Lokalna Ofensywa Wiosenna
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
PRZEBIEG AKCJI
Lokalna Ofensywa Wiosenna okazała się największym zrywem powszechnym w historii Borealis i przerosła najśmielsze oczekiwania względem ilości danych, jakie zostały dodane w jej trakcie. 12 uczestników zdobyło łącznie 432 292 punktów, tworząc łącznie ponad 90 artykułów i uploadując niezliczone ilości grafik. Tak oto w trakcie konkursu liczba artykułów przekroczyła 600 i w chwili obecnej jest ich 683, a liczba grafik to teraz 4301.
Dużą część tego osiągnięcia zawdzięczamy niekwestionowanego zwycięzcy - GrendeLowi, który zdobył 171 126 punktów, wykonując największą ilość edycji i wgrywając największą ilość grafik. Na drugie miejsce wspiął się Talar, który niewielką ilość edycji nadrobił skutecznie ogromną objętością swoich artykułów (107 554 punkty). Ostatnie miejsce na podium przypadło UtharQ, który w ostatnich dniach Ofensywy najwyraźniej poległ i bez walki oddał drugie miejsce (na którym utrzymywał się przez większość czasu), zadowalając się ostatecznie 81 599 punktami.
O ogromie aktywności, jaką wykazali uczestnicy niech świadczy fakt, że w poprzedniej akcji (sławetna WIWWAS) dodano "zaledwie" 63 333 znaki.
Parę słów od Administratora
Dziękuję wszystkim uczestnikom za zaangażowanie i spory wkład w tworzenie naszej Encyklopedii. Szczególnie jednak chciałbym podziękować osobom bez których to by się nie udało. Na pierwszym miejscu jest oczywiście Septuater który odważnie wziął na siebie obowiązki kontrolowania jakości i sędziowania podczas Inicjatywy. To dzięki jego ciężkiej pracy i wytrwałości dziś możemy podziwiać tabelkę zestawiającą dorobek konkursowiczów. Drugą osobą o którą również muszę wspomnieć jest Pieróg który dobrowolnie dorzucił swoje dodatkowe zaproszenie do CS:GO do stosu nagród. Bez tego gestu rywalizacja w konkursie na pewno by nie była taka ciekawa. Więc jeszcze raz: dzięki wszystkim za udział w tym wydarzeniu. Podpisał: Główny administrator Elektryk
w postaci tabeli
MATERIAŁY ARCHIWALNE
ODPRAWA
W porządku, jeżeli zastanawiacie się teraz od czego zacząć pisać o Counter-Strike'u, to mamy nieco wzorcowych artykułów, na których możecie się wzorować, oraz pełną listę artykułów, które należy utworzyć. Pamiętajcie jednak, że w armii nie ma popierdółkowstwa i niemniej niż utworzenie nowego artykułu nagradzane będzie rozwinięcie starego. I tak właśnie będziemy oceniać waszą pracę - Dowództwo zliczy dodane przez was znaki i na tej podstawie umieści was w rankingu.
Abyście nie martwili się o odbijanie zakładników, za dużą aktywność przewidziano okazałe nagrody, jak na przykład paczki gier niezależnych, a dla najlepszego z was, miejsce w pierwszym szeregu uczestników w przygotowaniach do Globalnej Ofensywy (zwanych też betatesterami).
CO ROBIĆ?
To proste. Jeżeli widzisz czerwony link - strzelaj! A jest ich dużo, więc strzelaj, gdzie popadnie. Nasza baza danych o Counter-Strike'u jest dosyć uboga, stąd też potrzebujemy was, abyście pomogli nam ją rozwinąć. Wciąż jest do opisania mnóstwo map, broni, oraz innych powiązanych rzeczach.
Polecamy szczególnie dopisywanie nowych informacji do starych artykułów, bo każdy, kto wie na czym polega rozbrajanie bomby wie też, że taki na przykład M4A1 to temat rzeka, a u nas za dużo o nim nie ma. Za każdy znak dostajecie punkty, więc piszcie, ile się da. Natomiast przy rozpoczynaniu nowego artykułu trzeba wrzucić do niego sporo technicznych rzeczy, a to... też zwiększa ilość punktów, więc do dzieła!
Nasi admini są wyrozumiali i jeżeli coś wam nie wyjdzie, z radością to zredagują, więc nie bójcie się pisać i edytować. Jeżeli wasz artykuł nie wpasuje się w schemat - ktoś inny szybko go wpasuje. Gdy napiszecie go bez użycia wikiskładni to ktoś to zrobi za was... i zgarnie wasze cenne znaki.
