Source

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Potrzebna rozbudowa

Ten artykuł wymaga rozbudowy niektórych jego sekcji. Jeśli chcesz pomóc to zrób to!

  • Należny rozwinąć poszczególne podrozdziały, uzupełnić dane i źródła.
HDR w Half-Life 2 Lost Coast
Logo silnika Source

Source - zmodyfikowany silnik GoldSrc wydany wraz z Half-Life 2 16 listopada 2004. Od tamtego czasu, na nim powstają wszystkie gry Valve Software. Przez te lata cały czas jest ulepszany. 27 października 2005 zaprezentowano HDR, w Half-Life 2: Episode One dodano Phong Shading i Color Correction, a premiera Half-Life 2: Episode Two wprowadziła dynamiczne oświetlenie i efekty cząsteczkowe.



Gry na silniku Source

Valve
Counter-Strike: Source
Day of Defeat: Source
Half-Life 2
Half-Life 2: Deathmatch
Half-Life 2: Episode One
Half-Life 2: Episode Two
Half-Life 2: Lost Coast
Half-Life Deathmatch: Source
Half-Life: Source
Left 4 Dead
Left 4 Dead 2
Portal
Team Fortress 2
Inne gry
The Crossing
Dark Messiah of Might and Magic
E.Y.E [1]
Garry's Mod
Mabinogi: Heroes
Nuclear Dawn [2] [3]
Postal III
Salvation
SiN Episodes
Sting: The Secret Operations
The Ship
They Hunger: Lost Souls
Vampire: The Masquerade – Bloodlines
Zeno Clash
Untitled Threewave Software game
Kuma Reality Games
DinoHunters
Dogfights: The Game
The History Channel's ShootOut! The Game
The Kill Point: Game
Kuma\War 2
Edukacja i badania
VR Worlds 2 [4]


Źródło: Wikipedia

Linki

Pokaz silnika