News:IGN ujawnia pierwsze 30 min gry Portal 2
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(dodałem linki) |
m (źródło) |
||
Linia 4: | Linia 4: | ||
W artykule dowiadujemy się między innymi, że na początku gry będziemy świadkami tego jak [[Chel]]l (główna bohaterka gry) zostaje wprowadzona w sen zaraz po wydarzeniach z pierwszego Portala, a następnie budzi się już setki lat później w zupełnie nowych realiach Portal 2. | W artykule dowiadujemy się między innymi, że na początku gry będziemy świadkami tego jak [[Chel]]l (główna bohaterka gry) zostaje wprowadzona w sen zaraz po wydarzeniach z pierwszego Portala, a następnie budzi się już setki lat później w zupełnie nowych realiach Portal 2. | ||
− | W [[Portal 2]], o wiele większą rolę odgrywa dźwięk i muzyka. W grze wysłuchamy ponad 13 000 linii dialogowych. Muzyka będzie o wiele bardziej różnorodna i zintegrowana ze światem gry. Dla przykładu, przed jedną z wyjątkowo wymagających komór testowych, ''aby uspokoić obiekt testowy'' zostanie puszczona muzyka w stylu [[wpl:smooth jazz|smooth jazz]], która jednak po chwili wyłączy się przy akompaniamencie pisków i trzasków niesprawnego sprzętu audio. Po raz kolejny w projekcie zaangażowany został [[Jonathan Coulton]]. | + | W [[Portal 2]], o wiele większą rolę odgrywa dźwięk i muzyka. W grze wysłuchamy ponad 13 000 linii dialogowych. Muzyka będzie o wiele bardziej różnorodna i zintegrowana ze światem gry. Dla przykładu, przed jedną z wyjątkowo wymagających komór testowych, ''aby uspokoić obiekt testowy'' zostanie puszczona muzyka w stylu [[wpl:smooth jazz|smooth jazz]], która jednak po chwili wyłączy się przy akompaniamencie pisków i trzasków niesprawnego sprzętu audio. Po raz kolejny w projekcie zaangażowany został [[Jonathan Coulton]]. |
[[Aperture Laboratories]] przez setki lat popadło w ruinę, a gracz podczas swej podróży będzie miał okazję zwiedzać różne miejsca kompleksu. W raz z artykułem IGN wypuściło materiał wideo, na którym znajdują się nigdy wcześniej nie pokazywane fragmenty gameplay'u. | [[Aperture Laboratories]] przez setki lat popadło w ruinę, a gracz podczas swej podróży będzie miał okazję zwiedzać różne miejsca kompleksu. W raz z artykułem IGN wypuściło materiał wideo, na którym znajdują się nigdy wcześniej nie pokazywane fragmenty gameplay'u. | ||
Linia 11: | Linia 11: | ||
<videoflash>UgLgm_TN1gE|640|385</videoflash> | <videoflash>UgLgm_TN1gE|640|385</videoflash> | ||
<br clear=all> | <br clear=all> | ||
+ | ==Źródło== | ||
+ | {{Cytuj |autor= |url=http://uk.pc.ign.com/articles/114/1144005p1.html |tytul=Jumping into Portal 2 |serwis=IGN |data=14 stycznia 2011 |dostep=15-01-2011}} | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
[[Kategoria:Styczeń 2011]] | [[Kategoria:Styczeń 2011]] |
Wersja z 14:01, 15 sty 2011
Serwis internetowy IGN w opublikowanym 14 stycznia 2011 roku artykule zatytułowanym "Jumping into Portal 2", ujawnia przebieg pierwszych 30 minut rozgrywki jaka czeka nas w Portal 2.
W artykule dowiadujemy się między innymi, że na początku gry będziemy świadkami tego jak Chell (główna bohaterka gry) zostaje wprowadzona w sen zaraz po wydarzeniach z pierwszego Portala, a następnie budzi się już setki lat później w zupełnie nowych realiach Portal 2.
W Portal 2, o wiele większą rolę odgrywa dźwięk i muzyka. W grze wysłuchamy ponad 13 000 linii dialogowych. Muzyka będzie o wiele bardziej różnorodna i zintegrowana ze światem gry. Dla przykładu, przed jedną z wyjątkowo wymagających komór testowych, aby uspokoić obiekt testowy zostanie puszczona muzyka w stylu smooth jazz, która jednak po chwili wyłączy się przy akompaniamencie pisków i trzasków niesprawnego sprzętu audio. Po raz kolejny w projekcie zaangażowany został Jonathan Coulton.
Aperture Laboratories przez setki lat popadło w ruinę, a gracz podczas swej podróży będzie miał okazję zwiedzać różne miejsca kompleksu. W raz z artykułem IGN wypuściło materiał wideo, na którym znajdują się nigdy wcześniej nie pokazywane fragmenty gameplay'u.
Źródło
Jumping into Portal 2. IGN, 14 stycznia 2011 [dostęp 15-01-2011].