'''Serwis internetowy IGN w opublikowanym 14 stycznia 2011 roku artykule zatytułowanym "Jumping into Portal 2", ujawnia przebieg pierwszych 30 minut rozgrywki jaka czeka nas w Portal 2.'''
'''Serwis internetowy IGN w opublikowanym 14 stycznia 2011 roku artykule zatytułowanym "Jumping into Portal 2", ujawnia przebieg pierwszych 30 minut rozgrywki jaka czeka nas w Portal 2.'''
Wersja z 11:14, 22 sty 2011
Opublikowano: 15 stycznia 2011 r.» autor: zwieracz
Serwis internetowy IGN w opublikowanym 14 stycznia 2011 roku artykule zatytułowanym "Jumping into Portal 2", ujawnia przebieg pierwszych 30 minut rozgrywki jaka czeka nas w Portal 2.
W artykule dowiadujemy się między innymi, że na początku gry będziemy świadkami tego jak Chell (główna bohaterka gry) zostaje wprowadzona w sen zaraz po wydarzeniach z pierwszego Portala, a następnie budzi się już setki lat później w zupełnie nowych realiach Portal 2.
Jedna z ujawnionych lokacji
W Portal 2, o wiele większą rolę odgrywa dźwięk i muzyka. W grze wysłuchamy ponad 13 000 linii dialogowych. Muzyka będzie o wiele bardziej różnorodna i zintegrowana ze światem gry. Dla przykładu, przed jedną z wyjątkowo wymagających komór testowych, aby uspokoić obiekt testowy zostanie puszczona muzyka w stylu smooth jazz, która jednak po chwili wyłączy się przy akompaniamencie pisków i trzasków niesprawnego sprzętu audio. Po raz kolejny w projekcie zaangażowany został Jonathan Coulton.
Aperture Laboratories przez setki lat popadło w ruinę, a gracz podczas swej podróży będzie miał okazję zwiedzać różne miejsca kompleksu. W raz z artykułem IGN wypuściło materiał wideo, na którym znajdują się nigdy wcześniej nie pokazywane fragmenty gameplay'u.