Obrońca
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(poprawki) |
(ale to można zostawić, żeby tak od A do Z było) |
||
(Nie pokazano 1 wersji utworzonej przez jednego użytkownika) | |||
Linia 4: | Linia 4: | ||
== Rozgrywka == | == Rozgrywka == | ||
− | Sama rozgrywka polega na obronie określonego punktu na mapie (bombsite'u lub miejsca z zakładnikiem) przed atakującymi botami. Przychodzą one z różnych stron w falach po pięć botów każda, a każda fala posiada coraz to lepszą broń | + | Sama rozgrywka polega na obronie określonego punktu na mapie (bombsite'u lub miejsca z zakładnikiem) przed atakującymi botami. Przychodzą one z różnych stron w falach po pięć botów każda, a każda fala posiada coraz to lepszą broń. Gracze nie mogą oddalać się od punktu, który mają bronić; jeśli to zrobią, włączy się dźwięk alarmu i co sekundę będą tracić 10 punktów życia, odpowiednio zredukowane w wypadku posiadania kamizelki kuloodpornej. |
− | Gracze przegrywają rundę, jeśli botom uda się zabić ich obu podczas jednej fali, podłożyć bombę (w przypadku obrony bombsite'u, podłożonej bomby nie można rozbroić) lub podnieść zakładnika (w przypadku obrony zakładnika, nie muszą go donosić do strefy ewakuacji). W wypadku przegranej rundy progres uzyskany w misji | + | Gracze przegrywają rundę, jeśli botom uda się zabić ich obu podczas jednej fali, podłożyć bombę (w przypadku obrony bombsite'u, podłożonej bomby nie można rozbroić) lub podnieść zakładnika (w przypadku obrony zakładnika, nie muszą go donosić do strefy ewakuacji). W wypadku przegranej rundy progres uzyskany w misji operacji ulega wyzerowaniu. |
Gracze wygrywają rundę, jeśli uda im się wykonać określone zadanie, zdefiniowane w opisie misji. Zazwyczaj jest nim zabicie określonej liczby wrogów z określonej broni. Po wygranej rundzie gracze mają odrobinę czasu na kupienie bądź znalezienie lepszej broni oraz otrzymują bonus w postaci 50 punktów zdrowia i 50 punktów pancerza, uzupełniany maksymalnie do zwyczajowego pułapu 100 punktów. | Gracze wygrywają rundę, jeśli uda im się wykonać określone zadanie, zdefiniowane w opisie misji. Zazwyczaj jest nim zabicie określonej liczby wrogów z określonej broni. Po wygranej rundzie gracze mają odrobinę czasu na kupienie bądź znalezienie lepszej broni oraz otrzymują bonus w postaci 50 punktów zdrowia i 50 punktów pancerza, uzupełniany maksymalnie do zwyczajowego pułapu 100 punktów. | ||
− | Gra kończy się, gdy boty wygrają 15 rund | + | Gra kończy się, gdy boty wygrają 15 rund lub gdy gracze wygrają jedną rundę (poprzez wykonanie celu misji Operacji i przeżycie fali). |
[[Kategoria:Tryby gry w Counter-Strike]] | [[Kategoria:Tryby gry w Counter-Strike]] | ||
[[Kategoria:Operacja Bloodhound]] | [[Kategoria:Operacja Bloodhound]] |
Aktualna wersja na dzień 13:57, 11 lip 2015
Obrońca (ang. guardian) – tryb gry dla dwóch graczy występujący w Counter-Strike: Global Offensive. Zadebiutował wraz z Operacją Bloodhound. Gry w nim mogą zostać rozegrane zarówno na mapach specjalnie do tego przeznaczonych (mających prefiks gd_
, np. Crashsite), na mapach przeznaczonych do innego trybu gry (np. Dust), jak i na zmodyfikowanych wersjach map przeznaczonych dla innego trybu (np. Bank i Lake).
Aby rozpocząć grę w trybie Obrońca, należy aktywować odpowiednią misję Operacji Bloodhound. Po zrobieniu tego gracz zostanie przeniesiony do lobby, gdzie musi zaprosić inną osobę (nie musi ona posiadać wykupionej operacji). Gra nie może zostać zaczęta w pojedynkę. Misji polegających na wygranej w tym trybie, tak jak innych misji, nie można powtarzać.
[edytuj] Rozgrywka
Sama rozgrywka polega na obronie określonego punktu na mapie (bombsite'u lub miejsca z zakładnikiem) przed atakującymi botami. Przychodzą one z różnych stron w falach po pięć botów każda, a każda fala posiada coraz to lepszą broń. Gracze nie mogą oddalać się od punktu, który mają bronić; jeśli to zrobią, włączy się dźwięk alarmu i co sekundę będą tracić 10 punktów życia, odpowiednio zredukowane w wypadku posiadania kamizelki kuloodpornej.
Gracze przegrywają rundę, jeśli botom uda się zabić ich obu podczas jednej fali, podłożyć bombę (w przypadku obrony bombsite'u, podłożonej bomby nie można rozbroić) lub podnieść zakładnika (w przypadku obrony zakładnika, nie muszą go donosić do strefy ewakuacji). W wypadku przegranej rundy progres uzyskany w misji operacji ulega wyzerowaniu.
Gracze wygrywają rundę, jeśli uda im się wykonać określone zadanie, zdefiniowane w opisie misji. Zazwyczaj jest nim zabicie określonej liczby wrogów z określonej broni. Po wygranej rundzie gracze mają odrobinę czasu na kupienie bądź znalezienie lepszej broni oraz otrzymują bonus w postaci 50 punktów zdrowia i 50 punktów pancerza, uzupełniany maksymalnie do zwyczajowego pułapu 100 punktów.
Gra kończy się, gdy boty wygrają 15 rund lub gdy gracze wygrają jedną rundę (poprzez wykonanie celu misji Operacji i przeżycie fali).