Source

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

 
(Nie pokazano 1 wersji utworzonej przez jednego użytkownika)
Linia 5: Linia 5:
 
[[Plik:hl2hdr.jpg|200px|thumb|HDR w Half-Life 2 Lost Coast]]
 
[[Plik:hl2hdr.jpg|200px|thumb|HDR w Half-Life 2 Lost Coast]]
  
'''Source''' (ang. ''Źródło'') - silnik graficzny stworzony przez [[Valve Corporation]]. Miał swój  debiut w wydanym w 2004 [[Counter-Strike: Source|Counter-Strike'iem: Source]], i niedługo później, 16 listopada 2004, w [[Half-Life 2|Half-Life'ie 2]]. Od tamtego czasu powstają na nim wszystkie gry Valve. Przez te lata cały czas jest ulepszany. 27 października 2005 zaprezentowano [[HDR]], w [[Half-Life 2: Episode One]] dodano [[wpl:Cieniowanie Phonga|cieniowanie Phonga]] i korekcję kolorów, a premiera [[Half-Life 2: Episode Two]] wprowadziła dynamiczne oświetlenie i efekty cząsteczkowe.
+
'''Source''' (ang. ''Źródło'') - silnik graficzny stworzony przez [[Valve Corporation]]. Miał swój  debiut w wydanym w 2004 [[Counter-Strike: Source|Counter-Strike'iem: Source]], i niedługo później, 16 listopada 2004, w [[Half-Life 2|Half-Life'ie 2]]. Od tamtego czasu powstają na nim wszystkie gry Valve. Przez te lata cały czas jest ulepszany. 27 października 2005 zaprezentowano [[wpl:High_dynamic_range_rendering|HDR]], w [[Half-Life 2: Episode One]] dodano [[wpl:Cieniowanie Phonga|cieniowanie Phonga]] i korekcję kolorów, a premiera [[Half-Life 2: Episode Two]] wprowadziła dynamiczne oświetlenie i efekty cząsteczkowe.
  
 
==Gry na silniku Source==
 
==Gry na silniku Source==
Linia 12: Linia 12:
 
*[[Counter-Strike: Source]] (2004)
 
*[[Counter-Strike: Source]] (2004)
 
*[[Day of Defeat: Source]] (2005)
 
*[[Day of Defeat: Source]] (2005)
 +
*[[Dota 2]] (2012)
 
*[[Half-Life 2]] (2004)
 
*[[Half-Life 2]] (2004)
 
*[[Half-Life 2: Deathmatch]] (2004)
 
*[[Half-Life 2: Deathmatch]] (2004)
Linia 31: Linia 32:
 
*The Crossing (prace wstrzymane)
 
*The Crossing (prace wstrzymane)
 
*Dark Messiah of Might and Magic (2006)
 
*Dark Messiah of Might and Magic (2006)
 +
*Dear Esther (2012)
 
*Deep 6  
 
*Deep 6  
 
*Dino D-Day (2011)
 
*Dino D-Day (2011)

Aktualna wersja na dzień 22:22, 6 kwi 2012

Zalążek

Ta strona to tylko zalążek artykułu. Jeśli możesz, pomóż w tworzeniu serwisu i rozwiń ten artykuł!

  • Należny rozwinąć poszczególne podrozdziały, uzupełnić dane i źródła.
Logo silnika Source
HDR w Half-Life 2 Lost Coast

Source (ang. Źródło) - silnik graficzny stworzony przez Valve Corporation. Miał swój debiut w wydanym w 2004 Counter-Strike'iem: Source, i niedługo później, 16 listopada 2004, w Half-Life'ie 2. Od tamtego czasu powstają na nim wszystkie gry Valve. Przez te lata cały czas jest ulepszany. 27 października 2005 zaprezentowano HDR, w Half-Life 2: Episode One dodano cieniowanie Phonga i korekcję kolorów, a premiera Half-Life 2: Episode Two wprowadziła dynamiczne oświetlenie i efekty cząsteczkowe.

[edytuj] Gry na silniku Source

Valve

Inne gry

  • Garry's Mod
  • VR Worlds 2
  • Bloody Good Time (2010)
  • The Crossing (prace wstrzymane)
  • Dark Messiah of Might and Magic (2006)
  • Dear Esther (2012)
  • Deep 6
  • Dino D-Day (2011)
  • DinoHunters
  • The History Channel's ShootOut! The Game
  • Kuma\War 2
  • Postal 3 (PC, PS3 and Xbox 360)[26]
  • Prime
  • SiN Episodes
  • The Ship
  • They Hunger: Lost Souls
  • Twilight War: After the Fall (production resumed)
  • Vampire: The Masquerade - Bloodlines
  • Mabinogi Heroes[27]
  • Vindictus
  • Zeno Clash
  • i inne

[edytuj] Linki zewnętrzne