Potrzebne artykuły:
- Bronie - brakuje wielu artykułów, a większości istniejących przydałaby się rozbudowa, choć taki np. MP5 trzyma już poziom.
- P228 · Desert Eagle · Five-seveN · M3 · M1014 · MAC-10 · TMP · P90 · FAMAS · Scout · AWSM · G3SG/1 · SG 550 · M249 · Granat odłamkowy · Granat błyskowy · Granat dymny
- Mapy - też jest źle, ale mapy mają nieograniczony potencjał, jeżeli chcesz pisać o taktyce, albo opisywać przydatne zakamarki. Spójrz np. na taki artykuł o de_dust2, który ledwo liznął temat, a i tak jest spory.
- Oilrig · 747 · Backalley · Compound · Downed · Estate · Havana · Militia · Office · Siege · Airstrip · Aztec · Cbble · Chateau · Corruption · Fastline · Inferno · Nuke · Piranesi · Port · Prodigy · Sienna · Stadium · Storm · Survivor · Tides · Torn · Train · Truth · Vertigo · Vostok · Lake
- Gry - wszystkie najważniejsze już są, ale ilość treści, jaką można w nich jeszcze zawrzeć "zmierza ku nieskończoności". Zwłaszcza CS:GO świeci oczyma o więcej treści
- Najlepiej, to spójrz na ten szablon i coś sobie wybierz.
- Dodawaj tyle grafik, ile się da! Za każdy wgrany plik dostajesz 30 punktów, za kategoryzację dodatkowe 20, a do tego jeszcze trochę za wstawienie do artykułu, które wymaga wpisania do niego kilku znaków. Ważne - punkty przyznajemy tylko za grafiki, które zostaną użyte w artykule.
NAGRODY
- I miejsce - gra Bulletstorm oraz klucz do bety Counter-Strike: Global Offensive,
- II miejsce - klucz do bety Counter-Strike: Global Offensive
- III miejsce - gra Trine
- Ponadto wszyscy na podium otrzymują też pakiety
Humble Indie Bundle 4 i Humble Indie Bundle 2 for Android
- każde miejsce - duże ilości satysfakcji moralnej oraz zostanie chwalebnym współtwórcą największego takiego przedsięwzięcia w kraju.
REGULAMIN
- Konkurs odbywa się w dniach od 4 do 13 kwietnia 2012 r. włącznie.
- W konkursie może brać udział każdy zarejestrowany użytkownik serwisu Borealis.
- Nie trzeba zgłaszać udziału, można dołączać w każdym momencie.
- W celu wyłonienia trzech najlepszych uczestników będzie zliczana liczba znaków dodanych w artykułach w serwisie Borealis dotyczących gier z serii Counter-Strike (razem ze spacjami), podczas trwania konkursu. Za dodanie grafiki dodawane jest 30 punktów, zaś za jej skategoryzowanie i oszablonowanie - kolejne 20.
- Przy zmianach redakcyjnych podmieniających znaki liczy się tylko liczba znaków, które zostały w ten sposób dodane.
- Zmiany, które odejmują znaki od artykułów, nie wpływają na wynik użytkownika.
- Przy serii edycji redakcyjnych (odejmujących znaki) dokonywanych na artykule, autor dostaje punkty zgodne z liczbą znaków wyniku końcowego, również, gdy końcowych edycji dokonał ktoś inny. Innymi słowy - nie ma sensu wrzucanie wielkiego tekstu, tylko po to, by go później przyciąć, albo by ktoś się potem z nim męczył.
- Jeżeli zmiany redakcyjne dodały znaki, autor tych zmian regulaminowo dostaje punkty za dodane znaki.
- Za oszustwa mające na celu zwiększenie objętości zmian (np. wstawienie kilkuset spacji) grozi dyskwalifikacja
- Przy utworzeniu nowego artykułu liczona jest tylko jego objętość.
- Jeżeli fragment edycji będzie się nadawał tylko do wycięcia, to w skrajnych sytuacjach wycięty fragment może zostać odliczony od wyniku.
- Po wyłonieniu zwycięskiej trójki, zostaną oni poproszeni o dane potrzebne do przekazania nagrody.
- Regulamin konkursu może ulec doprecyzowaniu w trakcie konkursu.
POMOC
Jeśli nie wiesz jak pisać artykuły zajrzyj do naszego centrum pomocy. Znajdziesz tam przydatne informacje o tym jak formatować tekst za pomocą specjalnych znaczników. Gdybyś wciąż miał pytania możesz śmiało poprosić o pomoc naszych adminów: Elektryka lub Septuatera. Na ich stronach znajdziesz możliwe formy kontaktu z nimi. Możesz również zabrać głos na naszym forum.