Half-Life: Day One
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(dodanych więcej różnic) |
(→Różnice) |
||
(Nie pokazano 2 wersji utworzonych przez 2 użytkowników) | |||
Linia 22: | Linia 22: | ||
}} | }} | ||
− | '''Half-Life: Day One''' (ang. | + | '''Half-Life: Day One''' (ang. ''Dzień pierwszy'') - wersja demo gry [[Half-Life]], wydana 1 listopada 1998 roku przez [[Valve Software]]. Była dostępna tylko jako dodatek z wybranymi kartami graficznymi. Nigdy nie została oficjalnie udostępniona dla szerszego odbiorcy. |
==Fabuła== | ==Fabuła== | ||
− | Demo zawiera pełne 5 pierwszych rozdziałów gry Half-Life: [[Black Mesa Inbound]], [[Anomalous Materials]], [[Unforeseen Consequences]], [[Office Complex]], [["We've Got Hostiles"]]. Kończy się wraz z ukończeniem rozdziału "We've Got Hostiles". | + | Demo zawiera pełne 5 pierwszych rozdziałów gry Half-Life: ''[[Black Mesa Inbound]]'', ''[[Anomalous Materials]]'', ''[[Unforeseen Consequences]]'', ''[[Office Complex]]'', ''[["We've Got Hostiles"]]''. Kończy się wraz z ukończeniem rozdziału ''"We've Got Hostiles"''. |
==Różnice== | ==Różnice== | ||
− | Wersja demo różni się mimo wszystko od oryginału kilkoma | + | Wersja demo różni się mimo wszystko od oryginału pod kilkoma względami: |
− | *Nie można aktywować konsoli | + | *Nie można aktywować konsoli. |
+ | *Nie obsługuje Direct3D. | ||
*Podczas chodzenia w bok ekran gracza buja się na boki. | *Podczas chodzenia w bok ekran gracza buja się na boki. | ||
*Nie można zainstalować pakietu [[Half-Life High Definition Pack|High Definition Pack]]. | *Nie można zainstalować pakietu [[Half-Life High Definition Pack|High Definition Pack]]. | ||
Linia 36: | Linia 37: | ||
*Większy dystans rzucania granatami. | *Większy dystans rzucania granatami. | ||
*[[MP5]] po podniesieniu ma pełny magazynek. | *[[MP5]] po podniesieniu ma pełny magazynek. | ||
− | *Po podniesieniu strzelby nie otrzymuje się dodatkowych 4 loftek | + | *Po podniesieniu strzelby nie otrzymuje się dodatkowych 4 loftek. |
− | *Dźwięk przesuwania suwadła w strzelbie zawsze | + | *Dźwięk przesuwania suwadła w strzelbie zawsze słychać w odpowiednim czasie. |
*Amunicja do pistoletu i strzelby zawsze występuje w paczkach po 30 sztuk zamiast po 17 i 12. | *Amunicja do pistoletu i strzelby zawsze występuje w paczkach po 30 sztuk zamiast po 17 i 12. | ||
− | *Pistolet nie posiada trybu automatycznego | + | *Pistolet nie posiada trybu automatycznego. |
*Bateria zasilająca [[kombinezon HEV]] oraz moduł dalekich skoków posiadają inne modele. | *Bateria zasilająca [[kombinezon HEV]] oraz moduł dalekich skoków posiadają inne modele. | ||
*Niektóre nazwy rozdziałów są inne. | *Niektóre nazwy rozdziałów są inne. | ||
Linia 47: | Linia 48: | ||
==Linki== | ==Linki== | ||
− | *[http://www.filefront.com/00009563068/Half-Life-Day-One-Demo/ | + | *[http://www.filefront.com/00009563068/Half-Life-Day-One-Demo/ Plik instalatora] |
{{Valve}} | {{Valve}} | ||
+ | |||
[[Kategoria:Half-Life]] | [[Kategoria:Half-Life]] | ||
Aktualna wersja na dzień 15:01, 9 lip 2013
Half-Life: Day One | |
Producent | Valve Corporation |
Wydawca | Valve Software |
Data wydania | 1 listopada 1998 |
Nośniki | CD, Internet |
Gatunek | First person shooter |
Tryb gry | Singleplayer |
Platforma | Windows |
Silnik | GoldSrc |
Wymagania | 500 Mhz procesor, 96 MB RAM, 16 MB karta graficzna |
Kontrolery | klawiatura i mysz |
Kategorie wiekowe | BBFC: 15, ESRB: M, OFLC: M, PEGI: 16+ |
Gra po grze | |
Poprz. gra | Quiver |
Nast. gra | Half-Life |
Half-Life: Day One (ang. Dzień pierwszy) - wersja demo gry Half-Life, wydana 1 listopada 1998 roku przez Valve Software. Była dostępna tylko jako dodatek z wybranymi kartami graficznymi. Nigdy nie została oficjalnie udostępniona dla szerszego odbiorcy.
Spis treści |
[edytuj] Fabuła
Demo zawiera pełne 5 pierwszych rozdziałów gry Half-Life: Black Mesa Inbound, Anomalous Materials, Unforeseen Consequences, Office Complex, "We've Got Hostiles". Kończy się wraz z ukończeniem rozdziału "We've Got Hostiles".
[edytuj] Różnice
Wersja demo różni się mimo wszystko od oryginału pod kilkoma względami:
- Nie można aktywować konsoli.
- Nie obsługuje Direct3D.
- Podczas chodzenia w bok ekran gracza buja się na boki.
- Nie można zainstalować pakietu High Definition Pack.
- Limit noszonych granatów zamiast 10 wynosi 25.
- Granaty nie eksplodują, jeśli przetrzymuje się je zbyt długo w ręce (po wyciągnięciu zawleczki).
- Większy dystans rzucania granatami.
- MP5 po podniesieniu ma pełny magazynek.
- Po podniesieniu strzelby nie otrzymuje się dodatkowych 4 loftek.
- Dźwięk przesuwania suwadła w strzelbie zawsze słychać w odpowiednim czasie.
- Amunicja do pistoletu i strzelby zawsze występuje w paczkach po 30 sztuk zamiast po 17 i 12.
- Pistolet nie posiada trybu automatycznego.
- Bateria zasilająca kombinezon HEV oraz moduł dalekich skoków posiadają inne modele.
- Niektóre nazwy rozdziałów są inne.
[edytuj] Ciekawostki
- Demo zawiera także trening Hazard Course.
[edytuj] Linki
| |||||
Inne gry |
Counter-Strike · Counter-Strike: Condition Zero · Condition Zero Deleted Scenes · Counter-Strike: Source · Counter-Strike: Global Offensive |
||||
Inne produkty |
Steam · The Orange Box · Portal 2 - The Final Hours · Source Filmmaker · Source SDK |
||||
Silniki |
|||||
Demonstracje |
Get Your Free TVs! · Source Particle Benchmark · Half-Life 2: Lost Coast · |
||||
Anulowane |
Prospero · Half-Life 2 Beta · Episode Three · Return to Ravenholm |
||||
Powiązane |
Codename: Gordon · Portal ARG · PotatoFoolsDay ARG · Team Fortress Arcade |
||||
Usługi |