Half-Life: Blue Shift
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
Half-Life: Blue Shift | |
Producent | Gearbox Software |
Wydawca | Valve Software |
Dystrybucja | Sierra Entertainment (początkowo) Steam |
Data wydania | 12 czerwca 2001 |
Nośniki | CD, DVD, Steam |
Gatunek | First person shooter |
Tryb gry | Singleplayer |
Platforma | PC, PlayStation 2, Dreamcast |
Silnik | GoldSrc |
Wymagania | Procesor 500 Mhz, 96 MB RAM, karta graficzna 16 MB |
Kontrolery | klawiatura i mysz, gamepad |
Kategorie wiekowe | ESRB: M PEGI: 16+ |
Scenarzysta | Rob Heironimus David Mertz Randy Pitchford |
Designer | Randy Pitchford |
Kompozytor | Chris Jensen, Stephen Bahl |
Gra po grze | |
Poprz. gra | Half-Life: Opposing Force |
Nast. gra | Half-Life: Decay |
Blue Shit – drugi oficjalny dodatek do gry Half-Life, tym razem samodzielny. Tak jak inne dodatki, ten również prezentuje Incydent w Black Mesa, tym razem z perspektywy jednego z ochroniarzy Black Mesy, Barneya Calhouna. Jego zadaniem jest uratować pozostałych przy życiu naukowców oraz dowiedzieć się co spowodowało wypadek. Rozgrywka jest krótsza niż w poprzednim dodatku, jednak do pudełka z grą dodano High Definition Pack - pakiet z nowymi, bardziej szczegółowymi modelami, oraz lepszymi teksturami.
W grze nie pojawiły się nowe bronie, ani przeciwnicy, jak to było w Opposing Force. Niektórzy gracze narzekali na to, że dodatek nie spełnił ich oczekiwań, postawionych wysoko przez poprzedni dodatek.
| |||||
Inne gry |
Counter-Strike · Counter-Strike: Condition Zero · Condition Zero Deleted Scenes · Counter-Strike: Source · Counter-Strike: Global Offensive |
||||
Inne produkty |
Steam · The Orange Box · Portal 2 - The Final Hours · Source Filmmaker · Source SDK |
||||
Silniki |
|||||
Demonstracje |
Get Your Free TVs! · Source Particle Benchmark · Half-Life 2: Lost Coast · |
||||
Anulowane |
Prospero · Half-Life 2 Beta · Episode Three · Return to Ravenholm |
||||
Powiązane |
Codename: Gordon · Portal ARG · PotatoFoolsDay ARG · Team Fortress Arcade |
||||
Usługi |