Source
(Różnice między wersjami)
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(Nie pokazano 1 wersji utworzonej przez jednego użytkownika) | |||
Linia 5: | Linia 5: | ||
[[Plik:hl2hdr.jpg|200px|thumb|HDR w Half-Life 2 Lost Coast]] | [[Plik:hl2hdr.jpg|200px|thumb|HDR w Half-Life 2 Lost Coast]] | ||
− | '''Source''' (ang. ''Źródło'') - silnik graficzny stworzony przez [[Valve Corporation]]. Miał swój debiut w wydanym w 2004 [[Counter-Strike: Source|Counter-Strike'iem: Source]], i niedługo później, 16 listopada 2004, w [[Half-Life 2|Half-Life'ie 2]]. Od tamtego czasu powstają na nim wszystkie gry Valve. Przez te lata cały czas jest ulepszany. 27 października 2005 zaprezentowano [[HDR]], w [[Half-Life 2: Episode One]] dodano [[wpl:Cieniowanie Phonga|cieniowanie Phonga]] i korekcję kolorów, a premiera [[Half-Life 2: Episode Two]] wprowadziła dynamiczne oświetlenie i efekty cząsteczkowe. | + | '''Source''' (ang. ''Źródło'') - silnik graficzny stworzony przez [[Valve Corporation]]. Miał swój debiut w wydanym w 2004 [[Counter-Strike: Source|Counter-Strike'iem: Source]], i niedługo później, 16 listopada 2004, w [[Half-Life 2|Half-Life'ie 2]]. Od tamtego czasu powstają na nim wszystkie gry Valve. Przez te lata cały czas jest ulepszany. 27 października 2005 zaprezentowano [[wpl:High_dynamic_range_rendering|HDR]], w [[Half-Life 2: Episode One]] dodano [[wpl:Cieniowanie Phonga|cieniowanie Phonga]] i korekcję kolorów, a premiera [[Half-Life 2: Episode Two]] wprowadziła dynamiczne oświetlenie i efekty cząsteczkowe. |
==Gry na silniku Source== | ==Gry na silniku Source== | ||
Linia 12: | Linia 12: | ||
*[[Counter-Strike: Source]] (2004) | *[[Counter-Strike: Source]] (2004) | ||
*[[Day of Defeat: Source]] (2005) | *[[Day of Defeat: Source]] (2005) | ||
+ | *[[Dota 2]] (2012) | ||
*[[Half-Life 2]] (2004) | *[[Half-Life 2]] (2004) | ||
*[[Half-Life 2: Deathmatch]] (2004) | *[[Half-Life 2: Deathmatch]] (2004) | ||
Linia 31: | Linia 32: | ||
*The Crossing (prace wstrzymane) | *The Crossing (prace wstrzymane) | ||
*Dark Messiah of Might and Magic (2006) | *Dark Messiah of Might and Magic (2006) | ||
+ | *Dear Esther (2012) | ||
*Deep 6 | *Deep 6 | ||
*Dino D-Day (2011) | *Dino D-Day (2011) |
Aktualna wersja na dzień 22:22, 6 kwi 2012
Source (ang. Źródło) - silnik graficzny stworzony przez Valve Corporation. Miał swój debiut w wydanym w 2004 Counter-Strike'iem: Source, i niedługo później, 16 listopada 2004, w Half-Life'ie 2. Od tamtego czasu powstają na nim wszystkie gry Valve. Przez te lata cały czas jest ulepszany. 27 października 2005 zaprezentowano HDR, w Half-Life 2: Episode One dodano cieniowanie Phonga i korekcję kolorów, a premiera Half-Life 2: Episode Two wprowadziła dynamiczne oświetlenie i efekty cząsteczkowe.
[edytuj] Gry na silniku Source
Valve
- Alien Swarm (2010)
- Counter-Strike: Source (2004)
- Day of Defeat: Source (2005)
- Dota 2 (2012)
- Half-Life 2 (2004)
- Half-Life 2: Deathmatch (2004)
- Half-Life 2: Episode One (2006)
- Half-Life 2: Episode Two (2007)
- Half-Life 2: Lost Coast (2005)
- Half-Life Deathmatch: Source (2005)
- Half-Life: Source (2005)
- Left 4 Dead (2008)
- Left 4 Dead 2 (2009)
- Portal (2007)
- Portal 2 (2011)
- Team Fortress 2 (2007)
Inne gry
- Garry's Mod
- VR Worlds 2
- Bloody Good Time (2010)
- The Crossing (prace wstrzymane)
- Dark Messiah of Might and Magic (2006)
- Dear Esther (2012)
- Deep 6
- Dino D-Day (2011)
- DinoHunters
- The History Channel's ShootOut! The Game
- Kuma\War 2
- Postal 3 (PC, PS3 and Xbox 360)[26]
- Prime
- SiN Episodes
- The Ship
- They Hunger: Lost Souls
- Twilight War: After the Fall (production resumed)
- Vampire: The Masquerade - Bloodlines
- Mabinogi Heroes[27]
- Vindictus
- Zeno Clash
- i inne