Kraken Base
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(→Rola w becie) |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | '''Kranken Base'''- | + | '''Kranken Base''' |
+ | Oryginalnie- podwodna baza należąca do rebeliantów, spełniająca rolę ośrodka badawczego. Kranken Base, lub poprostu Kranken znajduje się w arktycznych terenach, na północny-wschód od [[City 17]]. | ||
Wersja z 08:59, 17 lip 2009
Kranken Base Oryginalnie- podwodna baza należąca do rebeliantów, spełniająca rolę ośrodka badawczego. Kranken Base, lub poprostu Kranken znajduje się w arktycznych terenach, na północny-wschód od City 17.
Spis treści |
Rola w becie
W pierwotnym zamyśle twórców, Kranken Base miało być jednym z etapów podstawowego Half-Life 2. Stacja była pierwszym miejscem, które odwiedzaliśmy na lodowym kontynencie. Sam kompleks był niewielki i nie odgrywał wielkiej roli w grze. Do stacji mieliśmy być przetransportowani za pomocą statku Borealis, by następnie podążać przez lodowe pustkowia, wprost do Weather Control
W 2003 roku, tuż po wycieku kodu źródłowego gry, niemal cały Half-Life 2 został przebudowany. W wyniku tego z programu wycięto większość przygotowywanych etapów, w tym cały epizod arktyczny.
Half-Life 2: Episode One
Pierwsze oficjalne informacje, potwierdzające istnienie Kranken Base w universum Half-Life'a pojawiają się Episode One. Przebywając w jednym z pomieszczeń kontrolnych cytadeli, Alyx Vance przechwytuje sygnał z nagraniem od Judith Mossman. Krótki film ukazuje Judith w arktycznym ośrodku atakowanym przez siły Kombinatu
Half-Life 2: Episode Two
Isaac Kleiner dekoduje przekaz nagrany w cytadeli. Na światło dzienne wychodzi wstrząsający fakt istnienia zaginionego statku Borealis, który znajduje się w niewielkiej odległości od bazy Kranken. Alyx wraz z Gordonem postanawiają udać się tam śmigłowcem.
Half-Life 2: Episode Three
Wszystko wskazuje na to, iż cała akcja fabularna trzeciego epizodu będzie opierać się właśnie o Kranken Base oraz Borealis, lecz ze względu na niemal kompletny brak informacji, niczego nie można być pewnym.
Galeria
Korytarz w bazie. Scena podczas spotkania z GManem