Piranesi
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(redakcyjne, kat., ikony) |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
<ikony>cs</ikony> | <ikony>cs</ikony> | ||
+ | {{MapaCS infobox | ||
+ | |grafika=De piranesi a.jpg | ||
+ | |typ=[[Podkładanie Bomby]] | ||
+ | |autorcs=Valve Corporation | ||
+ | |autorcz=Ritual Entertainment | ||
+ | |autorcss=Valve Corporation | ||
+ | |autorcsgo=Valve Corporation}} | ||
{{Stub}} | {{Stub}} | ||
'''Piranesi''' ('''de_piranesi''') to mapa, która swój debiut miała w grze [[Counter-Strike]] i pojawiła się w każdej następnej części cyklu. Prawdopodobnie wystąpi również w [[Counter-Strike: Global Offensive]]. Sceneria mapy to willa "Piranesi", znajdująca się prawdopodobnie we Włoszech. | '''Piranesi''' ('''de_piranesi''') to mapa, która swój debiut miała w grze [[Counter-Strike]] i pojawiła się w każdej następnej części cyklu. Prawdopodobnie wystąpi również w [[Counter-Strike: Global Offensive]]. Sceneria mapy to willa "Piranesi", znajdująca się prawdopodobnie we Włoszech. | ||
Linia 21: | Linia 28: | ||
[[Kategoria:Mapy w Counter-Strike]] | [[Kategoria:Mapy w Counter-Strike]] | ||
+ | |||
+ | ==Grafiki== | ||
+ | [[Plik:De piranesi a bomb.jpg|200px|thumb|left|Bombside A]] | ||
+ | [[Plik:De piranesi bombside b.jpg|200px|thumb|left|Bombside B]] | ||
+ | [[Plik:Piranesi 1.0.jpg|200px|thumb|left|Piranesi w CS 1.0]] | ||
+ | [[Plik:De piranesi cz.jpg|200px|thumb|left|Piranesi w CS:CZ]] | ||
+ | [[Plik:De piranesi css.jpg|200px|thumb|left|Piranesi w CS:S]] |
Wersja z 13:09, 9 kwi 2012
Piranesi | |
250px | |
Typ | Podkładanie Bomby |
Autor (CS) | Valve Corporation |
Autor (CZ) | Ritual Entertainment |
Autor (CSS) | Valve Corporation |
Autor (CS:GO) | Valve Corporation |
Piranesi (de_piranesi) to mapa, która swój debiut miała w grze Counter-Strike i pojawiła się w każdej następnej części cyklu. Prawdopodobnie wystąpi również w Counter-Strike: Global Offensive. Sceneria mapy to willa "Piranesi", znajdująca się prawdopodobnie we Włoszech.
Spis treści |
Cele mapy
Piranesi to mapa typu Podkładanie Bomby. Celem jest detonacja bomby przez Terrorystów, zaś Antyterroryści do wybuchu bomby nie mogą dopuścić. Runda kończy się gdy:
- Któraś drużyna zostanie w całości wybita.
- Bomba wybuchnie - zwycięstwo Terrorystów
- Bomba zostanie rozbrojona - zwycięstwo Antyterrorystów
- Skończy się czas trwania rundy - wygrywają Antyterroryści.
Ewolucja
Mapa ta od czasów pierwszego Counter-Strike jest najmniej progresywną mapą. Pomimo iż wystąpiła w wersji Counter-Strike: Source nie została praktycznie w ogóle zmieniona pod względem nowych obiektów lub dodatkowych przejść. Jednocześnie wielu graczy uważa iż jest jedną z brzydziej wykonanych map jak na ten silnik. Pomimo tego zdobyła wielką popularność.
Taktyki
- Idąc na bombside "A" jako Terrorysta postaraj się zabezpieczyć dach przed drużyną przeciwną. Takie posunięcie pozwoli ci z łatwością ochraniać bombę.
- Jako Antyterrorysta pamiętaj o tym że na "B" jest wiele doskonałych kryjówek. Jeżeli wiesz że Terroryści tam pójdą wykorzystaj je.
- Co ciekawe Antyterroryści często rashują na tej mapie i co ciekawe często się to sprawdza.
- Kampiąc na "A" należy pamiętać aby kryjówka była na tyle dobra by zabezpieczyć głowę przed atakami z dachu.