Szablon:Art tygodnia

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(poprawka)
(zmiana)
Linia 1: Linia 1:
[[Grafika:Hunter model.jpg|150px|right]]
+
[[Grafika:3 HL2EP1pcSCRN02.jpg|150px|right]]
'''[[Hunter]]''' (znany również jako ministrider) to jednostka syntetyczna Kombinatu, zaprojektowana i stworzona w celu wspierania działań wojsk na terenach niezurbanizowanych, głównie w gęstych lasach. Spełnia on rolę zwiadowcy, lecz jest to też doskonała maszyna do zabijania - świetnie przystosowany do terenu na którym operuje, szybki, zwinny, precyzyjny i odporny na obrażenia. Hunter po raz pierwszy pojawia się w Half-Life 2: Episode One w nagraniu od Judith Mossman, znajdującej się na terenie arktycznej bazy kraken. Po krótkim ukazaniu się w pierwszym epizodzie, stworzenie staje się jednym z głównych przeciwników gracza w Episode Two, gdzie już na samym początku gry, atakuje głównych bohaterów- Gordona Freemana i Alyx Vance, z którego to incydentu, dziewczyna cudem uchodzi z życiem.
+
'''[[Half-Life 2: Episode One]]''' jest pierwszą częścią z trylogii epizodów, kontynuujących historię z wydanego w 2004 roku [[Half-Life 2|Half-Life'a 2]]. Został on stworzony przez [[Valve|Valve Corporation]] i wydany 1 czerwca 2006r, niemal dwa lata po premierze głównej gry. Pierwotnie gra miała nosić podtytuł Aftermath, lecz w międzyczasie Valve przyjęło taktykę wydawania swoich produktów w formie kolejnych epizodów, przez co przemianowano produkcję na Episode One. Podobnie jak Half-Life 2, gra działa w oparciu o silnik [[Source]], wzbogacony o nowe oświetlenie HDR, poprawione systemy animacji i sztucznej inteligencji.
  
 +
Akcja Episode One rozpoczyna się dokładnie w momencie zakończenia Half-Life 2. Wszystkie przedstawione wydarzenia mają miejsce w zrujnowanym w skutek długich walk [[City 17]]. Główny bohater- naukowiec [[Gordon Freeman]] oraz jego towarzyszka, młoda i piękna [[Alyx Vance]], starają się opuścić miasto w czas, walcząc z armią [[Kombinat|Kombinatu]] i pokonując wszelkie przeszkody, które stają im na drodze.
  
<div align="right">'''[[Hunter|Czytaj całość]] | [[Borealis:GlosowanieArt|Weź udział w głosowaniu]]'''</div>
+
 
 +
<div align="right">'''[[Half-Life 2: Episode One|Czytaj całość]] | [[Borealis:GlosowanieArt|Weź udział w głosowaniu]]'''</div>

Wersja z 17:34, 23 sie 2009

3 HL2EP1pcSCRN02.jpg

Half-Life 2: Episode One jest pierwszą częścią z trylogii epizodów, kontynuujących historię z wydanego w 2004 roku Half-Life'a 2. Został on stworzony przez Valve Corporation i wydany 1 czerwca 2006r, niemal dwa lata po premierze głównej gry. Pierwotnie gra miała nosić podtytuł Aftermath, lecz w międzyczasie Valve przyjęło taktykę wydawania swoich produktów w formie kolejnych epizodów, przez co przemianowano produkcję na Episode One. Podobnie jak Half-Life 2, gra działa w oparciu o silnik Source, wzbogacony o nowe oświetlenie HDR, poprawione systemy animacji i sztucznej inteligencji.

Akcja Episode One rozpoczyna się dokładnie w momencie zakończenia Half-Life 2. Wszystkie przedstawione wydarzenia mają miejsce w zrujnowanym w skutek długich walk City 17. Główny bohater- naukowiec Gordon Freeman oraz jego towarzyszka, młoda i piękna Alyx Vance, starają się opuścić miasto w czas, walcząc z armią Kombinatu i pokonując wszelkie przeszkody, które stają im na drodze.


Czytaj całość | Weź udział w głosowaniu