Borealis:Zrzuty ekranu prezentujące mapy w CS
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
m |
|||
Linia 2: | Linia 2: | ||
== Ukrycie HUD-u == | == Ukrycie HUD-u == | ||
− | Podstawową rzeczą, którą należy wykonać przed tworzeniem zdjęć opisujących mapy, jest ukrycie interfejsu użytkownika ( | + | Podstawową rzeczą, którą należy wykonać przed tworzeniem zdjęć opisujących mapy, jest ukrycie interfejsu użytkownika (HUD-u). W CS 1.6 będzie on domyślnie ukryty, jeśli załadujemy mapę przy użyciu polecenia <code>map</code> wywołanego w konsoli w menu głównym. W CS:S i CS:GO należy jednak ukryć go ręcznie, przy użyciu poniższych komend: |
* <code>sv_cheats 1</code> | * <code>sv_cheats 1</code> | ||
* <code>cl_drawhud 0</code> | * <code>cl_drawhud 0</code> |
Aktualna wersja na dzień 10:58, 27 maj 2015
Aby poprawić odbiór artykułu o mapie występującej w serii Counter-Strike, należy dodać do niej odpowiednią ilość zrzutów ekranu. Należy jednak wiedzieć, jak się je robi, i robić je w sposób porządny; w przeciwnym wypadku efekt może być odwrotny od zamierzonego.
[edytuj] Ukrycie HUD-u
Podstawową rzeczą, którą należy wykonać przed tworzeniem zdjęć opisujących mapy, jest ukrycie interfejsu użytkownika (HUD-u). W CS 1.6 będzie on domyślnie ukryty, jeśli załadujemy mapę przy użyciu polecenia map
wywołanego w konsoli w menu głównym. W CS:S i CS:GO należy jednak ukryć go ręcznie, przy użyciu poniższych komend:
-
sv_cheats 1
-
cl_drawhud 0
-
impulse 200
[edytuj] Co fotografować
Fotografować należy charakterystyczne elementy mapy, ze szczególnym uwzględnieniem miejsc, w których respawnują się gracze, i miejsc, w których podkłada się bombę (Podkładanie Bomby) lub umieszcza się uratowanych zakładników (Odbicie Zakładników).