Residue Processing

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(Utworzył nową stronę „<ikony>hl1</ikony> {{Spoiler}} {{Rozdzial infobox |grafika=HL BMRF ResidueProcessing.jpg |gra=Half-Life |nr=10 |lokacje=<span></span> * [[Black Mesa Research Facili...”)
 
m (mniejsza ilość linków, drobne)
Linia 12: Linia 12:
  
 
==Szczegółowe streszczenie==
 
==Szczegółowe streszczenie==
Po wydostaniu się na zewnątrz [[Gordon Freeman|Gordon]] dociera do przetwórni odpadów. Jest to bezludny kompleks przemysłowy wypełniony niebezpiecznymi maszynami i substancjami. [[Gordon Freeman|Gordon]] spotyka tam tylko jednego żywego człowieka, którym jest ochroniarz strzelający do [[Headcrab]]ów. Jednak ucieka on w panice i zostaje schwytany przez [[Barnacle]] i pożarty. Dzięki temu [[Gordon Freeman|Gordon]] otrzymuje [[Glock 17|pistolet]]. W dalszej części kompleksu odnajduje on [[.357 Magnum|rewolwer]] i [[Bomba zdalna|bomby]]. Walczy też z obcymi, których jest tam mało (tylko [[Headcrab]]y, [[Bullsquid]]y i [[Barnacle]]. Przedzierając się przez niebezpieczne maszyny, [[Gordon Freeman|Gordon]] w końcu wydostaje się z przetwórni.
+
Po wydostaniu się na zewnątrz [[Gordon Freeman|Gordon]] dociera do przetwórni odpadów. Jest to bezludny kompleks przemysłowy wypełniony niebezpiecznymi maszynami i substancjami. Gordon spotyka tam tylko jednego żywego człowieka, którym jest ochroniarz strzelający do [[Headcrab]]ów. Jednak ucieka on w panice i zostaje schwytany przez [[Barnacle]] i pożarty. Dzięki temu Gordon otrzymuje [[Glock 17|pistolet]]. W dalszej części kompleksu odnajduje on [[.357 Magnum|rewolwer]] i [[Bomba zdalna|bomby]] sterowane radiowo. Walczy też z obcymi, których jest tam mało (tylko Headcraby, [[Bullsquid]]y i Barnacle. Przedzierając się przez niebezpieczne maszyny, Gordon w końcu wydostaje się z przetwórni.
  
 
==Ciekawostki==
 
==Ciekawostki==
Linia 29: Linia 29:
  
 
==Wideosolucja==
 
==Wideosolucja==
<videoflash>wxn-6QpmIYg|320|200</videoflash>
+
<videoflash>wxn-6QpmIYg|475|300</videoflash>
  
 
{{Rozdzialy}}
 
{{Rozdzialy}}

Wersja z 17:13, 9 lip 2011

Ostrzeżenie

Ta strona może zawierać szczegóły fabuły. Jeśli nie chcesz jej znać, nie czytaj tego artykułu!

Residue Processing
HL BMRF ResidueProcessing.jpg
Gra Half-Life
Numer 10
Lokacje

Residue Processing (z ang. Przetwórnia Odpadów) - jest to dziesiąty rozdział gry Half-Life.

Spis treści

Szczegółowe streszczenie

Po wydostaniu się na zewnątrz Gordon dociera do przetwórni odpadów. Jest to bezludny kompleks przemysłowy wypełniony niebezpiecznymi maszynami i substancjami. Gordon spotyka tam tylko jednego żywego człowieka, którym jest ochroniarz strzelający do Headcrabów. Jednak ucieka on w panice i zostaje schwytany przez Barnacle i pożarty. Dzięki temu Gordon otrzymuje pistolet. W dalszej części kompleksu odnajduje on rewolwer i bomby sterowane radiowo. Walczy też z obcymi, których jest tam mało (tylko Headcraby, Bullsquidy i Barnacle. Przedzierając się przez niebezpieczne maszyny, Gordon w końcu wydostaje się z przetwórni.

Ciekawostki

  • W pliku "titles.txt" znajdującym się w plikach Half-Life: Day One można znaleźć starą nazwę tego rozdziału - Chutes and ladders.

Galeria

Obrazki przedpremierowe

Obrazki popremierowe

Wideosolucja

Lista rozdziałów w grach z serii Half-Life

Half-Life

Hazard Course · Black Mesa Inbound · Anomalous Materials · Unforeseen Consequences · Office Complex · "We've Got Hostiles" · Blast Pit · Power Up · On A Rail · Apprehension · Residue Processing · Questionable Ethics · Surface Tension · "Forget About Freeman!" · Lambda Core · Xen · Gonarch's Lair · Interloper · Nihilanth · Endgame

Half-Life: Opposing Force

Boot Camp · Incoming · Welcome to Black Mesa · "We Are Pulling Out" · Missing in Action · Friendly Fire · We Are Not Alone · Crush Depth · Vicarious Reality · Pit Worm's Nest · Foxtrot Uniform · "The Package" · Worlds Collide · Conclusion

Half-Life: Blue Shift

Hazard Course · Living Quarters Outbound · Insecurity · Duty Calls · Captive Freight · Focal Point · Power Struggle · A Leap of Faith · Deliverance

Half-Life: Decay

Dual Access · Hazardous Course · Surface Call · Resonance · Domestic Violence · Code Green · Crossfire · Intensity · Rift · Xen Attacks

Half-Life 2

Punkt Wejścia · „Pamiętny Dzień” · Droga Przez Kanały · Niebezpieczne Wody · Black Mesa East · „Nie chodzimy już do Ravenholm...” · Autostrada 17 · Ruchome Piaski · Nova Prospekt · Wiązania · Pierwszy Antyobywatel · „Za Freemanem!” · Nasi Dobroczyńcy · Czarna Energia

Half-Life 2: Episode One

Fałszywy Alarm · Bezpośrednia Interwencja · Podziemia · Ucieczka Przez Miasto · Ucieczka z City 17

Half-Life 2: Episode Two

Do White Forest · Ów Żywot Vortalny · Freeman Pontifex · Podróż W Wielkim Stylu · Poza Zasięgiem · Nasz Wspólny Przyjaciel · T Minus Jeden

Portal 2

Komunikat · Zimny start · Powrót · Niespodzianka · Ucieczka · Upadek · Ponowne spotkanie · Swędzenie · Część, w której...