Residue Processing

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

m (dopisanie map)
m (infobox)
 
(Nie pokazano 2 wersji utworzonych przez 2 użytkowników)
Linia 2: Linia 2:
 
{{Spoiler}}
 
{{Spoiler}}
 
{{Rozdzial infobox
 
{{Rozdzial infobox
|grafika=HL BMRF ResidueProcessing.jpg
+
|grafika = HL BMRF ResidueProcessing.jpg
|gra=[[Half-Life]]
+
|gra     = [[Half-Life]]
|nr=10
+
|nr       = 10
|lokacje=<span></span>
+
|lokacje = [[Black Mesa Research Facility]]
* [[Black Mesa Research Facility]]
+
 
* [[Zakład Przetwórstwa Odpadów Biologicznych]]
 
* [[Zakład Przetwórstwa Odpadów Biologicznych]]
|mapy=c2a4, c2a4a, c2a4b, c2a4c }}
+
|mapy     = <tt>c2a4</tt>, <tt>c2a4a</tt>, <tt>c2a4b</tt>, <tt>c2a4c</tt>
'''Residue Processing''' (z ang. ''Przetwórnia Odpadów'') - jest to dziesiąty rozdział gry [[Half-Life]].
+
}}
 +
'''Residue Processing''' (pol. ''Przetwórnia Odpadów''<ref>Plik <tt>hl1_polish.txt</tt> dołączony do ''[[Half-Life: Source]]'' w wydaniu na Steam</ref>) – jest to dziesiąty rozdział gry ''[[Half-Life]]''.
  
==Szczegółowe streszczenie==
+
== Szczegółowe streszczenie ==
 
Po wydostaniu się na zewnątrz [[Gordon Freeman|Gordon]] dociera do przetwórni odpadów. Jest to bezludny kompleks przemysłowy wypełniony niebezpiecznymi maszynami i substancjami. Gordon spotyka tam tylko jednego żywego człowieka, którym jest ochroniarz strzelający do [[Headcrab]]ów. Jednak ucieka on w panice i zostaje schwytany przez [[Barnacle]] i pożarty. Dzięki temu Gordon otrzymuje [[Glock 17|pistolet]]. W dalszej części kompleksu odnajduje on [[.357 Magnum|rewolwer]] i [[Bomba zdalna|bomby]] sterowane radiowo. Walczy też z obcymi, których jest tam mało (tylko Headcraby, [[Bullsquid]]y i Barnacle). Przedzierając się przez niebezpieczne maszyny, Gordon w końcu wydostaje się z przetwórni.
 
Po wydostaniu się na zewnątrz [[Gordon Freeman|Gordon]] dociera do przetwórni odpadów. Jest to bezludny kompleks przemysłowy wypełniony niebezpiecznymi maszynami i substancjami. Gordon spotyka tam tylko jednego żywego człowieka, którym jest ochroniarz strzelający do [[Headcrab]]ów. Jednak ucieka on w panice i zostaje schwytany przez [[Barnacle]] i pożarty. Dzięki temu Gordon otrzymuje [[Glock 17|pistolet]]. W dalszej części kompleksu odnajduje on [[.357 Magnum|rewolwer]] i [[Bomba zdalna|bomby]] sterowane radiowo. Walczy też z obcymi, których jest tam mało (tylko Headcraby, [[Bullsquid]]y i Barnacle). Przedzierając się przez niebezpieczne maszyny, Gordon w końcu wydostaje się z przetwórni.
  
==Ciekawostki==
+
== Ciekawostki ==
* W pliku "titles.txt" znajdującym się w plikach [[Half-Life: Day One]] można znaleźć starą nazwę tego rozdziału - ''Chutes and ladders''.
+
* Przy spotkaniu ochroniarza przy oczyszczalni odpadów, w tle słychać utwór ''Military Precision''.
 +
* W pliku „<tt>titles.txt</tt>” znajdującym się w plikach ''[[Half-Life: Day One]]'' można znaleźć starą nazwę tego rozdziału ''Chutes and ladders''.
  
