Użytkownik:Świrek
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
m (→Popełnione artykuły) |
(→Popełnione artykuły) |
||
Linia 27: | Linia 27: | ||
*[[Karabin pulsacyjny]]- ogólne rozwinięcie, dodane ciekawostki techniczne. | *[[Karabin pulsacyjny]]- ogólne rozwinięcie, dodane ciekawostki techniczne. | ||
*[[Nova Prospekt]]-rozbudowa galerii o własne screeny | *[[Nova Prospekt]]-rozbudowa galerii o własne screeny | ||
− | *28-31maj 2010-Przesłanie pokaźnej liczby własnych, edytowanych graficznie screenów z zakresu Nova Prospekt, przeciwnicy. | + | *'''28 - 31maj 2010'''-Przesłanie pokaźnej liczby własnych, edytowanych graficznie screenów z zakresu ''Nova Prospekt'', ''przeciwnicy''. |
+ | ==Pomocne komendy== | ||
+ | recepta na ładne screeny: | ||
+ | ''w konsoli'' podczas gry wpisać kolejno: | ||
+ | *'''sv_cheats 1''' aby włączyć czity. | ||
+ | *'''sv_cheats 0''' aby je wyłączyć. | ||
+ | *'''notarget''' aby nie być celem ataku przeciwników. | ||
+ | *'''cl_drawhud 0''' aby wyłączyć celownik oraz interface. | ||
+ | *'''cl_drawhud 1''' aby włączyć celownik oraz interface. | ||
+ | *'''Noclip''' aby przechodzić przez ściany i latać. | ||
+ | *'''God''' aby przypadkowy atak przeciwników lub wypadek nie mógł nas zabić. | ||
+ | *aby schować broń należy użyć czitu '''Impulse 101''' i wybrać broń feromony antlionów, w trakcie przyciśnięcia lewego przycisku myszy nasza broń jest poza zasięgiem wzroku, co daje nam czysty obraz. | ||
+ | *Screeny robimy za pomocą programu '''Fraps''' lub ''w konsoli''. | ||
+ | *Edytujemy kontrast w programie '''Gimp''' lekko go podciągając, co daje efekt grafiki. | ||
==Galeria== | ==Galeria== | ||
<gallery> | <gallery> | ||
Grafika:Nie ma takiego.jpg|27 maj 2010-grafiką tygodnia! :D | Grafika:Nie ma takiego.jpg|27 maj 2010-grafiką tygodnia! :D |
Wersja z 21:21, 31 maj 2010
Świrek-członek encyklopedii Borealis, fan całej serii hl. Mieszkam w Katowicach, uczę się w ZSP (Zespół Szkół Plastycznych) w klasie 2 liceum. Moja dyskusja znajduje się tutaj
GG:4764161
Steam: swirek
Spis treści |
O sobie
Posiadam pokaźny komplet wiedzy o hl i własnych spostrzeżeń, teorii, które jednak mieszczą się w granicach zdrowego rozsądku i są oparte o dane argumenty. Moją zasadą w pisaniu jest, w miarę możliwości, duża ilość linków do innych artykułów, jest to forma reklamy często zapomnianych i interesujących smaczków. Druga zasada: częste edytowanie swoich artykułów- lepiej nacisnąć ten edit z dwadzieścia razy tak, aby art był w końcowej fazie udany, niż zostawić go w stanie wskazującym... ;) Jeśli pragniesz mnie zlustrować - Borealis:Lustro
Popełnione artykuły
- Zombine -wyróżnienie, czywieszże?
- Overwatch Elite -wyróżnienie, czywieszże? oraz nadana gwiazdka
- Kula energii -wyróżnienie, czywieszże?
- Overwatch Sniper- czywieszże?
- Overwatch Soldier-wyróżnienie
- Overwatch Shotgunner-wyróżnienie
Większe edycje:
- Szpital- ogólna korekta błędów.
- Zajazd White Forest - dodany opis zasadzki i jej przebieg.
- Pistolet 9mm- ogólne rozwinięcie, dodane ciekawostki techniczne.
- Pistolet maszynowy- ogólne rozwinięcie, dodane ciekawostki techniczne.
- Karabin pulsacyjny- ogólne rozwinięcie, dodane ciekawostki techniczne.
- Nova Prospekt-rozbudowa galerii o własne screeny
- 28 - 31maj 2010-Przesłanie pokaźnej liczby własnych, edytowanych graficznie screenów z zakresu Nova Prospekt, przeciwnicy.
Pomocne komendy
recepta na ładne screeny: w konsoli podczas gry wpisać kolejno:
- sv_cheats 1 aby włączyć czity.
- sv_cheats 0 aby je wyłączyć.
- notarget aby nie być celem ataku przeciwników.
- cl_drawhud 0 aby wyłączyć celownik oraz interface.
- cl_drawhud 1 aby włączyć celownik oraz interface.
- Noclip aby przechodzić przez ściany i latać.
- God aby przypadkowy atak przeciwników lub wypadek nie mógł nas zabić.
- aby schować broń należy użyć czitu Impulse 101 i wybrać broń feromony antlionów, w trakcie przyciśnięcia lewego przycisku myszy nasza broń jest poza zasięgiem wzroku, co daje nam czysty obraz.
- Screeny robimy za pomocą programu Fraps lub w konsoli.
- Edytujemy kontrast w programie Gimp lekko go podciągając, co daje efekt grafiki.