Source
Wersja 83.11.130.33 (dyskusja) z dnia 15:32, 28 kwi 2011
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
Source (ang. Źródło)- zmodyfikowany silnik GoldSrc wydany wraz z Half-Life 2 16 listopada 2004. Od tamtego czasu, na nim powstają wszystkie gry Valve Software. Przez te lata cały czas jest ulepszany. 27 października 2005 zaprezentowano HDR, w Half-Life 2: Episode One dodano Phong Shading i Color Correction, a premiera Half-Life 2: Episode Two wprowadziła dynamiczne oświetlenie i efekty cząsteczkowe.
Gry na silniku Source
- Valve
- Alien Swarm (2010)
- Counter-Strike: Source (2004)
- Day of Defeat: Source (2005)
- Half-Life 2 (2004)
- Half-Life 2: Deathmatch (2004)
- Half-Life 2: Episode One (2006)
- Half-Life 2: Episode Two (2007)
- Half-Life 2: Lost Coast (2005)
- Half-Life Deathmatch: Source (2005)
- Half-Life: Source (2005)
- Left 4 Dead (2008)
- Left 4 Dead 2 (2009)
- Portal (2007)
- Portal 2 (2011)
- Team Fortress 2 (2007)
- Inne gry
- The Crossing (prace wstrzymane)
- Black Mesa (w produkcji)
- Dark Messiah of Might and Magic (2006)
- E.Y.E [1] (w produkcji)
- Garry's Mod (2004)
- Mabinogi: Heroes
- Nuclear Dawn [2] [3] (w produkcji)
- Postal III (w produkcji)
- Salvation (przemianowane na Scivelation i przeniesione na silnik Unreal Engine 3)[1]
- SiN Episodes (2006)
- Sting: The Secret Operations
- The Ship (2006)
- They Hunger: Lost Souls (w produkcji)
- Vampire: The Masquerade – Bloodlines (2004)
- Zeno Clash (2009)
- Bloody Good Time (2010)
- Untitled Threewave Software game
- Kuma Reality Games
- DinoHunters (2006)
- Dogfights: The Game (2007)
- The History Channel's ShootOut! The Game
- The Kill Point: Game
- Kuma\War 2
- Edukacja i badania
- VR Worlds 2
Źródło: Wikipedia
Przypisy
- ↑ Scivelation announced. bigdownload.com [dostęp 12-10-2010].