Portal 2: Lab Rat

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(Utworzył nową stronę „<ikony>p1|p2</ikony> {{Kampania infobox |grafika=p00.jpg |oryg= |slogan= |gra=Portal<br />Portal 2 |rozdzialy= }} '''''Portal 2: Lab Rat''''' (ang. ''Szczu...”)
 
(Ciekawostki)
 
(Nie pokazano 12 wersji utworzonych przez 10 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
 
<ikony>p1|p2</ikony>
 
<ikony>p1|p2</ikony>
 +
{{Stub|*należy uzupełnić streszczenie drugiej części}}
 
{{Kampania infobox
 
{{Kampania infobox
 
  |grafika=p00.jpg
 
  |grafika=p00.jpg
Linia 13: Linia 14:
 
Na zasadzie retrospekcji przedstawione są wydarzenia, które działy się przed incydentem z GLaDOS.
 
Na zasadzie retrospekcji przedstawione są wydarzenia, które działy się przed incydentem z GLaDOS.
  
Ratman został przedstawiony jako człowiek chory psychicznie, który nie potrafi oddzielić świata realnego od fikcji. W podróżach po [[Aperture Laboratories]] towarzyszy mu wyimaginowana [[Kostka Towarzysząca]], z którą rozmawia i która pełni rolę jego alter ego.
+
Ratman został przedstawiony jako człowiek chory psychicznie, który nie potrafi oddzielić świata realnego od fikcji. W podróżach po [[Aperture Laboratories]] towarzyszy mu wyimaginowana [[Kostka towarzysząca|Kostka Towarzysząca]], z którą rozmawia i która pełni rolę jego alter ego.
  
 
==Fabuła==
 
==Fabuła==
 
===Część 1===
 
===Część 1===
 
Komiks rozpoczyna się gdy Ratman odkrywa, że Chell wybudziła się i wyszła z komory relaksacyjnej. Według niego oznacza to nadejście wielkiej chwili. Aby się do niej przygotować postanawia zażyć ostatnie pigułki swojego leku, który zostawił na "czarną godzinę". Lek ten zapewne pozwala uwolnić umysł od psychicznych złudzeń, którym cały czas ulega Ratman.
 
Komiks rozpoczyna się gdy Ratman odkrywa, że Chell wybudziła się i wyszła z komory relaksacyjnej. Według niego oznacza to nadejście wielkiej chwili. Aby się do niej przygotować postanawia zażyć ostatnie pigułki swojego leku, który zostawił na "czarną godzinę". Lek ten zapewne pozwala uwolnić umysł od psychicznych złudzeń, którym cały czas ulega Ratman.
Postanawia także uwiecznić wizerunek Chell swoim naściennym malowidłem. Gdy kończy rysunek i przegląda akta Chell, zaskakuje go odgłos wybuchu i wielki wstrząs miotający całym kompleksem Aperture. Okzauje się, że Chell właśnie pokonała GLaDOS. Ratman korzysta z okazji i wydostaje się na wolność. Jednak sumienie nie pozwalają mu zostawić nieprzytomnej Chell na łasce losu. Postanawia wrócić, jednak ubiega go [[Imprezowy robot eskortujący]], mimo to Ratman nie rezygnuje ze swojego postanowienia.
+
Postanawia także uwiecznić wizerunek Chell swoim naściennym malowidłem. Gdy kończy rysunek i przegląda akta Chell, zaskakuje go odgłos wybuchu i wielki wstrząs miotający całym kompleksem Aperture. Okzauje się, że Chell właśnie pokonała GLaDOS. Ratman korzysta z okazji i wydostaje się na wolność. Jednak sumienie nie pozwala mu zostawić nieprzytomnej Chell na łasce losu. Postanawia wrócić, jednak ubiega go [[Imprezowy robot eskortujący]], mimo to Ratman nie rezygnuje ze swojego postanowienia.
  
