GoldSrc
(Różnice między wersjami)
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(Utworzył nową stronę „'''GoldSrc''' bądź '''GoldSource''' jest to bardzo zmodyfikowany silnik gry Quake I. Po raz pierwszy został on użyty w pierwszej części Half-Life'a....”) |
(Bot podmienia "{{Kategoria-Valve}}"" na "{{Valve}}") |
||
(Nie pokazano 2 wersji utworzonych przez 2 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
+ | {{Stubsekcja-opis | ||
+ | |*Należny rozwinąć poszczególne podrozdziały, uzupełnić dane i źródła. | ||
+ | }} | ||
+ | |||
'''GoldSrc''' bądź '''GoldSource''' jest to bardzo zmodyfikowany silnik gry Quake I. Po raz pierwszy został on użyty w pierwszej części [[Half-Life|Half-Life'a]]. | '''GoldSrc''' bądź '''GoldSource''' jest to bardzo zmodyfikowany silnik gry Quake I. Po raz pierwszy został on użyty w pierwszej części [[Half-Life|Half-Life'a]]. | ||
Linia 17: | Linia 21: | ||
− | {{ | + | {{Valve}} |
[[Kategoria:Gry]] | [[Kategoria:Gry]] |
Aktualna wersja na dzień 07:35, 25 sie 2009
GoldSrc bądź GoldSource jest to bardzo zmodyfikowany silnik gry Quake I. Po raz pierwszy został on użyty w pierwszej części Half-Life'a.
[edytuj] Gry na silniku GoldSrc
- Valve
- Half-Life (1998)
- Team Fortress Classic (1999)
- Counter-Strike (2000)
- Ricochet (2002)
- Deathmatch Classic (2002)
- Day of Defeat (2003)
- Counter-Strike: Condition Zero (2004)
- Inne firmy
- Half-Life: Opposing Force (1999)
- Gunman Chronicles (2000)
- Half-Life: Blue Shift (2001)
- Nightfire (2002)