Gonarch's Lair
(Różnice między wersjami)
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
m |
m (tłumaczenie tytułu rozdziału + źródło oraz drobne redakcyjne) |
||
(Nie pokazano 2 wersji utworzonych przez jednego użytkownika) | |||
Linia 2: | Linia 2: | ||
{{Spoiler}} | {{Spoiler}} | ||
{{Rozdzial infobox | {{Rozdzial infobox | ||
− | |grafika=Gonarch first.jpg | + | |grafika = Gonarch first.jpg |
− | |gra=[[Half-Life]] | + | |gra = [[Half-Life]] |
− | |nr=16 | + | |nr = 16 |
− | |lokacje=[[Xen]] | + | |lokacje = [[Xen]] |
− | |mapy=}} | + | |mapy = <tt>c4a2</tt>, <tt>c4a2a</tt>, <tt>c4a2b</tt>}} |
− | '''Gonarch's Lair''' ( | + | '''Gonarch's Lair''' (pol. ''Legowisko Gonarcha''<ref>Plik <tt>hl1_polish.txt</tt> dołączony do ''[[Half-Life: Source]]'' w wydaniu na Steam</ref>) – jest to szesnasty rozdział gry ''[[Half-Life]]''. |
− | ==Szczegółowe streszczenie== | + | == Szczegółowe streszczenie == |
[[Gordon Freeman|Gordon]] zostaje przeteleportowany do legowiska [[Gonarch]]y, która jest matką [[Headcrab]]ów. Doktor jest zmuszony walczyć zarówno z nią jak i wychodzącymi z niej małymi headcrabami. Potem walka przenosi się do innych części legowiska. Jednak w końcu Gordonowi udaje się pokonać wroga i teleportuje się dalej. | [[Gordon Freeman|Gordon]] zostaje przeteleportowany do legowiska [[Gonarch]]y, która jest matką [[Headcrab]]ów. Doktor jest zmuszony walczyć zarówno z nią jak i wychodzącymi z niej małymi headcrabami. Potem walka przenosi się do innych części legowiska. Jednak w końcu Gordonowi udaje się pokonać wroga i teleportuje się dalej. | ||
− | ==Ciekawostki== | + | == Ciekawostki == |
− | * Prawdopodobnie rozdział ten miał być po rozdziale | + | * Po przeteleportowaniu się do obozowiska, w tle słychać utwór ''Dimensionless Deepness''. |
+ | * Prawdopodobnie rozdział ten miał być po rozdziale „[[Interloper]]”, ponieważ nazwa mapy rozdziału Gonarch's Lair zaczyna się na c4a2, a mapa rozdziału „Interloper” zaczyna się na c4a1a. | ||
* Istnieje błąd, dzięki któremu można przejść ten rozdział szybciej i bez zabijania Gonarchy. Można po prostu przejść przez sieć w przejściu idąc jak najbliżej ściany i skacząc. Aby się dostać do teleportu należy po prostu zniszczyć fragment podłoża używając [[łom]]u lub materiałów wybuchowych.<ref>[http://www.youtube.com/watch?v=VBSH_n-KnIE Film pokazujący ów błąd]</ref> | * Istnieje błąd, dzięki któremu można przejść ten rozdział szybciej i bez zabijania Gonarchy. Można po prostu przejść przez sieć w przejściu idąc jak najbliżej ściany i skacząc. Aby się dostać do teleportu należy po prostu zniszczyć fragment podłoża używając [[łom]]u lub materiałów wybuchowych.<ref>[http://www.youtube.com/watch?v=VBSH_n-KnIE Film pokazujący ów błąd]</ref> | ||
− | ==Wideosolucja (4:37-9:44)== | + | == Wideosolucja (4:37-9:44) == |
<videoflash>5VfxNh1S0Gs|475|300</videoflash> | <videoflash>5VfxNh1S0Gs|475|300</videoflash> | ||
==Przypisy== | ==Przypisy== | ||
− | <references/ | + | <references/> |
{{Rozdzialy}} | {{Rozdzialy}} |
Aktualna wersja na dzień 22:12, 10 lip 2019
Gonarch's Lair | |
Gra | Half-Life |
Numer | 16 |
Lokacje | Xen |
Mapy | c4a2, c4a2a, c4a2b |
Gonarch's Lair (pol. Legowisko Gonarcha[1]) – jest to szesnasty rozdział gry Half-Life.
Spis treści |
[edytuj] Szczegółowe streszczenie
Gordon zostaje przeteleportowany do legowiska Gonarchy, która jest matką Headcrabów. Doktor jest zmuszony walczyć zarówno z nią jak i wychodzącymi z niej małymi headcrabami. Potem walka przenosi się do innych części legowiska. Jednak w końcu Gordonowi udaje się pokonać wroga i teleportuje się dalej.
[edytuj] Ciekawostki
- Po przeteleportowaniu się do obozowiska, w tle słychać utwór Dimensionless Deepness.
- Prawdopodobnie rozdział ten miał być po rozdziale „Interloper”, ponieważ nazwa mapy rozdziału Gonarch's Lair zaczyna się na c4a2, a mapa rozdziału „Interloper” zaczyna się na c4a1a.
- Istnieje błąd, dzięki któremu można przejść ten rozdział szybciej i bez zabijania Gonarchy. Można po prostu przejść przez sieć w przejściu idąc jak najbliżej ściany i skacząc. Aby się dostać do teleportu należy po prostu zniszczyć fragment podłoża używając łomu lub materiałów wybuchowych.[2]
[edytuj] Wideosolucja (4:37-9:44)
[edytuj] Przypisy
- ↑ Plik hl1_polish.txt dołączony do Half-Life: Source w wydaniu na Steam
- ↑ Film pokazujący ów błąd
Lista rozdziałów w grach z serii Half-Life