 
==Treść==
 
==Treść==
===Część 1===
+
===Tłumaczenie===
 +
====Część 1====
 +
'''[[Portal_2:_Lab_Rat/1|Zobacz komiks w formie do czytania »]]'''
 +
 
 
<gallery>
 
<gallery>
Grafika:p01.jpg|strona 1
+
Grafika:LabRatPL 1x01.png|Strona 1 (tytułowa)
Grafika:p02.jpg|strona 2
+
Grafika:LabRatPL 1x02.png|strona 2
Grafika:p03.jpg|strona 3
+
Grafika:LabRatPL 1x03.png|strona 3
Grafika:p04.jpg|strona 4
+
Grafika:LabRatPL 1x04.png|strona 4
Grafika:p05.jpg|strona 5
+
Grafika:LabRatPL 1x05.png|strona 5
Grafika:p06.jpg|strona 6
+
Grafika:LabRatPL 1x06.png|strona 6
Grafika:p07.jpg|strona 7
+
Grafika:LabRatPL 1x07.png|strona 7
Grafika:p08.jpg|strona 8
+
Grafika:LabRatPL 1x08.png|strona 8
Grafika:p09.jpg|strona 9
+
Grafika:LabRatPL 1x09.png|strona 9
Grafika:p10.jpg|strona 10
+
Grafika:LabRatPL 1x10.png|strona 10
Grafika:p11.jpg|strona 11
+
Grafika:LabRatPL 1x11.png|strona 11
Grafika:p12.jpg|strona 12
+
Grafika:LabRatPL 1x12.png|strona 12
Grafika:p13.jpg|strona 13
+
Grafika:LabRatPL 1x13.png|strona 13
Grafika:p14.jpg|strona 14
+
Grafika:LabRatPL 1x14.png|strona 14
 +
Grafika:LabRatPL 1x15.png|strona 15
 
</gallery>
 
</gallery>
 +
 +
====Część 2====
 +
'''[[Portal_2:_Lab_Rat/2|Zobacz komiks w formie do czytania »]]'''
 +
 +
<gallery>
 +
Grafika:LabRatPL 2x16.png|Strona 16
 +
Grafika:LabRatPL 2x17.png|strona 17
 +
Grafika:LabRatPL 2x18.png|strona 18
 +
Grafika:LabRatPL 2x19.png|strona 19
 +
Grafika:LabRatPL 2x20.png|strona 20
 +
Grafika:LabRatPL 2x21.png|strona 21
 +
Grafika:LabRatPL 2x22.png|strona 22
 +
Grafika:LabRatPL 2x23.png|strona 23
 +
Grafika:LabRatPL 2x24.png|strona 24
 +
Grafika:LabRatPL 2x25.png|strona 25
 +
Grafika:LabRatPL 2x26.png|strona 26
 +
Grafika:LabRatPL 2x27.png|strona 27
 +
</gallery>
 +
 +
===Oryginał===
 +
====Część 1====
 +
 +
<gallery>
 +
Grafika:p00.jpg|Strona 1 (tytułowa)
 +
Grafika:p01.jpg|strona 2
 +
Grafika:p02.jpg|strona 3
 +
Grafika:p03.jpg|strona 4
 +
Grafika:p04.jpg|strona 5
 +
Grafika:p05.jpg|strona 6
 +
Grafika:p06.jpg|strona 7
 +
Grafika:p07.jpg|strona 8
 +
Grafika:p08.jpg|strona 9
 +
Grafika:p09.jpg|strona 10
 +
Grafika:p10.jpg|strona 11
 +
Grafika:p11.jpg|strona 12
 +
Grafika:p12.jpg|strona 13
 +
Grafika:p13.jpg|strona 14
 +
Grafika:p14.jpg|strona 15
 +
</gallery>
 +
 +
====Część 2====
 +
<gallery>
 +
Grafika:p16.jpg|strona 16
 +
Grafika:p17.jpg|strona 17
 +
Grafika:p18.jpg|strona 18
 +
Grafika:p19.jpg|strona 19
 +
Grafika:p20.jpg|strona 20
 +
Grafika:p21.jpg|strona 21
 +
Grafika:p22.jpg|strona 22
 +
Grafika:p23.jpg|strona 23
 +
Grafika:p24.jpg|strona 24
 +
Grafika:p25.jpg|strona 25
 +
Grafika:p26.jpg|strona 26
 +
Grafika:p27.jpg|strona 27
 +
</gallery>
  
 
==Ciekawostki==
 
==Ciekawostki==
 
*Na stronie 8, w aktach Chell, znajduje się zakodowana wiadomość: "The cake is a lie".
 
