Piranesi
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(→Cele mapy) |
m (→Grafiki) |
||
Linia 30: | Linia 30: | ||
==Grafiki== | ==Grafiki== | ||
− | + | <gallery> | |
− | + | Plik:De piranesi a bomb.jpg|Bombside A | |
− | + | Plik:De piranesi bombside b.jpg|Bombside B | |
− | + | Plik:Piranesi 1.0.jpg|Piranesi w CS 1.0 | |
− | + | Plik:De piranesi cz.jpg|Piranesi w CS:CZ | |
+ | Plik:De piranesi css.jpg|Piranesi w CS:S | ||
+ | </gallery> |
Wersja z 16:45, 10 kwi 2012
Piranesi | |
250px | |
Typ | Podkładanie Bomby |
Autor (CS) | Valve Corporation |
Autor (CZ) | Ritual Entertainment |
Autor (CSS) | Valve Corporation |
Autor (CS:GO) | Valve Corporation |
Piranesi (de_piranesi) to mapa, która swój debiut miała w grze Counter-Strike i pojawiła się w każdej następnej części cyklu. Prawdopodobnie wystąpi również w Counter-Strike: Global Offensive. Sceneria mapy to willa "Piranesi", znajdująca się prawdopodobnie we Włoszech.
Spis treści |
Cele mapy
Piranesi to mapa typu Podkładanie Bomby. Celem jest detonacja bomby przez Terrorystów, zaś Antyterroryści do wybuchu bomby nie mogą dopuścić. Runda kończy się gdy:
- Któraś drużyna zostanie w całości wybita.
- Bomba wybuchnie - zwycięstwo Terrorystów.
- Bomba zostanie rozbrojona - zwycięstwo Antyterrorystów.
- Skończy się czas trwania rundy - wygrywają Antyterroryści.
Ewolucja
Mapa ta od czasów pierwszego Counter-Strike jest najmniej progresywną mapą. Pomimo iż wystąpiła w wersji Counter-Strike: Source nie została praktycznie w ogóle zmieniona pod względem nowych obiektów lub dodatkowych przejść. Jednocześnie wielu graczy uważa iż jest jedną z brzydziej wykonanych map jak na ten silnik. Pomimo tego zdobyła wielką popularność.
Taktyki
- Idąc na bombside "A" jako Terrorysta postaraj się zabezpieczyć dach przed drużyną przeciwną. Takie posunięcie pozwoli ci z łatwością ochraniać bombę.
- Jako Antyterrorysta pamiętaj o tym że na "B" jest wiele doskonałych kryjówek. Jeżeli wiesz że Terroryści tam pójdą wykorzystaj je.
- Co ciekawe Antyterroryści często rashują na tej mapie i co ciekawe często się to sprawdza.
- Kampiąc na "A" należy pamiętać aby kryjówka była na tyle dobra by zabezpieczyć głowę przed atakami z dachu.
Grafiki
- De piranesi a bomb.jpg
Bombside A
- De piranesi bombside b.jpg
Bombside B
- Piranesi 1.0.jpg
Piranesi w CS 1.0
- De piranesi cz.jpg
Piranesi w CS:CZ
- De piranesi css.jpg
Piranesi w CS:S