Ruchome Piaski
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
Ruchome Piaski | |
Gra | Half-Life 2 |
Numer | 8 |
Lokacje | |
Mapy | d2_coast_09 - d2_prison_01 |
Ruchome Piaski (ang. Sandtraps) - jest to ósmy rozdział gry Half-Life 2.
Spis treści |
Szczegółowe streszczenie
Gordon dociera do długiego tunelu samochodowego, który jest pełen wraków samochodów i zombie. Po pokonaniu wrogów, oczyszcza sobie drogę i kontynuuje podróż do Nova Prospekt. Po drodze walczy z żołnierzami Kombinatu, ale bohaterowi udaje się dojechać do latarni morskiej, skąd będzie musiał iść na piechotę. Ale zanim to zrobi musi pomóc rebeliantom w obronie bazy przed siłami Kombinatu. Po odparciu ataku Gordon rusza wzdłuż wybrzeża do Nova Prospekt. Niestety ta część wybrzeża jest niebezpieczna, ponieważ chodzenie po piasku przywabi Antliony. Dalej naukowiec nie mając wyjścia wchodzi na piasek, co przywabia Antlion Guarda. Po pokonaniu go Gordon trafia do bazy Vortigauntów, gdzie uczy się korzystać z feromonów. Następnie bohater, razem z grupką antlionów, dociera w pobliże Nova Prospekt. Walczy tam ze strażnikami Nova Prospekt, a potem przechodzi przez mury placówki. Po strąceniu dwóch kanonierek, Gordon wchodzi do budynku.
Znaczenie
W tym rozdziale gracz poznaje Antliona Gurada oraz uczy się posługiwać feromonami. Od tego momentu antliony nie atakują gracza i mu pomagają. Dociera też do Nova Prospekt.
Ciekawostki
- Hiszpańska nazwa tego rozdziału to "Bunkry".
- Angielska i hiszpańska nazwa tego rozdziału są nawiązaniem do terminów golfowych: Sand Trap i Bunkier. Oba terminy oznaczają dół z piaskiem.
- Po przejściu przez bunkry można zobaczyć dwie duże rury schodzące w dół wzdłuż góry. Jest to bardzo podobne do rur w kanionie w rozdziale Surface Tension w Half-Life.
Wideosolucja