Half-Life 2: Lost Coast
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(infobox) |
(trochę treści) |
||
| Linia 26: | Linia 26: | ||
| − | '''Half-Life 2: Lost Coast''' - | + | '''Half-Life 2: Lost Coast''' to darmowy dodatek do gry [[Half-Life 2]] wydany 27 października 2005. Jest to krótki poziom, zawierający tylko jedną mapę, którego głównym celem jest prezentacja nowego efektu zaimplementowanego do silnika Source - [[HDR]]a. Głównym obiektem na mapie jest klasztor [[Św. Olga|Św. Olgi]] położony na szczycie wysokiego klifu, oraz przylegające do niego budynki. Lokacja ta miała być pierwotnie wykorzystana w Half-Life 2, gdzieś pomiędzy rozdziałami [[Highway 17]], a [[Sandtraps]]. |
| + | |||
| + | ==Rozgrywka== | ||
| + | Gracz budzi się u podnóża klifu, gdzie spotyka [[Rybak]]a. Ten wyjaśnia mu, że Kombinat wykorzystuje klasztor Św. Olgi jaką swoją bazę, w której znajduje się wyrzutnia kapsuł z [[headcrab]]ami. Żołnierze bombardują za pomocą tego urządzenia pobliskie miasteczko. Celem gracza jest unieszkodliwienie działa. | ||
| + | |||
| + | ==Komentarze twórców== | ||
| + | W Lost Coast, po raz pierwszy został także dodany system, umożliwiający podczas rozgrywki, odsłuch przygotowanych przez twórców komentarzy głosowych, dotyczących gry. | ||
==Linki== | ==Linki== | ||
Wersja z 22:52, 12 sie 2009
| Half-Life 2: Lost Coast | |
| | |
| Producent | Valve Software |
| Wydawca | Valve Software |
| Dystrybucja | Steam |
| Data wydania | 27 października 2005 |
| Nośniki | Steam |
| Gatunek | First person shooter |
| Tryb gry | Singleplayer |
| Platforma | Microsoft Windows |
| Silnik | Source |
| Wymagania | zalecane:
|
| Kontrolery | klawiatura i mysz, joystick, gamepad |
| Designer | Viktor Antonov, |
| Kompozytor | Kelly Bailey |
| Gra po grze | |
| Poprz. gra | Half-Life 2 |
| Nast. gra | Half-Life 2: Episode One |
Half-Life 2: Lost Coast to darmowy dodatek do gry Half-Life 2 wydany 27 października 2005. Jest to krótki poziom, zawierający tylko jedną mapę, którego głównym celem jest prezentacja nowego efektu zaimplementowanego do silnika Source - HDRa. Głównym obiektem na mapie jest klasztor Św. Olgi położony na szczycie wysokiego klifu, oraz przylegające do niego budynki. Lokacja ta miała być pierwotnie wykorzystana w Half-Life 2, gdzieś pomiędzy rozdziałami Highway 17, a Sandtraps.
Rozgrywka
Gracz budzi się u podnóża klifu, gdzie spotyka Rybaka. Ten wyjaśnia mu, że Kombinat wykorzystuje klasztor Św. Olgi jaką swoją bazę, w której znajduje się wyrzutnia kapsuł z headcrabami. Żołnierze bombardują za pomocą tego urządzenia pobliskie miasteczko. Celem gracza jest unieszkodliwienie działa.
Komentarze twórców
W Lost Coast, po raz pierwszy został także dodany system, umożliwiający podczas rozgrywki, odsłuch przygotowanych przez twórców komentarzy głosowych, dotyczących gry.
Linki
| |||||
|
Inne gry |
Counter-Strike · Counter-Strike: Condition Zero · Condition Zero Deleted Scenes · Counter-Strike: Source · Counter-Strike: Global Offensive |
||||
|
Inne produkty |
Steam · The Orange Box · Portal 2 - The Final Hours · Source Filmmaker · Source SDK |
||||
|
Silniki |
|||||
|
Demonstracje |
Get Your Free TVs! · Source Particle Benchmark · Half-Life 2: Lost Coast · |
||||
|
Anulowane |
Prospero · Half-Life 2 Beta · Episode Three · Return to Ravenholm |
||||
|
Powiązane |
Codename: Gordon · Portal ARG · PotatoFoolsDay ARG · Team Fortress Arcade |
||||
|
Usługi |