Team Fortress
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
Team Fortress | |
Producent | Team Fortress Software |
Dystrybucja | darmowa |
Data wydania | 24 sierpnia 1996 |
Nośniki | Internet |
Gatunek | First-person shooter |
Tryb gry | Multiplayer |
Platforma | Microsoft Windows, Linux, Mac, DOS |
Silnik | Quake engine |
Kontrolery | klawiatura i mysz, joystick |
Designer | Robin Walker, John Cook, Ian Caughley |
Gra po grze | |
Nast. gra | Team Fortress Classic |
Team Fortress (zwane także QTF) to modyfikacja multiplayer dla gry Quake, stworzona przez Robina Walkera, Johna Cooka i Iana Caughley'a. Wydana 24 sierpnia 1996 roku i rozwijana do 1997 roku do wersji 2.5. W wyniku ogromnej popularności, fani stworzyli wiele jej modyfikacji oraz portów na inne silniki gier. Autorzy modyfikacji zostali później zatrudnieni przez Valve w celu stworzenia nowej wersji swojego moda, tym razem jako oddzielnej gry na silniku GoldSrc - Team Fortress Classic.
[edytuj] Rozgrywka
Gracze są podzielenie na dwie przeciwne drużyny Red i Blue (czasem nawet 4 drużyny, także zieloni i żółci). W obrębie każdej z nich wydzielone są specjalne klasy, w sumie jest 9 klas: Scout, Sniper, Soldier, Demolitions Man, Combat Medic, Heavy Weapons Guy oraz Spy i Engineer (od wersji 2.5). Rozgrywka jest mocno nastawiona na kooperację graczy w obrębie drużyny i współpracę różnych klas. Najważniejsze tryby gry to Capture the Flag i zdobywanie punktów kontrolnych.
| |||||
Inne gry |
Counter-Strike · Counter-Strike: Condition Zero · Condition Zero Deleted Scenes · Counter-Strike: Source · Counter-Strike: Global Offensive |
||||
Inne produkty |
Steam · The Orange Box · Portal 2 - The Final Hours · Source Filmmaker · Source SDK |
||||
Silniki |
|||||
Demonstracje |
Get Your Free TVs! · Source Particle Benchmark · Half-Life 2: Lost Coast · |
||||
Anulowane |
Prospero · Half-Life 2 Beta · Episode Three · Return to Ravenholm |
||||
Powiązane |
Codename: Gordon · Portal ARG · PotatoFoolsDay ARG · Team Fortress Arcade |
||||
Usługi |