Gonarch's Lair

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

m
m (mniejsza ilość linków, drobne)
Linia 9: Linia 9:
  
 
==Szczegółowe streszczenie==
 
==Szczegółowe streszczenie==
[[Gordon Freeman|Gordon]] zostaje przeteleportowany do legowiska [[Gonarch]]y, która jest matką [[Headcrab]]ów. Doktor jest zmuszony z nią walczyć. Potem walka przenosi się do innych części legowiska. Jednak w końcu [[Gordon Freeman|Gordonowi]] udaje się pokonać wroga i teleportuje się dalej.
+
[[Gordon Freeman|Gordon]] zostaje przeteleportowany do legowiska [[Gonarch]]y, która jest matką [[Headcrab]]ów. Doktor jest zmuszony walczyć zarówno z nią jak i wychodzącymi z niej małymi headcrabami. Potem walka przenosi się do innych części legowiska. Jednak w końcu Gordonowi udaje się pokonać wroga i teleportuje się dalej.
  
 
==Ciekawostki==
 
==Ciekawostki==
* Prawdopodobnie rozdział ten miał być po rozdziale [[Interloper]], ponieważ nazwa mapy rozdziału [[Gonarch's Lair]] zaczyna się na c4a2, a mapa rozdziału [[Interloper]] zaczyna się na c4a1a.
+
* Prawdopodobnie rozdział ten miał być po rozdziale ''[[Interloper]]'', ponieważ nazwa mapy rozdziału Gonarch's Lair zaczyna się na c4a2, a mapa rozdziału ''Interloper'' zaczyna się na c4a1a.
* Istnieje błąd, dzięki któremu można przejść ten rozdział szybciej i bez zabijania [[Gonarch]]y. Można po prostu przejść przez sieć w przejściu idąc jak najbliżej ściany i skacząc. Aby się dostać do teleportu należy po prostu zniszczyć fragment podłoża używając [[Łom]]u lub materiałów wybuchowych.<ref>[http://www.youtube.com/watch?v=VBSH_n-KnIE Film pokazujący ów błąd]</ref>
+
* Istnieje błąd, dzięki któremu można przejść ten rozdział szybciej i bez zabijania Gonarcha. Można po prostu przejść przez sieć w przejściu idąc jak najbliżej ściany i skacząc. Aby się dostać do teleportu należy po prostu zniszczyć fragment podłoża używając [[Łom]]u lub materiałów wybuchowych.<ref>[http://www.youtube.com/watch?v=VBSH_n-KnIE Film pokazujący ów błąd]</ref>
  
 
==Wideosolucja (4:37-9:44)==
 
==Wideosolucja (4:37-9:44)==

Wersja z 12:56, 13 lip 2011

Gonarch's Lair
Gonarch first.jpg
Gra Half-Life
Numer 16
Lokacje Xen

Gonarch's Lair (z ang. Legowisko Gonarchy) - jest to szesnasty rozdział gry Half-Life.

Spis treści

Szczegółowe streszczenie

Gordon zostaje przeteleportowany do legowiska Gonarchy, która jest matką Headcrabów. Doktor jest zmuszony walczyć zarówno z nią jak i wychodzącymi z niej małymi headcrabami. Potem walka przenosi się do innych części legowiska. Jednak w końcu Gordonowi udaje się pokonać wroga i teleportuje się dalej.

Ciekawostki

  • Prawdopodobnie rozdział ten miał być po rozdziale Interloper, ponieważ nazwa mapy rozdziału Gonarch's Lair zaczyna się na c4a2, a mapa rozdziału Interloper zaczyna się na c4a1a.
  • Istnieje błąd, dzięki któremu można przejść ten rozdział szybciej i bez zabijania Gonarcha. Można po prostu przejść przez sieć w przejściu idąc jak najbliżej ściany i skacząc. Aby się dostać do teleportu należy po prostu zniszczyć fragment podłoża używając Łomu lub materiałów wybuchowych.[1]

Wideosolucja (4:37-9:44)

Przypisy

  1. Film pokazujący ów błąd
Lista rozdziałów w grach z serii Half-Life

Half-Life

Hazard Course · Black Mesa Inbound · Anomalous Materials · Unforeseen Consequences · Office Complex · "We've Got Hostiles" · Blast Pit · Power Up · On A Rail · Apprehension · Residue Processing · Questionable Ethics · Surface Tension · "Forget About Freeman!" · Lambda Core · Xen · Gonarch's Lair · Interloper · Nihilanth · Endgame

Half-Life: Opposing Force

Boot Camp · Incoming · Welcome to Black Mesa · "We Are Pulling Out" · Missing in Action · Friendly Fire · We Are Not Alone · Crush Depth · Vicarious Reality · Pit Worm's Nest · Foxtrot Uniform · "The Package" · Worlds Collide · Conclusion

Half-Life: Blue Shift

Hazard Course · Living Quarters Outbound · Insecurity · Duty Calls · Captive Freight · Focal Point · Power Struggle · A Leap of Faith · Deliverance

Half-Life: Decay

Dual Access · Hazardous Course · Surface Call · Resonance · Domestic Violence · Code Green · Crossfire · Intensity · Rift · Xen Attacks

Half-Life 2

Punkt Wejścia · „Pamiętny Dzień” · Droga Przez Kanały · Niebezpieczne Wody · Black Mesa East · „Nie chodzimy już do Ravenholm...” · Autostrada 17 · Ruchome Piaski · Nova Prospekt · Wiązania · Pierwszy Antyobywatel · „Za Freemanem!” · Nasi Dobroczyńcy · Czarna Energia

Half-Life 2: Episode One

Fałszywy Alarm · Bezpośrednia Interwencja · Podziemia · Ucieczka Przez Miasto · Ucieczka z City 17

Half-Life 2: Episode Two

Do White Forest · Ów Żywot Vortalny · Freeman Pontifex · Podróż W Wielkim Stylu · Poza Zasięgiem · Nasz Wspólny Przyjaciel · T Minus Jeden

Portal 2

Komunikat · Zimny start · Powrót · Niespodzianka · Ucieczka · Upadek · Ponowne spotkanie · Swędzenie · Część, w której...