Boot Camp
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(→Ciekawostki: -tona redlinków) |
(→Ciekawostki) |
||
Linia 28: | Linia 28: | ||
* Pod wspomnianym wyżej pokojem znajduje się pomieszczenie, do którego można się dostać tylko przy użyciu kodu ''noclip''. W środku można znaleźć napis „DMM 1999”. „DMM” to podpis projektanta bazy wojskowej Santego i pracownika Gearbox – Davida Mertza. „1999” to rok wydania Opposing Force. | * Pod wspomnianym wyżej pokojem znajduje się pomieszczenie, do którego można się dostać tylko przy użyciu kodu ''noclip''. W środku można znaleźć napis „DMM 1999”. „DMM” to podpis projektanta bazy wojskowej Santego i pracownika Gearbox – Davida Mertza. „1999” to rok wydania Opposing Force. | ||
* Podczas spaceru po bazie można zobaczyć [[G-Man]]a rozmawiającego z jednym z oficerów. | * Podczas spaceru po bazie można zobaczyć [[G-Man]]a rozmawiającego z jednym z oficerów. | ||
+ | * Sztrzelenie do kogokolwiek, spowoduje niezaliczenie. | ||
== Galeria == | == Galeria == |
Aktualna wersja na dzień 15:45, 23 wrz 2018
Boot Camp | |
Gra | Half-Life: Opposing Force |
Lokacje | Baza wojskowa Santego, stan Arizona |
Mapy | od ofboot0 do ofboot4 |
Boot Camp (ang. Obóz Rekrutów) – rodzaj treningu i samouczka występujący w grze Half-Life: Opposing Force, mającego za zadanie nauczyć gracza podstaw gry oraz oswoić go z jej mechaniką. Odpowiednik Hazard Course z Half-Life'a i Blue Shifta.
Obóz Rekrutów mieści się w bazie wojskowej Santego, znajdującej się w stanie Arizona. Tam rekruci są trenowani pod okiem instruktorów Dwighta T. Barnesa oraz Sharpe'a. Trening obejmuje takie czynności jak bieganie przez przeszkody, używanie noktowizora, wspinaczka po linie, kucanie, strzelanie z pistoletu Desert Eagle oraz karabinu M40A1, korzystanie z usług medyka i inżyniera oraz korzystanie z radia. Porządek w bazie utrzymują żandarmi.
Spis treści |
[edytuj] Elementy szkolenia
- Założenie i naładowanie kombinezonu PCV,
- prezentacja ochrony przed pociskami,
- bieg przez przeszkody w budynku,
- trening z noktowizorem – przejście „labiryntu”,
- bieg z przeszkodami,
- ćwiczenia z linami do wspinaczki,
- próba ognia walki,
- trening na strzelnicy z użyciem pistoletu Desert Eagle,
- trening snajperski na dworze,
- prezentacja Inżyniera i Medyka,
- prezentacja działania radia.
[edytuj] Ciekawostki
- W pokoju, w którym zaczyna się rozdział, znajdują się skrzynki należące do rekrutów. Widnieją na nich nazwiska pracowników Gearbox Software, takich jak Randy Pitchford, Stephen Bahl, Rob Heironimus, David Mertz, Landon Montgomery, Patrick Deupree czy John Faulkenbury.
- Pod wspomnianym wyżej pokojem znajduje się pomieszczenie, do którego można się dostać tylko przy użyciu kodu noclip. W środku można znaleźć napis „DMM 1999”. „DMM” to podpis projektanta bazy wojskowej Santego i pracownika Gearbox – Davida Mertza. „1999” to rok wydania Opposing Force.
- Podczas spaceru po bazie można zobaczyć G-Mana rozmawiającego z jednym z oficerów.
- Sztrzelenie do kogokolwiek, spowoduje niezaliczenie.
[edytuj] Galeria
[edytuj] Przejście szkolenia
[edytuj] Inne
- Błąd przy generowaniu miniatury Niekompletna konfiguracja biblioteki GD – brak funkcji imagecreatefromjpeg
Wjazd ciężarówki na teren bazy
V-22 Osprey przygotowujący się do startu