Uzbrojenie Kombinatu
(Różnice między wersjami)
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
Linia 16: | Linia 16: | ||
* '''[[Overwatch Sniper|Karabin snajperski Kombinatu]]''' (ang. ''Overwatch Sniper Rifle'') - karabin snajperski o potężnej sile rażenia. Walka z nim (a raczej z jego operatorem) polega na wrzuceniu do okna pomieszczenia, w którym się znajduje, [[Granat MK3A2|granat]]u, gdyż zawsze jest on poza zasięgiem zwykłej broni. | * '''[[Overwatch Sniper|Karabin snajperski Kombinatu]]''' (ang. ''Overwatch Sniper Rifle'') - karabin snajperski o potężnej sile rażenia. Walka z nim (a raczej z jego operatorem) polega na wrzuceniu do okna pomieszczenia, w którym się znajduje, [[Granat MK3A2|granat]]u, gdyż zawsze jest on poza zasięgiem zwykłej broni. | ||
− | + | * '''[[Kula energii]]''', przechowywane w specjalnych pojemnikach, które dostosowane są do aplikacji w karabinku AR2 są szczytem technologii w zakresie amunicji dostępnej piechocie, ale ich przydział przypada tylko na najbardziej doświadczonych żołnierzy z [[Overwatch Elite]]. | |
==Zobacz też:== | ==Zobacz też:== | ||
*[[Technologia bojowa Kombinatu]] | *[[Technologia bojowa Kombinatu]] |
Wersja z 12:21, 19 gru 2009
Poniżej znajduje się lista broni, w które wyposażeni są żołnierze Kombinatu:
- Karabin pulsacyjny AR2 (ang. Pulse Rifle) - karabin o futurystycznym wyglądzie, wyraźnie widac, że to . Strzela energetycznymi, bardzo niebezpiecznymi pociskami, w magazynku mieści się ich 30, a maksymalnie można ich przy sobie mieć 120 (30 w magazynku i 90 w zapasie). Alternatywnym trybem strzału jest wystrzelenie śmiercionośnej kuli energetycznej która gdy tylko dotknie przeciwnika zabija go i dezintergruje. Karabin AR2 jest używany przez Żołnierzy Kombinatu, Elitarnych Żołnierzy Kombinatu i rzadko Rebeliantów.
- Pistolet maszynowy (ang. SMG)- zwykły pistolet maszynowy wyglądem łudząco podobny do broni Heckler & Koch MP7. W magazynku mieści 45 pocisków i 3 granaty, maksymalnie możemy mieć przy sobie 270 pocisków (45 w magazynku i 225 w zapasie). Pistolet będzie towarzyszył nam przez cała grę, niejednokrotnie uratuje nam skórę. Najlepiej nadaję się do eliminowania mniejszych grup przeciwników (np. zombie lub headcraby). Ale jeśli mamy granaty do granatnika to sytuacja zmienia się diametralnie. Wtedy możemy bez problemy niszczyć nawet większe grupy wrogów takie jak np. oddział Żołnierzy Kombinatu czy większe skupisko zombich. Broń jest używana przez Ochronę Cywilną, Żołnierzy Kombinatu i Rebeliantów.
- Pistolet 9mm (ang. 9mm Pistol)- najzwyczajniejszy w świecie pistolet kalibru 9mm, wyglądem przypominający pistolet Hecker & Koch USP Match. W magazynku mieści aż 18 pocisków, maksymalnie może mieć 168 "pestek" (18 w magazynku i 150 zapasowych). Pistolet jest pierwszą bronią palną którą posługuje się Gordon w HL 2. Przydaje się tylko w skrajnych sytuacjach kiedy to skończy się amunicja do innych, mocniejszych giwer. Broń można zdobyć jedynie na funkcjonariuszach Ochrony Cywilnej.
- Strzelba (ang. Shotgun)- Broń wyglądem wzorowana na strzelbie Franchi SPAS-12. W magazynku mieści 6 sztuk amunicji śrutowej, a w zapasie może mieć maksymalnie 30. Pod przyciskiem alternatywnego strzału kryje się wystrzelenie dwóch śrutów na raz, a co za tym idzie podwojenie obrażeń, ale i tak zwykle wystarczy jeden, celny strzał w głowę z bliskiej odległości by posłać adwersarza na tamten świat. Używają ich Żołnierze Kombinatu, oraz w Epizodzie Drugim specjalna ich odmiana, z innym wyglądem i większą ilością punktów życia.
- Granat MK3A2 (ang. Hand grenade) - granat ręczny który pika przed wybuchem. Ma dużą siłę wybuchu dzięki czemu można nim zlikwidować pokaźną grupę przeciwników. Granatów używają Zombine i Żołnierze Kombinatu.
- Manhack - małe, latające urządzenie. Porusza się tylko w grupach, może być wypuszczona przez niektórych przedstawicieli Sił Zbrojnych Kombinatu. Potrafi być irytujący głównie z powodu liczebności w niektórych miejscach i małych rozmiarów przez co dość trudno je trafić.
- Karabin snajperski Kombinatu (ang. Overwatch Sniper Rifle) - karabin snajperski o potężnej sile rażenia. Walka z nim (a raczej z jego operatorem) polega na wrzuceniu do okna pomieszczenia, w którym się znajduje, granatu, gdyż zawsze jest on poza zasięgiem zwykłej broni.
- Kula energii, przechowywane w specjalnych pojemnikach, które dostosowane są do aplikacji w karabinku AR2 są szczytem technologii w zakresie amunicji dostępnej piechocie, ale ich przydział przypada tylko na najbardziej doświadczonych żołnierzy z Overwatch Elite.