==Galeria==
+
== Galeria ==
===Obrazki przedpremierowe===
+
=== Obrazki przedpremierowe ===
 
<gallery>
 
<gallery>
 
Grafika:Residue Processing first beta.jpg
 
Grafika:Residue Processing first beta.jpg
 
Grafika:Half08.jpg
 
Grafika:Half08.jpg
 
</gallery>
 
</gallery>
===Obrazki popremierowe===
+
=== Obrazki popremierowe ===
 
<gallery>
 
<gallery>
 
Grafika:Residue Processing first.jpg
 
Grafika:Residue Processing first.jpg
 
</gallery>
 
</gallery>
  
==Wideosolucja==
+
== Wideosolucja ==
 
<videoflash>wxn-6QpmIYg|475|300</videoflash>
 
<videoflash>wxn-6QpmIYg|475|300</videoflash>
 
+
{{Przypisy}}
 
{{Rozdzialy}}
 
{{Rozdzialy}}
 
[[Kategoria:Rozdziały w Half-Life]]
 
[[Kategoria:Rozdziały w Half-Life]]

Aktualna wersja na dzień 22:34, 10 lip 2019

Ostrzeżenie

Ta strona może zawierać szczegóły fabuły. Jeśli nie chcesz jej znać, nie czytaj tego artykułu!

Residue Processing
HL BMRF ResidueProcessing.jpg
Gra Half-Life
Numer 10
Lokacje Black Mesa Research Facility
Mapy c2a4, c2a4a, c2a4b, c2a4c

Residue Processing (pol. Przetwórnia Odpadów[1]) – jest to dziesiąty rozdział gry Half-Life.

Spis treści

[edytuj] Szczegółowe streszczenie

Po wydostaniu się na zewnątrz Gordon dociera do przetwórni odpadów. Jest to bezludny kompleks przemysłowy wypełniony niebezpiecznymi maszynami i substancjami. Gordon spotyka tam tylko jednego żywego człowieka, którym jest ochroniarz strzelający do Headcrabów. Jednak ucieka on w panice i zostaje schwytany przez Barnacle i pożarty. Dzięki temu Gordon otrzymuje pistolet. W dalszej części kompleksu odnajduje on rewolwer i bomby sterowane radiowo. Walczy też z obcymi, których jest tam mało (tylko Headcraby, Bullsquidy i Barnacle). Przedzierając się przez niebezpieczne maszyny, Gordon w końcu wydostaje się z przetwórni.

[edytuj] Ciekawostki

  • Przy spotkaniu ochroniarza przy oczyszczalni odpadów, w tle słychać utwór Military Precision.
  • W pliku „titles.txt” znajdującym się w plikach Half-Life: Day One można znaleźć starą nazwę tego rozdziału – Chutes and ladders.

[edytuj] Galeria

[edytuj] Obrazki przedpremierowe

[edytuj] Obrazki popremierowe

[edytuj] Wideosolucja

[edytuj] Przypisy

  1. Plik hl1_polish.txt dołączony do Half-Life: Source w wydaniu na Steam
Lista rozdziałów w grach z serii Half-Life

Half-Life

Hazard Course · Black Mesa Inbound · Anomalous Materials · Unforeseen Consequences · Office Complex · "We've Got Hostiles" · Blast Pit · Power Up · On A Rail · Apprehension · Residue Processing · Questionable Ethics · Surface Tension · "Forget About Freeman!" · Lambda Core · Xen · Gonarch's Lair · Interloper · Nihilanth · Endgame

Half-Life: Opposing Force

Boot Camp · Incoming · Welcome to Black Mesa · "We Are Pulling Out" · Missing in Action · Friendly Fire · We Are Not Alone · Crush Depth · Vicarious Reality · Pit Worm's Nest · Foxtrot Uniform · "The Package" · Worlds Collide · Conclusion

Half-Life: Blue Shift

Hazard Course · Living Quarters Outbound · Insecurity · Duty Calls · Captive Freight · Focal Point · Power Struggle · A Leap of Faith · Deliverance

Half-Life: Decay

Dual Access · Hazardous Course · Surface Call · Resonance · Domestic Violence · Code Green · Crossfire · Intensity · Rift · Xen Attacks

Half-Life 2

Punkt Wejścia · „Pamiętny Dzień” · Droga Przez Kanały · Niebezpieczne Wody · Black Mesa East · „Nie chodzimy już do Ravenholm...” · Autostrada 17 · Ruchome Piaski · Nova Prospekt · Wiązania · Pierwszy Antyobywatel · „Za Freemanem!” · Nasi Dobroczyńcy · Czarna Energia

Half-Life 2: Episode One

Fałszywy Alarm · Bezpośrednia Interwencja · Podziemia · Ucieczka Przez Miasto · Ucieczka z City 17

Half-Life 2: Episode Two

Do White Forest · Ów Żywot Vortalny · Freeman Pontifex · Podróż W Wielkim Stylu · Poza Zasięgiem · Nasz Wspólny Przyjaciel · T Minus Jeden

Portal 2

Komunikat · Zimny start · Powrót · Niespodzianka · Ucieczka · Upadek · Ponowne spotkanie · Swędzenie · Część, w której...