Szablon:Art tygodnia
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(poprawka) |
(poprawka) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | |||
− | |||
'''[[Half-Life 2: Episode One]]''' jest pierwszą częścią z trylogii epizodów, kontynuujących historię z wydanego w 2004 roku [[Half-Life 2|Half-Life'a 2]]. Został on stworzony przez [[Valve|Valve Corporation]] i wydany 1 czerwca 2006r, niemal dwa lata po premierze głównej gry. Pierwotnie gra miała nosić podtytuł Aftermath, lecz w międzyczasie Valve przyjęło taktykę wydawania swoich produktów w formie kolejnych epizodów, przez co przemianowano produkcję na Episode One. Podobnie jak Half-Life 2, gra działa w oparciu o silnik [[Source]], wzbogacony o nowe oświetlenie HDR, poprawione systemy animacji i sztucznej inteligencji. | '''[[Half-Life 2: Episode One]]''' jest pierwszą częścią z trylogii epizodów, kontynuujących historię z wydanego w 2004 roku [[Half-Life 2|Half-Life'a 2]]. Został on stworzony przez [[Valve|Valve Corporation]] i wydany 1 czerwca 2006r, niemal dwa lata po premierze głównej gry. Pierwotnie gra miała nosić podtytuł Aftermath, lecz w międzyczasie Valve przyjęło taktykę wydawania swoich produktów w formie kolejnych epizodów, przez co przemianowano produkcję na Episode One. Podobnie jak Half-Life 2, gra działa w oparciu o silnik [[Source]], wzbogacony o nowe oświetlenie HDR, poprawione systemy animacji i sztucznej inteligencji. | ||
+ | [[Grafika:3 HL2EP1pcSCRN02.jpg|150px|right]] | ||
Akcja Episode One rozpoczyna się dokładnie w momencie zakończenia Half-Life 2. Wszystkie przedstawione wydarzenia mają miejsce w zrujnowanym w skutek długich walk [[City 17]]. Główny bohater- naukowiec [[Gordon Freeman]] oraz jego towarzyszka, młoda i piękna [[Alyx Vance]], starają się opuścić miasto w czas, walcząc z armią [[Kombinat|Kombinatu]] i pokonując wszelkie przeszkody, które stają im na drodze. | Akcja Episode One rozpoczyna się dokładnie w momencie zakończenia Half-Life 2. Wszystkie przedstawione wydarzenia mają miejsce w zrujnowanym w skutek długich walk [[City 17]]. Główny bohater- naukowiec [[Gordon Freeman]] oraz jego towarzyszka, młoda i piękna [[Alyx Vance]], starają się opuścić miasto w czas, walcząc z armią [[Kombinat|Kombinatu]] i pokonując wszelkie przeszkody, które stają im na drodze. | ||
<div align="right">'''[[Half-Life 2: Episode One|Czytaj całość]] | [[Borealis:GlosowanieArt|Weź udział w głosowaniu]]'''</div> | <div align="right">'''[[Half-Life 2: Episode One|Czytaj całość]] | [[Borealis:GlosowanieArt|Weź udział w głosowaniu]]'''</div> |
Wersja z 17:35, 23 sie 2009
Half-Life 2: Episode One jest pierwszą częścią z trylogii epizodów, kontynuujących historię z wydanego w 2004 roku Half-Life'a 2. Został on stworzony przez Valve Corporation i wydany 1 czerwca 2006r, niemal dwa lata po premierze głównej gry. Pierwotnie gra miała nosić podtytuł Aftermath, lecz w międzyczasie Valve przyjęło taktykę wydawania swoich produktów w formie kolejnych epizodów, przez co przemianowano produkcję na Episode One. Podobnie jak Half-Life 2, gra działa w oparciu o silnik Source, wzbogacony o nowe oświetlenie HDR, poprawione systemy animacji i sztucznej inteligencji.
Akcja Episode One rozpoczyna się dokładnie w momencie zakończenia Half-Life 2. Wszystkie przedstawione wydarzenia mają miejsce w zrujnowanym w skutek długich walk City 17. Główny bohater- naukowiec Gordon Freeman oraz jego towarzyszka, młoda i piękna Alyx Vance, starają się opuścić miasto w czas, walcząc z armią Kombinatu i pokonując wszelkie przeszkody, które stają im na drodze.