*Na stronie 8, w aktach Chell, znajduje się zakodowana wiadomość: "The cake is a lie".
*Na stronie 13, w laboratorium Aperture można zobaczyć: [[Gravity Gun]]a, panel ładowarki i panel pierwszej pomocy stosowane powszechnie w kompleksie Black Mesa oraz panel pierwszej pomocy Kombinatu.
+
*Na stronie 14, w laboratorium Aperture można zobaczyć: [[Gravity Gun]]a, panel ładowarki i panel pierwszej pomocy stosowane powszechnie w kompleksie Black Mesa oraz panel pierwszej pomocy Kombinatu.
*[[Imprezowy robot eskortujący]] wygląda jak [[Wheatley]].
+
*[[Imprezowy robot eskortujący]] wygląda jak rdzeń osobowości z dołączonymi mechanicznymi rękoma. Jest koloru fioletowego tak jak rdzeń moralności.
  
 
==Linki==
 
==Linki==

Aktualna wersja na dzień 21:59, 7 paź 2013

Zalążek

Ta strona to tylko zalążek artykułu. Jeśli możesz, pomóż w tworzeniu serwisu i rozwiń ten artykuł!

  • należy uzupełnić streszczenie drugiej części
Portal 2: Lab Rat
P00.jpg
Gra Portal
Portal 2
Autor Valve Corporation

Portal 2: Lab Rat (ang. Szczur laboratoryjny) to komiks osadzony w uniwersum Half-Life, który jest łącznikiem pomiędzy historią opowiedzianą w obu częściach gry Portal. Wydawany w częściach. Pierwsza część miała swoją premierę 8 kwietnia 2011 w serwisie IGN.com.

Komiks przedstawia wydarzenia, które dzieją się w trakcie i po pierwszej częsci Portal. Narratorem i głównym bohaterem historii jest Ratman. Obserwuje on Chell od momentu jej przebudzenia w komorze testowej nr 00, aż do pokonania GLaDOS.

Na zasadzie retrospekcji przedstawione są wydarzenia, które działy się przed incydentem z GLaDOS.

Ratman został przedstawiony jako człowiek chory psychicznie, który nie potrafi oddzielić świata realnego od fikcji. W podróżach po Aperture Laboratories towarzyszy mu wyimaginowana Kostka Towarzysząca, z którą rozmawia i która pełni rolę jego alter ego.

Spis treści

[edytuj] Fabuła

[edytuj] Część 1

Komiks rozpoczyna się gdy Ratman odkrywa, że Chell wybudziła się i wyszła z komory relaksacyjnej. Według niego oznacza to nadejście wielkiej chwili. Aby się do niej przygotować postanawia zażyć ostatnie pigułki swojego leku, który zostawił na "czarną godzinę". Lek ten zapewne pozwala uwolnić umysł od psychicznych złudzeń, którym cały czas ulega Ratman. Postanawia także uwiecznić wizerunek Chell swoim naściennym malowidłem. Gdy kończy rysunek i przegląda akta Chell, zaskakuje go odgłos wybuchu i wielki wstrząs miotający całym kompleksem Aperture. Okzauje się, że Chell właśnie pokonała GLaDOS. Ratman korzysta z okazji i wydostaje się na wolność. Jednak sumienie nie pozwala mu zostawić nieprzytomnej Chell na łasce losu. Postanawia wrócić, jednak ubiega go Imprezowy robot eskortujący, mimo to Ratman nie rezygnuje ze swojego postanowienia.

[edytuj] Treść

[edytuj] Tłumaczenie

[edytuj] Część 1

Zobacz komiks w formie do czytania »

[edytuj] Część 2

Zobacz komiks w formie do czytania »

[edytuj] Oryginał

[edytuj] Część 1

[edytuj] Część 2

[edytuj] Ciekawostki

  • Na stronie 8, w aktach Chell, znajduje się zakodowana wiadomość: "The cake is a lie".
  • Na stronie 14, w laboratorium Aperture można zobaczyć: Gravity Guna, panel ładowarki i panel pierwszej pomocy stosowane powszechnie w kompleksie Black Mesa oraz panel pierwszej pomocy Kombinatu.
  • Imprezowy robot eskortujący wygląda jak rdzeń osobowości z dołączonymi mechanicznymi rękoma. Jest koloru fioletowego tak jak rdzeń moralności.

[edytuj] Linki

Oficjalna strona komiksu