News:IGN ujawnia pierwsze 30 min gry Portal 2
(Różnice między wersjami)
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
m (źródło) |
(Anulowanie wersji nr 8420 utworzonej przez Septuater (DAMN IT! DAMN IT! DAMN IT!)) |
||
(Nie pokazano 3 wersji utworzonych przez 2 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | + | {{NewsUp | |
+ | | grafika=News side 30minutPortal2.jpg | ||
+ | | ico=Aperture.png | ||
+ | | data=15 stycznia 2011 r. | ||
+ | | autor=zwieracz }} | ||
'''Serwis internetowy IGN w opublikowanym 14 stycznia 2011 roku artykule zatytułowanym "Jumping into Portal 2", ujawnia przebieg pierwszych 30 minut rozgrywki jaka czeka nas w Portal 2.''' | '''Serwis internetowy IGN w opublikowanym 14 stycznia 2011 roku artykule zatytułowanym "Jumping into Portal 2", ujawnia przebieg pierwszych 30 minut rozgrywki jaka czeka nas w Portal 2.''' | ||
W artykule dowiadujemy się między innymi, że na początku gry będziemy świadkami tego jak [[Chel]]l (główna bohaterka gry) zostaje wprowadzona w sen zaraz po wydarzeniach z pierwszego Portala, a następnie budzi się już setki lat później w zupełnie nowych realiach Portal 2. | W artykule dowiadujemy się między innymi, że na początku gry będziemy świadkami tego jak [[Chel]]l (główna bohaterka gry) zostaje wprowadzona w sen zaraz po wydarzeniach z pierwszego Portala, a następnie budzi się już setki lat później w zupełnie nowych realiach Portal 2. | ||
+ | [[Grafika:Portal-2-20110113030451143.jpg|thumb|200px|right|Jedna z ujawnionych lokacji]] | ||
W [[Portal 2]], o wiele większą rolę odgrywa dźwięk i muzyka. W grze wysłuchamy ponad 13 000 linii dialogowych. Muzyka będzie o wiele bardziej różnorodna i zintegrowana ze światem gry. Dla przykładu, przed jedną z wyjątkowo wymagających komór testowych, ''aby uspokoić obiekt testowy'' zostanie puszczona muzyka w stylu [[wpl:smooth jazz|smooth jazz]], która jednak po chwili wyłączy się przy akompaniamencie pisków i trzasków niesprawnego sprzętu audio. Po raz kolejny w projekcie zaangażowany został [[Jonathan Coulton]]. | W [[Portal 2]], o wiele większą rolę odgrywa dźwięk i muzyka. W grze wysłuchamy ponad 13 000 linii dialogowych. Muzyka będzie o wiele bardziej różnorodna i zintegrowana ze światem gry. Dla przykładu, przed jedną z wyjątkowo wymagających komór testowych, ''aby uspokoić obiekt testowy'' zostanie puszczona muzyka w stylu [[wpl:smooth jazz|smooth jazz]], która jednak po chwili wyłączy się przy akompaniamencie pisków i trzasków niesprawnego sprzętu audio. Po raz kolejny w projekcie zaangażowany został [[Jonathan Coulton]]. | ||
Linia 9: | Linia 14: | ||
<br clear=all> | <br clear=all> | ||
− | <videoflash>UgLgm_TN1gE| | + | <videoflash>UgLgm_TN1gE|540|385</videoflash> |
<br clear=all> | <br clear=all> | ||
− | + | {{NewsDown | zrodlo = IGN | adres = http://uk.pc.ign.com/articles/114/1144005p1.html | tytul = Jumping into Portal 2 }} | |
− | {{ | + | |
[[Kategoria:Styczeń 2011]] | [[Kategoria:Styczeń 2011]] |