Skrzynka z zaopatrzeniem
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(→Galeria: Zdjęcie) |
m (kat) |
||
Linia 22: | Linia 22: | ||
Grafika:Supply shotgun.jpg|Skrzynki nie zawierają broni, choć często znajduje się ona blisko nich | Grafika:Supply shotgun.jpg|Skrzynki nie zawierają broni, choć często znajduje się ona blisko nich | ||
</gallery> | </gallery> | ||
+ | |||
+ | [[Kategoria:Przedmioty]] |
Wersja z 08:50, 7 sie 2009
Supply crate lub poprostu skrzynka z zaopatrzeniem to kolejny rozpoznawalny znak Half-Life'a 2 i jego dodatków.
Wszystkie skrzyneczki zostały wyprodukowane przez Kombinat na ich własny użytek, lecz z czasem wiele z nich dostało się w ręce powstańców i ludności cywilnej. Zawierają niemal wszystko co można wykorzystać; począwszy od dużych i małych apteczek, przez baterie, po wszelkiego rodzaju amunicję. Zazwyczaj nie znajduje się w nich samej broni a także amunicji do RPG oraz drugiego trybu wystrzały karabinu AR2.
Wygląd i występowanie
Skrzyneczki z zaopatrzeniem wyraźnie różnią się od innych spotykanych w grze. Są mniejsze, jaśniejsze i wyraźnie oznakowane czarnym napisem "Supply" na tle żółtego prostokątu. Każda z nich zaopatrzona jest w indywidualny kod kreskowy i pewną informację, pisaną drobnym druczkiem.
Wykonane są z bardzo cienkiego drewna, można je łatwo rozbić poprzez jedno uderzenie łomu bądź wystrzał z gravity gun'a
Jak dotąd można było znaleźć je niemal w każdym zakątku City 17 a także jego otoczeniu. Często występują po kilka, zgromadzone i schowane przez powstańców nieopodal charakterystycznych, żółtych znaków lambdy.
W Half-Life 2: Episode Two można było napotkać te skrzyneczki z dołączonym nadajnikiem radiowym. Były one doskonale ukryte i znaleźć je mogła jedynie osoba posiadająca specjalny radar, bądź bardzo dużo szczęścia.
Ciekawostki
- W podstawowym Half-Life 2 nie da się rozbić skrzynki z zaopatrzeniem poprzez pojedynczy wystrzał energii z gravity gun'a, taka opcja pojawiła się dopiero w Episode One
- Ze skrzyneczkami związane są dwa osiągnięcia w Half-Life 2 i Episode Two.
Pierwszym z nich jest Lambda locator- osiągnięcie, które nie zostało jeszcze zaimplementowane do gry, lecz znajduje się w jej plikach. Polega ono na odnalezieniu 15 skrytek oznaczonych lambdą.
Kolejne to Cache Checker z Episode Two. Gracz przy pomocy radaru w pojeździe musi zlokalizować i odnaleźć 5 ukrytych schowków z zaopatrzeniem.
Galeria
- Błąd przy generowaniu miniatury Niekompletna konfiguracja biblioteki GD – brak funkcji imagecreatefromjpeg
Zbliżenie radaru w pojeździe