Source
Wersja 85.237.167.172 (dyskusja) z dnia 19:53, 14 sie 2009
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
Source - zmodyfikowany silnik GoldSrc wydany wraz z Half-Life 2 16 listopada 2004. Od tamtego czasu, na nim powstają wszystkie gry Valve Software. Przez te lata cały czas jest ulepszany. 27 października 2005 zaprezentowano HDR, w Half-Life 2: Episode One dodano Phong Shading i Color Correction, a premiera Half-Life 2: Episode Two wprowadziła dynamiczne oświetlenie i efekty cząsteczkowe.
Gry na silniku Source
- Valve
- Counter-Strike: Source
- Day of Defeat: Source
- Half-Life 2
- Half-Life 2: Deathmatch
- Half-Life 2: Episode One
- Half-Life 2: Episode Two
- Half-Life 2: Lost Coast
- Half-Life Deathmatch: Source
- Half-Life: Source
- Left 4 Dead
- Left 4 Dead 2
- Portal
- Team Fortress 2
- Inne gry
- The Crossing
- Black Mesa
- Dark Messiah of Might and Magic
- E.Y.E [1]
- Garry's Mod
- Mabinogi: Heroes
- Nuclear Dawn [2] [3]
- Postal III
- Salvation
- SiN Episodes
- Sting: The Secret Operations
- The Ship
- They Hunger: Lost Souls
- Vampire: The Masquerade – Bloodlines
- Zeno Clash
- Untitled Threewave Software game
- Kuma Reality Games
- DinoHunters
- Dogfights: The Game
- The History Channel's ShootOut! The Game
- The Kill Point: Game
- Kuma\War 2
- Edukacja i badania
- VR Worlds 2 [4]
Źródło: Wikipedia