Gonarch's Lair
Wersja RidiculousTies (dyskusja | edycje) z dnia 22:12, 10 lip 2019
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
Gonarch's Lair | |
Gra | Half-Life |
Numer | 16 |
Lokacje | Xen |
Mapy | c4a2, c4a2a, c4a2b |
Gonarch's Lair (pol. Legowisko Gonarcha[1]) – jest to szesnasty rozdział gry Half-Life.
Spis treści |
[edytuj] Szczegółowe streszczenie
Gordon zostaje przeteleportowany do legowiska Gonarchy, która jest matką Headcrabów. Doktor jest zmuszony walczyć zarówno z nią jak i wychodzącymi z niej małymi headcrabami. Potem walka przenosi się do innych części legowiska. Jednak w końcu Gordonowi udaje się pokonać wroga i teleportuje się dalej.
[edytuj] Ciekawostki
- Po przeteleportowaniu się do obozowiska, w tle słychać utwór Dimensionless Deepness.
- Prawdopodobnie rozdział ten miał być po rozdziale „Interloper”, ponieważ nazwa mapy rozdziału Gonarch's Lair zaczyna się na c4a2, a mapa rozdziału „Interloper” zaczyna się na c4a1a.
- Istnieje błąd, dzięki któremu można przejść ten rozdział szybciej i bez zabijania Gonarchy. Można po prostu przejść przez sieć w przejściu idąc jak najbliżej ściany i skacząc. Aby się dostać do teleportu należy po prostu zniszczyć fragment podłoża używając łomu lub materiałów wybuchowych.[2]
[edytuj] Wideosolucja (4:37-9:44)
[edytuj] Przypisy
- ↑ Plik hl1_polish.txt dołączony do Half-Life: Source w wydaniu na Steam
- ↑ Film pokazujący ów błąd
Lista rozdziałów w grach z serii Half-Life