News:IGN ujawnia pierwsze 30 min gry Portal 2

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

m (źródło)
(Anulowanie wersji nr 8420 utworzonej przez Septuater (DAMN IT! DAMN IT! DAMN IT!))
 
(Nie pokazano 3 wersji utworzonych przez 2 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
[[Grafika:Portal-2-20110113030451143.jpg|250px|right|thumb|jedna z ujawnionych lokacji]]
+
{{NewsUp
 +
| grafika=News side 30minutPortal2.jpg  
 +
| ico=Aperture.png
 +
| data=15 stycznia 2011 r.
 +
| autor=zwieracz }}
 
'''Serwis internetowy IGN w opublikowanym 14 stycznia 2011 roku artykule zatytułowanym "Jumping into Portal 2", ujawnia przebieg pierwszych 30 minut rozgrywki jaka czeka nas w Portal 2.'''
 
'''Serwis internetowy IGN w opublikowanym 14 stycznia 2011 roku artykule zatytułowanym "Jumping into Portal 2", ujawnia przebieg pierwszych 30 minut rozgrywki jaka czeka nas w Portal 2.'''
  
 
W artykule dowiadujemy się między innymi, że na początku gry będziemy świadkami tego jak [[Chel]]l (główna bohaterka gry) zostaje wprowadzona w sen zaraz po wydarzeniach z pierwszego Portala, a następnie budzi się już setki lat później w zupełnie nowych realiach Portal 2.
 
W artykule dowiadujemy się między innymi, że na początku gry będziemy świadkami tego jak [[Chel]]l (główna bohaterka gry) zostaje wprowadzona w sen zaraz po wydarzeniach z pierwszego Portala, a następnie budzi się już setki lat później w zupełnie nowych realiach Portal 2.
 +
[[Grafika:Portal-2-20110113030451143.jpg|thumb|200px|right|Jedna z ujawnionych lokacji]]
  
 
W [[Portal 2]], o wiele większą rolę odgrywa dźwięk i muzyka. W grze wysłuchamy ponad 13 000 linii dialogowych. Muzyka będzie o wiele bardziej różnorodna i zintegrowana ze światem gry. Dla przykładu, przed jedną z wyjątkowo wymagających komór testowych, ''aby uspokoić obiekt testowy'' zostanie puszczona muzyka w stylu [[wpl:smooth jazz|smooth jazz]], która jednak po chwili wyłączy się przy akompaniamencie pisków i trzasków niesprawnego sprzętu audio. Po raz kolejny w projekcie zaangażowany został [[Jonathan Coulton]].
 
W [[Portal 2]], o wiele większą rolę odgrywa dźwięk i muzyka. W grze wysłuchamy ponad 13 000 linii dialogowych. Muzyka będzie o wiele bardziej różnorodna i zintegrowana ze światem gry. Dla przykładu, przed jedną z wyjątkowo wymagających komór testowych, ''aby uspokoić obiekt testowy'' zostanie puszczona muzyka w stylu [[wpl:smooth jazz|smooth jazz]], która jednak po chwili wyłączy się przy akompaniamencie pisków i trzasków niesprawnego sprzętu audio. Po raz kolejny w projekcie zaangażowany został [[Jonathan Coulton]].
Linia 9: Linia 14:
  
 
<br clear=all>
 
<br clear=all>
<videoflash>UgLgm_TN1gE|640|385</videoflash>
+
<videoflash>UgLgm_TN1gE|540|385</videoflash>
 
<br clear=all>
 
<br clear=all>
==Źródło==
+
{{NewsDown | zrodlo = IGN | adres = http://uk.pc.ign.com/articles/114/1144005p1.html | tytul = Jumping into Portal 2 }}
{{Cytuj |autor= |url=http://uk.pc.ign.com/articles/114/1144005p1.html |tytul=Jumping into Portal 2 |serwis=IGN |data=14 stycznia 2011 |dostep=15-01-2011}}
+
 
  
 
[[Kategoria:Styczeń 2011]]
 
[[Kategoria:Styczeń 2011]]

Aktualna wersja na dzień 10:46, 12 lut 2011

News side 30minutPortal2.jpg
Aperture.png

Opublikowano: 15 stycznia 2011 r.» autor: zwieracz

Serwis internetowy IGN w opublikowanym 14 stycznia 2011 roku artykule zatytułowanym "Jumping into Portal 2", ujawnia przebieg pierwszych 30 minut rozgrywki jaka czeka nas w Portal 2.

W artykule dowiadujemy się między innymi, że na początku gry będziemy świadkami tego jak Chell (główna bohaterka gry) zostaje wprowadzona w sen zaraz po wydarzeniach z pierwszego Portala, a następnie budzi się już setki lat później w zupełnie nowych realiach Portal 2.

Jedna z ujawnionych lokacji

W Portal 2, o wiele większą rolę odgrywa dźwięk i muzyka. W grze wysłuchamy ponad 13 000 linii dialogowych. Muzyka będzie o wiele bardziej różnorodna i zintegrowana ze światem gry. Dla przykładu, przed jedną z wyjątkowo wymagających komór testowych, aby uspokoić obiekt testowy zostanie puszczona muzyka w stylu smooth jazz, która jednak po chwili wyłączy się przy akompaniamencie pisków i trzasków niesprawnego sprzętu audio. Po raz kolejny w projekcie zaangażowany został Jonathan Coulton.

Aperture Laboratories przez setki lat popadło w ruinę, a gracz podczas swej podróży będzie miał okazję zwiedzać różne miejsca kompleksu. W raz z artykułem IGN wypuściło materiał wideo, na którym znajdują się nigdy wcześniej nie pokazywane fragmenty gameplay'u.