GoldSrc
(Różnice między wersjami)
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(Bot podmienia "{{Kategoria-Valve}}"" na "{{Valve}}") |
|||
(Nie pokazano 1 wersji utworzonej przez jednego użytkownika) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | {{ | + | {{Stubsekcja-opis |
|*Należny rozwinąć poszczególne podrozdziały, uzupełnić dane i źródła. | |*Należny rozwinąć poszczególne podrozdziały, uzupełnić dane i źródła. | ||
}} | }} | ||
Linia 21: | Linia 21: | ||
− | {{ | + | {{Valve}} |
[[Kategoria:Gry]] | [[Kategoria:Gry]] |
Aktualna wersja na dzień 07:35, 25 sie 2009
GoldSrc bądź GoldSource jest to bardzo zmodyfikowany silnik gry Quake I. Po raz pierwszy został on użyty w pierwszej części Half-Life'a.
[edytuj] Gry na silniku GoldSrc
- Valve
- Half-Life (1998)
- Team Fortress Classic (1999)
- Counter-Strike (2000)
- Ricochet (2002)
- Deathmatch Classic (2002)
- Day of Defeat (2003)
- Counter-Strike: Condition Zero (2004)
- Inne firmy
- Half-Life: Opposing Force (1999)
- Gunman Chronicles (2000)
- Half-Life: Blue Shift (2001)
- Nightfire (2002)