Ruchome Piaski

Wersja Talar (dyskusja | edycje) z dnia 10:45, 5 wrz 2011
(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Ostrzeżenie

Ta strona może zawierać szczegóły fabuły. Jeśli nie chcesz jej znać, nie czytaj tego artykułu!

Ruchome Piaski
Bunkers.jpg
Gra Half-Life 2
Numer 8
Lokacje

Ruchome Piaski (ang. Sandtraps) - jest to ósmy rozdział gry Half-Life 2.

Spis treści

Szczegółowe streszczenie

Gordon dociera do długiego tunelu samochodowego, który jest pełen wraków samochodów i zombie. Po pokonaniu wrogów, oczyszcza sobie drogę i kontynuuje podróż do Nova Prospekt. Po drodze walczy z żołnierzami Kombinatu, ale bohaterowi udaje się dojechać do latarni morskiej, skąd będzie musiał iść na piechotę. Ale zanim to zrobi musi pomóc rebeliantom w obronie bazy przed siłami Kombinatu. Po odparciu ataku Gordon rusza wzdłuż wybrzeża do Nova Prospekt. Niestety ta część wybrzeża jest niebezpieczna, ponieważ chodzenie po piasku przywabi Antliony. Dalej naukowiec nie mając wyjścia wchodzi na piasek, co przywabia Antlion Guarda. Po pokonaniu go Gordon trafia do bazy Vortigauntów, gdzie uczy się korzystać z feromonów. Następnie bohater, razem z grupką antlionów, dociera w pobliże Nova Prospekt. Walczy tam ze strażnikami Nova Prospekt, a potem przechodzi przez mury placówki. Po strąceniu dwóch kanonierek, Gordon wchodzi do budynku.

Znaczenie

W tym rozdziale gracz poznaje Antliona Gurada oraz uczy się posługiwać feromonami. Od tego momentu antliony nie atakują gracza i mu pomagają. Dociera też do Nova Prospekt.

Ciekawostki

  • Hiszpańska nazwa tego rozdziału to "Bunkry".
  • Angielska i hiszpańska nazwa tego rozdziału są nawiązaniem do terminów golfowych: Sand Trap i Bunkier. Oba terminy oznaczają dół z piaskiem.
  • Po przejściu przez bunkry można zobaczyć dwie duże rury schodzące w dół wzdłuż góry. Jest to bardzo podobne do rur w kanionie w rozdziale Surface Tension w Half-Life.

Wideosolucja


Lista rozdziałów w grach z serii Half-Life

Half-Life

Hazard Course · Black Mesa Inbound · Anomalous Materials · Unforeseen Consequences · Office Complex · "We've Got Hostiles" · Blast Pit · Power Up · On A Rail · Apprehension · Residue Processing · Questionable Ethics · Surface Tension · "Forget About Freeman!" · Lambda Core · Xen · Gonarch's Lair · Interloper · Nihilanth · Endgame

Half-Life: Opposing Force

Boot Camp · Incoming · Welcome to Black Mesa · "We Are Pulling Out" · Missing in Action · Friendly Fire · We Are Not Alone · Crush Depth · Vicarious Reality · Pit Worm's Nest · Foxtrot Uniform · "The Package" · Worlds Collide · Conclusion

Half-Life: Blue Shift

Hazard Course · Living Quarters Outbound · Insecurity · Duty Calls · Captive Freight · Focal Point · Power Struggle · A Leap of Faith · Deliverance

Half-Life: Decay

Dual Access · Hazardous Course · Surface Call · Resonance · Domestic Violence · Code Green · Crossfire · Intensity · Rift · Xen Attacks

Half-Life 2

Punkt Wejścia · „Pamiętny Dzień” · Droga Przez Kanały · Niebezpieczne Wody · Black Mesa East · „Nie chodzimy już do Ravenholm...” · Autostrada 17 · Ruchome Piaski · Nova Prospekt · Wiązania · Pierwszy Antyobywatel · „Za Freemanem!” · Nasi Dobroczyńcy · Czarna Energia

Half-Life 2: Episode One

Fałszywy Alarm · Bezpośrednia Interwencja · Podziemia · Ucieczka Przez Miasto · Ucieczka z City 17

Half-Life 2: Episode Two

Do White Forest · Ów Żywot Vortalny · Freeman Pontifex · Podróż W Wielkim Stylu · Poza Zasięgiem · Nasz Wspólny Przyjaciel · T Minus Jeden

Portal 2

Komunikat · Zimny start · Powrót · Niespodzianka · Ucieczka · Upadek · Ponowne spotkanie · Swędzenie · Część, w której...