Podziemia
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(kolejny rozdział z Epizodu Pierwszego) |
m (→Szczegółowe streszczenie) |
||
(Nie pokazano 1 wersji utworzonej przez jednego użytkownika) | |||
Linia 13: | Linia 13: | ||
==Szczegółowe streszczenie== | ==Szczegółowe streszczenie== | ||
− | Po wydostaniu się z [[Razor Train|rozbitego pociągu]], [[Gordon]] i [[Alyx Vance|Alyx]] przebijają się przez skąpane mrokiem tunele i parkingi samochodowe. Gordon odwiedza pewne pomieszczenie, gdzie znajduje skrzynkę z bezpiecznikami i zabiera uzbrojenie, które | + | Po wydostaniu się z [[Razor Train|rozbitego pociągu]], [[Gordon]] i [[Alyx Vance|Alyx]] przebijają się przez skąpane mrokiem tunele i parkingi samochodowe. Gordon odwiedza pewne pomieszczenie, gdzie znajduje skrzynkę z bezpiecznikami i zabiera uzbrojenie, które miał okazję używać dużo, dużo wcześniej - [[Strzelba (HL2)|strzelbę]] i [[Pistolet 9mm|pistolet]]. Po włączeniu światła wraz z Alyx wędrują dalej, szukając wyjścia na powierzchnię [[City 17|miasta]]. Wchodzą do zniszczonego pociągu, gdzie spotykają nowego przeciwnika - żołnierzy Kombinatu zamienionych w Zombie. Następnie wędrują dalej, aby dotrzeć na podziemny parking opanowany przez [[Antlion]]y. Gordon przy pomocy działka grawitacyjnego zasłania dziury, z których wychodzą te stworzenia wrakami samochodów. Po zasłonięciu dziur wraz z dziewczyną udaje się dalej, by dotrzeć do pomieszczenia z windą. Alyx próbuje ją przywołać, ale zawodzi elektryczność. Gordon idzie przez drogę wskazywaną przez kabel i otwierając drzwi zabezpieczone belą wchodzi do środka, gdzie znajduje skrzynkę z bezpiecznikami. Po przywróceniu prądu winda rusza, a wraz z nią pojawia się sporo przeciwników. Gordonowi i Alyx pod naporem atakujących oponentów udaje się wsiąść do windy i pojechać na górę. |
==Znaczenie== | ==Znaczenie== | ||
− | Rozdział ten prezentuje podziemia, głównie tunele samochodowe wijące się pod [[City 17]], które są w większości zasypane lub zalane radioaktywnymi ściekami oraz opanowane przez [[Headcrab]]y, [[Zombie]] i po części [[Antlion]]y. Po destabilizacji [[Cytadela|Cytadeli]] zaczęły się wdzierać pobliskie istoty, ze wspomnianymi wcześniej Antlionami na czele. Rozpoczyna się również główna misja Gordona i Alyx, mająca na celu ucieczkę z zagrożonego terenu. Oprócz tego w tym rozdziale gracze poznają nowego przeciwnika - [[Zombine]] oraz jego zachowanie. | + | Rozdział ten prezentuje podziemia, głównie tunele samochodowe wijące się pod [[City 17]], które są w większości zasypane lub zalane radioaktywnymi ściekami oraz opanowane przez [[Headcrab]]y, [[Standard Zombie|Zombie]] i po części [[Antlion]]y. Po destabilizacji [[Cytadela|Cytadeli]] zaczęły się wdzierać pobliskie istoty, ze wspomnianymi wcześniej Antlionami na czele. Rozpoczyna się również główna misja Gordona i Alyx, mająca na celu ucieczkę z zagrożonego terenu. Oprócz tego w tym rozdziale gracze poznają nowego przeciwnika - [[Zombine]] oraz jego zachowanie. |
==Ciekawostki== | ==Ciekawostki== |
Aktualna wersja na dzień 17:29, 11 gru 2019
Podziemia | |
Gra | Half-Life 2: Episode One |
Numer | 3 |
Lokacje | |
Mapy | ep1_c17_00, ep1_c17_00a |
Podziemia (ang. Lowlife) - trzeci rozdział gry Half-Life 2: Episode One.
Spis treści |
[edytuj] Szczegółowe streszczenie
Po wydostaniu się z rozbitego pociągu, Gordon i Alyx przebijają się przez skąpane mrokiem tunele i parkingi samochodowe. Gordon odwiedza pewne pomieszczenie, gdzie znajduje skrzynkę z bezpiecznikami i zabiera uzbrojenie, które miał okazję używać dużo, dużo wcześniej - strzelbę i pistolet. Po włączeniu światła wraz z Alyx wędrują dalej, szukając wyjścia na powierzchnię miasta. Wchodzą do zniszczonego pociągu, gdzie spotykają nowego przeciwnika - żołnierzy Kombinatu zamienionych w Zombie. Następnie wędrują dalej, aby dotrzeć na podziemny parking opanowany przez Antliony. Gordon przy pomocy działka grawitacyjnego zasłania dziury, z których wychodzą te stworzenia wrakami samochodów. Po zasłonięciu dziur wraz z dziewczyną udaje się dalej, by dotrzeć do pomieszczenia z windą. Alyx próbuje ją przywołać, ale zawodzi elektryczność. Gordon idzie przez drogę wskazywaną przez kabel i otwierając drzwi zabezpieczone belą wchodzi do środka, gdzie znajduje skrzynkę z bezpiecznikami. Po przywróceniu prądu winda rusza, a wraz z nią pojawia się sporo przeciwników. Gordonowi i Alyx pod naporem atakujących oponentów udaje się wsiąść do windy i pojechać na górę.
[edytuj] Znaczenie
Rozdział ten prezentuje podziemia, głównie tunele samochodowe wijące się pod City 17, które są w większości zasypane lub zalane radioaktywnymi ściekami oraz opanowane przez Headcraby, Zombie i po części Antliony. Po destabilizacji Cytadeli zaczęły się wdzierać pobliskie istoty, ze wspomnianymi wcześniej Antlionami na czele. Rozpoczyna się również główna misja Gordona i Alyx, mająca na celu ucieczkę z zagrożonego terenu. Oprócz tego w tym rozdziale gracze poznają nowego przeciwnika - Zombine oraz jego zachowanie.
[edytuj] Ciekawostki
- Rozdział ten, podobnie jak Bezpośrednia Interwencja, składa się tylko z dwóch map.
[edytuj] Galeria
- Błąd przy generowaniu miniatury Niekompletna konfiguracja biblioteki GD – brak funkcji imagecreatefromjpeg
Mały składzik z bronią
Alyx żartująca z nowego przeciwnika, niesłusznie...
Podziemny parking opanowany przez Antliony