(Anulowanie wersji nr 8420 utworzonej przez Septuater (DAMN IT! DAMN IT! DAMN IT!))
Linia 1:
Linia 1:
{{NewsUp
{{NewsUp
−
| grafika=Nugwd_cut.jpg
+
| grafika=News side 30minutPortal2.jpg
| ico=Aperture.png
| ico=Aperture.png
−
| data=12 lutego 2011 r.
+
| data=15 stycznia 2011 r.
−
| autor=Septuater }}
+
| autor=zwieracz }}
−
'''Twórcy ujawnili nowy wizerunek głównej bohaterki trybu jednoosobowego [[Portal 2|Portala 2]], Chell.'''
+
'''Serwis internetowy IGN w opublikowanym 14 stycznia 2011 roku artykule zatytułowanym "Jumping into Portal 2", ujawnia przebieg pierwszych 30 minut rozgrywki jaka czeka nas w Portal 2.'''
−
Valve wkrótce po zapowiedzi nowej gry potwierdziło, że Chell zostanie zaprojektowana na nowo, jednak pierwotne założenia zakładały zmiany designu kombinezonu, z których najważniejszą miał być nowy kolor, łagodny błękitny zamiast pomarańczowego.
+
W artykule dowiadujemy się między innymi, że na początku gry będziemy świadkami tego jak [[Chel]]l (główna bohaterka gry) zostaje wprowadzona w sen zaraz po wydarzeniach z pierwszego Portala, a następnie budzi się już setki lat później w zupełnie nowych realiach Portal 2.
+
[[Grafika:Portal-2-20110113030451143.jpg|thumb|200px|right|Jedna z ujawnionych lokacji]]
−
Niedawno pojawiły się pierwsze grafiki przedstawiające nowy wygląd [[Chell]]. Jedną z nich można zobaczyć w postaci banera działu [http://www.thinkwithportals.com/press.php Press] na oficjalnej stronie Portala 2, [http://www.thinkwithportals.com/ thinkwithportals.com]. Przedstawia ona Chell odwróconą tyłem do widza i GLaDOS. Druga, pokazująca znacznie więcej, znalazła się na okładce lutowego wydania francuskiego pisma o grach [[w:Canard PC|Canard PC]]. Można na nim zobaczyć Chell prawie w całej okazałości i dostrzec, czym się różni.
+
W [[Portal 2]], o wiele większą rolę odgrywa dźwięk i muzyka. W grze wysłuchamy ponad 13 000 linii dialogowych. Muzyka będzie o wiele bardziej różnorodna i zintegrowana ze światem gry. Dla przykładu, przed jedną z wyjątkowo wymagających komór testowych, ''aby uspokoić obiekt testowy'' zostanie puszczona muzyka w stylu [[wpl:smooth jazz|smooth jazz]], która jednak po chwili wyłączy się przy akompaniamencie pisków i trzasków niesprawnego sprzętu audio. Po raz kolejny w projekcie zaangażowany został [[Jonathan Coulton]].
−
Jak się okazuje, '''doszło do diametralnej zmiany stylu'''. Twarz uległa jedynie lekkiemu złagodzeniu rysów, ale za to bohaterka ściągnęła górną część swojego kombinezonu, którą owinęła sobie wokół bioder, odsłaniając podkoszulek z logiem [[Aperture Laboratories]]. Te zmiany czynią Chell bardziej "ludzką" i wprasowują się w ogólny, znacznie mniej sterylny niż w pierwszej części, design Portala 2.
+
[[Aperture Laboratories]] przez setki lat popadło w ruinę, a gracz podczas swej podróży będzie miał okazję zwiedzać różne miejsca kompleksu. W raz z artykułem IGN wypuściło materiał wideo, na którym znajdują się nigdy wcześniej nie pokazywane fragmenty gameplay'u.
−
==Galeria==
+
<br clear=all>
−
<gallery>
+
<videoflash>UgLgm_TN1gE|540|385</videoflash>
−
Plik:Chell concept portal 2.jpg |Pierwsza kocepcja nowego wyglądu Chell
Opublikowano: 15 stycznia 2011 r.» autor: zwieracz
Serwis internetowy IGN w opublikowanym 14 stycznia 2011 roku artykule zatytułowanym "Jumping into Portal 2", ujawnia przebieg pierwszych 30 minut rozgrywki jaka czeka nas w Portal 2.
W artykule dowiadujemy się między innymi, że na początku gry będziemy świadkami tego jak Chell (główna bohaterka gry) zostaje wprowadzona w sen zaraz po wydarzeniach z pierwszego Portala, a następnie budzi się już setki lat później w zupełnie nowych realiach Portal 2.
Jedna z ujawnionych lokacji
W Portal 2, o wiele większą rolę odgrywa dźwięk i muzyka. W grze wysłuchamy ponad 13 000 linii dialogowych. Muzyka będzie o wiele bardziej różnorodna i zintegrowana ze światem gry. Dla przykładu, przed jedną z wyjątkowo wymagających komór testowych, aby uspokoić obiekt testowy zostanie puszczona muzyka w stylu smooth jazz, która jednak po chwili wyłączy się przy akompaniamencie pisków i trzasków niesprawnego sprzętu audio. Po raz kolejny w projekcie zaangażowany został Jonathan Coulton.
Aperture Laboratories przez setki lat popadło w ruinę, a gracz podczas swej podróży będzie miał okazję zwiedzać różne miejsca kompleksu. W raz z artykułem IGN wypuściło materiał wideo, na którym znajdują się nigdy wcześniej nie pokazywane fragmenty gameplay'u.