Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(grafika) |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
<ikony>l4d1|l4d2</ikony> | <ikony>l4d1|l4d2</ikony> | ||
{{BronL4D infobox | {{BronL4D infobox | ||
− | + | |grafika = Defibrylator.jpg | |
− | + | |typ = Medykamenty | |
− | + | |kat = Inne | |
− | + | |magazynek = 1 | |
− | + | |noszone = 1 | |
− | + | |obrazenia = | |
− | + | |szybkosc = | |
− | + | |obrs = | |
− | + | |zasieg = niewielki | |
− | + | |podobne = | |
}} | }} | ||
+ | '''Defibrylator''' – rodzaj medykamentu wprowadzony w [[Left 4 Dead 2]]. Jego działanie polega na natychmiastowym ożywieniu poległego Ocalałego i przywróceniu mu połowy punktów życia. Defibrylator zajmuje pozycję apteczki, tak jak amunicja specjalna. | ||
− | + | Defibrylatory są spotykane znacznie rzadziej niż apteczki, zazwyczaj na całej mapie występuje tylko jeden. W trybie Kontra jeden to maksymalna liczba dopuszczalna przez AI Directora. Wskrzeszenie Ocalonego w tym trybie odejmuje 25 punktów od wyniku drużyny. | |
− | + | == Paradoks bilokacji == | |
− | + | ||
− | ==Paradoks bilokacji== | + | |
Jako, iż w grze istnieją dwa sposoby powrotu gracza do życia, może dojść do sytuacji, w której będzie istnieć jednocześnie żywa postać czekająca na otwarcie drzwi do świata gry, oraz jej zwłoki czekające na defibrylację. | Jako, iż w grze istnieją dwa sposoby powrotu gracza do życia, może dojść do sytuacji, w której będzie istnieć jednocześnie żywa postać czekająca na otwarcie drzwi do świata gry, oraz jej zwłoki czekające na defibrylację. | ||
− | Obecnie, po wypuszczeniu gracza, jego zwłoki znikają, zaś po ożywieniu zwłok – znika jego zamknięta wersja. Jednakże, w pierwszych wersjach gry trupy nie znikały, i można było najpierw ocalić gracza otwierając mu drzwi, a potem skutecznie defibrylować jego zwłoki. W takim przypadku gracz przejmował kontrolę nad najpóźniej ożywionym | + | Obecnie, po wypuszczeniu gracza, jego zwłoki znikają, zaś po ożywieniu zwłok – znika jego zamknięta wersja. Jednakże, w pierwszych wersjach gry trupy nie znikały, i można było najpierw ocalić gracza otwierając mu drzwi, a potem skutecznie defibrylować jego zwłoki. W takim przypadku gracz przejmował kontrolę nad najpóźniej ożywionym „sobą”. |
− | {{ | + | {{L4D medykamenty}} |
[[Kategoria:Uzbrojenie w serii Left 4 Dead]] | [[Kategoria:Uzbrojenie w serii Left 4 Dead]] | ||
[[left4dead:First-aid_kit#Defibrillator]] | [[left4dead:First-aid_kit#Defibrillator]] |
Wersja z 21:53, 24 kwi 2015
Defibrylator | |
![]() | |
Typ | Medykamenty |
Kategoria | Inne |
Właściwości | |
Magazynek | 1 |
Noszona amunicja | 1 |
Zasięg | niewielki |
Defibrylator – rodzaj medykamentu wprowadzony w Left 4 Dead 2. Jego działanie polega na natychmiastowym ożywieniu poległego Ocalałego i przywróceniu mu połowy punktów życia. Defibrylator zajmuje pozycję apteczki, tak jak amunicja specjalna.
Defibrylatory są spotykane znacznie rzadziej niż apteczki, zazwyczaj na całej mapie występuje tylko jeden. W trybie Kontra jeden to maksymalna liczba dopuszczalna przez AI Directora. Wskrzeszenie Ocalonego w tym trybie odejmuje 25 punktów od wyniku drużyny.
Paradoks bilokacji
Jako, iż w grze istnieją dwa sposoby powrotu gracza do życia, może dojść do sytuacji, w której będzie istnieć jednocześnie żywa postać czekająca na otwarcie drzwi do świata gry, oraz jej zwłoki czekające na defibrylację.
Obecnie, po wypuszczeniu gracza, jego zwłoki znikają, zaś po ożywieniu zwłok – znika jego zamknięta wersja. Jednakże, w pierwszych wersjach gry trupy nie znikały, i można było najpierw ocalić gracza otwierając mu drzwi, a potem skutecznie defibrylować jego zwłoki. W takim przypadku gracz przejmował kontrolę nad najpóźniej ożywionym „sobą”.
Występujące w Left 4 Dead |
|
Dodane w Left 4 Dead 2 |
Defibrylator · Adrenalina |