Blast Pit
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(nowy artykuł) |
m (infobox) |
||
(Nie pokazano 6 wersji utworzonych przez 3 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
+ | <ikony>hl1</ikony> | ||
{{Spoiler}} | {{Spoiler}} | ||
{{Rozdzial infobox | {{Rozdzial infobox | ||
− | |grafika=Tentacle pit.jpg | + | |grafika = Tentacle pit.jpg |
− | |gra=[[Half-Life]] | + | |gra = [[Half-Life]] |
− | |nr=6 | + | |nr = 6 |
− | |lokacje=Silos D | + | |lokacje = [[Black Mesa Research Facility]] |
− | |mapy=}} | + | * Silos D |
− | '''Blast Pit''' ( | + | |mapy = <tt>c1a4</tt>, <tt>c1a4b</tt>, <tt>c1a4d</tt>, <tt>c1a4f</tt>, <tt>c1a4g</tt>, <tt>c1a4i</tt>, <tt>c1a4k</tt> |
+ | }} | ||
+ | '''Blast Pit''' (pol. ''Komora Testowa''<ref>Plik <tt>hl1_polish.txt</tt> dołączony do ''[[Half-Life: Source]]'' w wydaniu na Steam</ref>) – jest to szósty rozdział gry ''[[Half-Life]]''. | ||
− | ==Szczegółowe streszczenie== | + | == Szczegółowe streszczenie == |
− | + | Zmierzając do [[kompleks Lambda|Sektora F]], [[Gordon Freeman|Gordon]] dociera do podziemnej komory do testowania silników rakietowych. Zagnieździły się tam [[Tentacle]], przez co nie można przejść dalej. Gordon musi teraz znaleźć jakiś sposób na zabicie stworzeń. Zauważa, że nad Tentaclami wisi silnik rakietowy, ale żeby go uruchomić należy mu dostarczyć tlen, paliwo i moc. Niestety drzwi do pomieszczenia z przełącznikami są zamknięte i trzeba iść naokoło. Gordonowi udaje się dostarczyć dostarczyć do silnika odpowiednie substancje i uruchomić go, spalając Tentacla. Dzięki temu Gordon może iść dalej. Po chwili wchodzi on do dużej rury, która potem się odczepia i bohater wpada do jakiegoś pomieszczenia. | |
− | ==Znaczenie== | + | == Znaczenie == |
− | W tym rozdziale gracze poznają [[Tentacle]]. Dzięki temu poznają ich zachowania i wiedzą już | + | W tym rozdziale gracze poznają [[Tentacle]]. Dzięki temu poznają ich zachowania i wiedzą już co robić, gdy się je napotka. |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
+ | == Ciekawostki == | ||
+ | * Podczas wejścia do silosu D, w tle słychać utwór ''Nepal Monastery''. | ||
+ | * W pliku „<tt>titles.txt</tt>” znajdującym się w plikach [[Half-Life: Day One]] można znaleźć starą nazwę tego rozdziału – ''Screams and whispers''. | ||
+ | * Można uratować naukowca, który zostaje zabrany przez Tentacla. Aby to zrobić, należy po prostu z nim porozmawiać, gdy ten podbiega do okna. | ||
+ | == Wideosolucja == | ||
+ | <center><videoflash>KV64qS2ZTRc|415|300</videoflash> | ||
+ | <videoflash>XlOvNe3pk6g|415|300</videoflash></center> | ||
+ | {{Przypisy}} | ||
{{Rozdzialy}} | {{Rozdzialy}} | ||
Aktualna wersja na dzień 22:39, 10 lip 2019
Blast Pit | |
Gra | Half-Life |
Numer | 6 |
Lokacje | Black Mesa Research Facility
|
Mapy | c1a4, c1a4b, c1a4d, c1a4f, c1a4g, c1a4i, c1a4k |
Blast Pit (pol. Komora Testowa[1]) – jest to szósty rozdział gry Half-Life.
Spis treści |
[edytuj] Szczegółowe streszczenie
Zmierzając do Sektora F, Gordon dociera do podziemnej komory do testowania silników rakietowych. Zagnieździły się tam Tentacle, przez co nie można przejść dalej. Gordon musi teraz znaleźć jakiś sposób na zabicie stworzeń. Zauważa, że nad Tentaclami wisi silnik rakietowy, ale żeby go uruchomić należy mu dostarczyć tlen, paliwo i moc. Niestety drzwi do pomieszczenia z przełącznikami są zamknięte i trzeba iść naokoło. Gordonowi udaje się dostarczyć dostarczyć do silnika odpowiednie substancje i uruchomić go, spalając Tentacla. Dzięki temu Gordon może iść dalej. Po chwili wchodzi on do dużej rury, która potem się odczepia i bohater wpada do jakiegoś pomieszczenia.
[edytuj] Znaczenie
W tym rozdziale gracze poznają Tentacle. Dzięki temu poznają ich zachowania i wiedzą już co robić, gdy się je napotka.
[edytuj] Ciekawostki
- Podczas wejścia do silosu D, w tle słychać utwór Nepal Monastery.
- W pliku „titles.txt” znajdującym się w plikach Half-Life: Day One można znaleźć starą nazwę tego rozdziału – Screams and whispers.
- Można uratować naukowca, który zostaje zabrany przez Tentacla. Aby to zrobić, należy po prostu z nim porozmawiać, gdy ten podbiega do okna.
[edytuj] Wideosolucja
[edytuj] Przypisy
- ↑ Plik hl1_polish.txt dołączony do Half-Life: Source w wydaniu na Steam