Blast Pit
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(nowy artykuł) |
(poprawki stylistyczne) |
||
Linia 9: | Linia 9: | ||
==Szczegółowe streszczenie== | ==Szczegółowe streszczenie== | ||
− | + | Zmierzając do [[kompleksu Lambda|Sektora F]], [[Gordon Freeman|Gordon]] dociera do podziemnej komory do testowania silników rakietowych. Zagnieździły się tam [[Tentacle]], przez co nie można przejść dalej. Gordon musi teraz znaleźć jakiś sposób na zabicie stworzeń. Zauważa, że nad Tentaclami wisi silnik rakietowy, ale żeby go uruchomić należy mu dostarczyć tlen, paliwo i moc. Niestety drzwi do pomieszczenia z przełącznikami są zamknięte i trzeba iść naokoło. Gordonowi udaje się dostarczyć dostarczyć do silnika odpowiednie substancje i uruchomić go, spalając Tentacla. Dzięki temu Gordon może iść dalej. Po chwili wchodzi on do dużej rury, która potem się odczepia i bohater wpada do jakiegoś pomieszczenia. | |
==Znaczenie== | ==Znaczenie== | ||
Linia 15: | Linia 15: | ||
==Ciekawostki== | ==Ciekawostki== | ||
− | * Można uratować naukowca, który zostaje zabrany przez | + | * Można uratować naukowca, który zostaje zabrany przez Tentacla. Aby to zrobić, należy po prostu z nim porozmawiać, gdy ten podbiega do okna. |
− | + | ||
{{Rozdzialy}} | {{Rozdzialy}} |
Wersja z 17:19, 23 cze 2011
Blast Pit | |
Gra | Half-Life |
Numer | 6 |
Lokacje | Silos D |
Blast Pit (z ang. Komora Testowa) - jest to szósty rozdział gry Half-Life.
Szczegółowe streszczenie
Zmierzając do Sektora F, Gordon dociera do podziemnej komory do testowania silników rakietowych. Zagnieździły się tam Tentacle, przez co nie można przejść dalej. Gordon musi teraz znaleźć jakiś sposób na zabicie stworzeń. Zauważa, że nad Tentaclami wisi silnik rakietowy, ale żeby go uruchomić należy mu dostarczyć tlen, paliwo i moc. Niestety drzwi do pomieszczenia z przełącznikami są zamknięte i trzeba iść naokoło. Gordonowi udaje się dostarczyć dostarczyć do silnika odpowiednie substancje i uruchomić go, spalając Tentacla. Dzięki temu Gordon może iść dalej. Po chwili wchodzi on do dużej rury, która potem się odczepia i bohater wpada do jakiegoś pomieszczenia.
Znaczenie
W tym rozdziale gracze poznają Tentacle. Dzięki temu poznają ich zachowania i wiedzą już jak się przy nich zachowywać.
Ciekawostki
- Można uratować naukowca, który zostaje zabrany przez Tentacla. Aby to zrobić, należy po prostu z nim porozmawiać, gdy ten podbiega do okna.