Wiktor Antonow

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

m (Zapisanie nazwiska zgodnie polską transkrypcją języka bułgarskiego)
Linia 2: Linia 2:
 
{{PracownikValve infobox  
 
{{PracownikValve infobox  
 
|grafika=Viktor Antonov.jpg  
 
|grafika=Viktor Antonov.jpg  
|imieinazwisko=Viktor Antonov
+
|imieinazwisko=Wiktor Antonow
 
|data=
 
|data=
 
|pochodzenie=Sofia, Bułgaria
 
|pochodzenie=Sofia, Bułgaria
 
|stanowisko=dyrektor artystyczny, rysownik
 
|stanowisko=dyrektor artystyczny, rysownik
|gry=[[Half-Life 2]], [[Half-Life 2: Lost Coast]]}}  
+
|gry=[[Half-Life 2]], [[Half-Life 2: Lost Coast]]
 +
}}  
  
'''Viktor Antonov''' to artysta, rysownik i pisarz, który współpracował z [[Valve Software]] przy produkcji [[Half-Life 2]] i [[Half-Life 2: Lost Coast]]. Stworzył charakterystyczny styl architektury i technologii [[Kombinat]]u, [[City 17]] oraz klasztoru [[Św. Olga|Św. Olgi]]. Wiele jego conept-artów dotyczyło wyciętych ostatecznie z Half-Life 2 lokacji takich jak: [[Air Exchange]], [[Fabryki Kombinatu]] czy [[Manhack Arcade]]. Jak napisał w komentarzu do [[Raising the Bar]], większość jego concept-artów powstawała na już istniejących screenach z wczesnych wersji gry.
+
'''Wiktor Antonow''' (bułg. Виктор Антонов) to artysta, rysownik i pisarz, który współpracował z [[Valve Software]] przy produkcji [[Half-Life 2]] i [[Half-Life 2: Lost Coast]]. Stworzył charakterystyczny styl architektury i technologii [[Kombinat]]u, [[City 17]] oraz klasztoru [[Św. Olga|Św. Olgi]]. Wiele jego conept-artów dotyczyło wyciętych ostatecznie z Half-Life 2 lokacji takich jak: [[Air Exchange]], [[Fabryki Kombinatu]] czy [[Manhack Arcade]]. Jak napisał w komentarzu do [[Raising the Bar]], większość jego concept-artów powstawała na już istniejących screenach z wczesnych wersji gry.
  
Viktor urodził się w stolicy Bułgarii - Sofii. W wieku 17 lat wyemigrował do Francji. Później mieszkał również w Szwajcarii i w USA (Los Angeles oraz Seattle). Zdobył wykształcenie na ''Art Center College of Design'' w Pasadenie. Jest obecny w przemyśle rozrywkowym od 1996 roku. Założył własną firmę ''The Building'' z siedzibą w Paryżu, która zajmuje się projektowaniem i doradztwem dla filmu, telewizji i twórców gier wideo.  
+
Wiktor urodził się w stolicy Bułgarii - Sofii. W wieku 17 lat wyemigrował do Francji. Później mieszkał również w Szwajcarii i w USA (Los Angeles oraz Seattle). Zdobył wykształcenie na ''Art Center College of Design'' w Pasadenie. Jest obecny w przemyśle rozrywkowym od 1996 roku. Założył własną firmę ''The Building'' z siedzibą w Paryżu, która zajmuje się projektowaniem i doradztwem dla filmu, telewizji i twórców gier wideo.  
  
 
==Ciekawostki==
 
==Ciekawostki==
*Wiele elementów City 17 zostało zainspirowanych prawdziwymi lokacjami rodzimego miasta Viktora - Sofii.
+
*Wiele elementów City 17 zostało zainspirowanych prawdziwymi lokacjami rodzimego miasta Wiktora - Sofii.
  
 
==Galeria==
 
==Galeria==
Linia 38: Linia 39:
 
[[Kategoria: Pracownicy Valve]]
 
[[Kategoria: Pracownicy Valve]]
  
[[overwiki:Viktor Antonov]]
+
[[overwiki:Wiktor Antonow]]

Wersja z 09:51, 23 sie 2014

Wiktor Antonow
Viktor Antonov.jpg
Imię i nazwisko Wiktor Antonow
Pochodzenie Sofia, Bułgaria
Stanowisko dyrektor artystyczny, rysownik
Praca przy grach Half-Life 2, Half-Life 2: Lost Coast

Wiktor Antonow (bułg. Виктор Антонов) to artysta, rysownik i pisarz, który współpracował z Valve Software przy produkcji Half-Life 2 i Half-Life 2: Lost Coast. Stworzył charakterystyczny styl architektury i technologii Kombinatu, City 17 oraz klasztoru Św. Olgi. Wiele jego conept-artów dotyczyło wyciętych ostatecznie z Half-Life 2 lokacji takich jak: Air Exchange, Fabryki Kombinatu czy Manhack Arcade. Jak napisał w komentarzu do Raising the Bar, większość jego concept-artów powstawała na już istniejących screenach z wczesnych wersji gry.

Wiktor urodził się w stolicy Bułgarii - Sofii. W wieku 17 lat wyemigrował do Francji. Później mieszkał również w Szwajcarii i w USA (Los Angeles oraz Seattle). Zdobył wykształcenie na Art Center College of Design w Pasadenie. Jest obecny w przemyśle rozrywkowym od 1996 roku. Założył własną firmę The Building z siedzibą w Paryżu, która zajmuje się projektowaniem i doradztwem dla filmu, telewizji i twórców gier wideo.

Spis treści

Ciekawostki

  • Wiele elementów City 17 zostało zainspirowanych prawdziwymi lokacjami rodzimego miasta Wiktora - Sofii.

Galeria

Half-Life 2

Half-Life 2: Lost Coast

Linki zewnętrzne