Half-Life: Blue Shift
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(ikony, interwiki) |
(+ikona, enter fix) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | <ikony>valve|hl1</ikony> | + | <ikony>valve|gearbox|hl1</ikony> |
{{Stub}} | {{Stub}} | ||
{{Gra infobox | {{Gra infobox | ||
Linia 20: | Linia 20: | ||
|poprz. gra= [[Half-Life: Opposing Force]] | |poprz. gra= [[Half-Life: Opposing Force]] | ||
|nast. gra= [[Half-Life: Decay]] | |nast. gra= [[Half-Life: Decay]] | ||
− | }} | + | }}'''Blue Shift''' – drugi oficjalny dodatek do gry [[Half-Life]], tym razem samodzielny. Tak jak inne dodatki, ten również prezentuje [[Incydent w Black Mesa]], tym razem z perspektywy jednego z ochroniarzy [[Black Mesa|Black Mesy]], [[Barney Calhoun|Barneya Calhouna]]. Jego zadaniem jest uratować pozostałych przy życiu naukowców oraz dowiedzieć się co spowodowało wypadek. Rozgrywka jest krótsza niż w poprzednim dodatku, jednak do pudełka z grą dodano [[High Definition Pack]] - pakiet z nowymi, bardziej szczegółowymi modelami, oraz lepszymi teksturami. |
− | '''Blue Shift''' – drugi oficjalny dodatek do gry [[Half-Life]], tym razem samodzielny. Tak jak inne dodatki, ten również prezentuje [[Incydent w Black Mesa]], tym razem z perspektywy jednego z ochroniarzy [[Black Mesa|Black Mesy]], [[Barney Calhoun|Barneya Calhouna]]. Jego zadaniem jest uratować pozostałych przy życiu naukowców oraz dowiedzieć się co spowodowało wypadek. Rozgrywka jest krótsza niż w poprzednim dodatku, jednak do pudełka z grą dodano [[High Definition Pack]] - pakiet z nowymi, bardziej szczegółowymi modelami, oraz lepszymi teksturami. | + | |
W grze nie pojawiły się nowe bronie, ani przeciwnicy, jak to było w [[Half-Life: Opposing Force|Opposing Force]]. Niektórzy gracze narzekali na to, że dodatek nie spełnił ich oczekiwań, postawionych wysoko przez poprzedni dodatek. | W grze nie pojawiły się nowe bronie, ani przeciwnicy, jak to było w [[Half-Life: Opposing Force|Opposing Force]]. Niektórzy gracze narzekali na to, że dodatek nie spełnił ich oczekiwań, postawionych wysoko przez poprzedni dodatek. |
Wersja z 17:03, 13 wrz 2010
Half-Life: Blue Shift | |
Producent | Gearbox Software |
Wydawca | Valve Software |
Dystrybucja | Sierra Entertainment (początkowo) Steam |
Data wydania | 12 czerwca 2001 |
Nośniki | CD, DVD, Steam |
Gatunek | First person shooter |
Tryb gry | Singleplayer |
Platforma | PC, PlayStation 2, Dreamcast |
Silnik | GoldSrc |
Wymagania | Procesor 500 Mhz, 96 MB RAM, karta graficzna 16 MB |
Kontrolery | klawiatura i mysz, gamepad |
Kategorie wiekowe | ESRB: M PEGI: 16+ |
Scenarzysta | Rob Heironimus David Mertz Randy Pitchford |
Designer | Randy Pitchford |
Kompozytor | Chris Jensen, Stephen Bahl |
Gra po grze | |
Poprz. gra | Half-Life: Opposing Force |
Nast. gra | Half-Life: Decay |
W grze nie pojawiły się nowe bronie, ani przeciwnicy, jak to było w Opposing Force. Niektórzy gracze narzekali na to, że dodatek nie spełnił ich oczekiwań, postawionych wysoko przez poprzedni dodatek.
| |||||
Inne gry |
Counter-Strike · Counter-Strike: Condition Zero · Condition Zero Deleted Scenes · Counter-Strike: Source · Counter-Strike: Global Offensive |
||||
Inne produkty |
Steam · The Orange Box · Portal 2 - The Final Hours · Source Filmmaker · Source SDK |
||||
Silniki |
|||||
Demonstracje |
Get Your Free TVs! · Source Particle Benchmark · Half-Life 2: Lost Coast · |
||||
Anulowane |
Prospero · Half-Life 2 Beta · Episode Three · Return to Ravenholm |
||||
Powiązane |
Codename: Gordon · Portal ARG · PotatoFoolsDay ARG · Team Fortress Arcade |
||||
Usługi |