Wieżyczka sufitowa

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

m (Ogólnie)
("Half-Life 2: Episode One")
Linia 19: Linia 19:
 
Występują również w [[Overwatch Nexus]] w pokoju z laserami aktywującymi. Jeśli gracz dotknie laser, wieżyczki się zaaktywują i bardzo szybko zabiją gracza. Przez to pokój jest niemożliwy do przejścia dotykając laserów. Nawet jeśli gracz znajdzie schronienie po przejściu przez laser niemożliwe jest przejście pokoju, ponieważ wieżyczki mają tu nieskończoną amunicję.
 
Występują również w [[Overwatch Nexus]] w pokoju z laserami aktywującymi. Jeśli gracz dotknie laser, wieżyczki się zaaktywują i bardzo szybko zabiją gracza. Przez to pokój jest niemożliwy do przejścia dotykając laserów. Nawet jeśli gracz znajdzie schronienie po przejściu przez laser niemożliwe jest przejście pokoju, ponieważ wieżyczki mają tu nieskończoną amunicję.
 
==="Half-Life 2: Episode One"===
 
==="Half-Life 2: Episode One"===
Tu można zauważyć 2 wieżyczki z wyczerpaną amunicją, lecz nadal próbującymi strzelać po strzelaniu w dużą liczbę zombie i [[Antlion|antlionów]]. Lecz w Half-Life 2 można było zobaczyć wieżyczki z nieskończoną amunicją. Więc możliwe było, że wieżyczki w Episode One po prostu były zepsute.
+
Tu można zauważyć 2 wieżyczki z wyczerpaną amunicją, lecz nadal próbującymi strzelać po strzelaniu w dużą liczbę [[zombie]] i [[Antlion|antlionów]]. Lecz w Half-Life 2 można było zobaczyć wieżyczki z nieskończoną amunicją. Więc możliwe było, że wieżyczki w Episode One po prostu były zepsute.
  
 
==Taktyka==
 
==Taktyka==

Wersja z 15:42, 8 mar 2014

Wieżyczka sufitowa
Błąd przy generowaniu miniatury Niekompletna konfiguracja biblioteki GD – brak funkcji imagecreatefromjpeg
Przynależność Kombinat
Typ Wieżyczka
Używane przez
Informacje Techniczne
Byt npc_turret_ceiling

Spis treści

Ogólnie

Jak sama nazwa wskazuje jest to wieżyczka wbudowana w sufit, ale ten rodzaj wieżyczek jest niezniszczalny i ma znacznie większy zasięg niż normalne. Ten rodzaj wieżyczek jest nieruchomy. One są w głównej mierze używane jako "strażnicy" chroniąc ważne dla Kombinatu miejsca. Czasem są tylko aktywowane poprzez przejście przez laser aktywujący. W Half-Life 2: Episode One kilka wieżyczek próbuje strzelać bez amunicji. To oznacza, że prawdopodobnie wieżyczki sufitowe nie mają nieskończonej amunicji.

Występowanie

"Half-Life 2"

W tunelu do Ravenholm są 2 wieżyczki. Jednak mają migające czerwone światło i nie atakują Gordona Freemana. Prawdopodobnie zostały przerobione po to by atakowały tylko Zombie. Występują również w Overwatch Nexus w pokoju z laserami aktywującymi. Jeśli gracz dotknie laser, wieżyczki się zaaktywują i bardzo szybko zabiją gracza. Przez to pokój jest niemożliwy do przejścia dotykając laserów. Nawet jeśli gracz znajdzie schronienie po przejściu przez laser niemożliwe jest przejście pokoju, ponieważ wieżyczki mają tu nieskończoną amunicję.

"Half-Life 2: Episode One"

Tu można zauważyć 2 wieżyczki z wyczerpaną amunicją, lecz nadal próbującymi strzelać po strzelaniu w dużą liczbę zombie i antlionów. Lecz w Half-Life 2 można było zobaczyć wieżyczki z nieskończoną amunicją. Więc możliwe było, że wieżyczki w Episode One po prostu były zepsute.

Taktyka

Nie istnieje żaden sposób aby zniszczyć wieżyczki sufitowe. Jedyne co można zrobić to je wyłączyć.

Ciekawostki

  • Wieżyczka sufitowa zespawnowana przez konsole zespawnuje jedynie jej podstawę. Jednak można ją zespawnować poprzez skomplikowane komendy (ent_fire npc_turret_ceiling activate), mody ora Garry's Mod.

Galeria