Residue Processing
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(Utworzył nową stronę „<ikony>hl1</ikony> {{Spoiler}} {{Rozdzial infobox |grafika=HL BMRF ResidueProcessing.jpg |gra=Half-Life |nr=10 |lokacje=<span></span> * [[Black Mesa Research Facili...”) |
m (mniejsza ilość linków, drobne) |
||
Linia 12: | Linia 12: | ||
==Szczegółowe streszczenie== | ==Szczegółowe streszczenie== | ||
− | Po wydostaniu się na zewnątrz [[Gordon Freeman|Gordon]] dociera do przetwórni odpadów. Jest to bezludny kompleks przemysłowy wypełniony niebezpiecznymi maszynami i substancjami. | + | Po wydostaniu się na zewnątrz [[Gordon Freeman|Gordon]] dociera do przetwórni odpadów. Jest to bezludny kompleks przemysłowy wypełniony niebezpiecznymi maszynami i substancjami. Gordon spotyka tam tylko jednego żywego człowieka, którym jest ochroniarz strzelający do [[Headcrab]]ów. Jednak ucieka on w panice i zostaje schwytany przez [[Barnacle]] i pożarty. Dzięki temu Gordon otrzymuje [[Glock 17|pistolet]]. W dalszej części kompleksu odnajduje on [[.357 Magnum|rewolwer]] i [[Bomba zdalna|bomby]] sterowane radiowo. Walczy też z obcymi, których jest tam mało (tylko Headcraby, [[Bullsquid]]y i Barnacle. Przedzierając się przez niebezpieczne maszyny, Gordon w końcu wydostaje się z przetwórni. |
==Ciekawostki== | ==Ciekawostki== | ||
Linia 29: | Linia 29: | ||
==Wideosolucja== | ==Wideosolucja== | ||
− | <videoflash>wxn-6QpmIYg| | + | <videoflash>wxn-6QpmIYg|475|300</videoflash> |
{{Rozdzialy}} | {{Rozdzialy}} |
Wersja z 17:13, 9 lip 2011
Residue Processing | |
Gra | Half-Life |
Numer | 10 |
Lokacje |
Residue Processing (z ang. Przetwórnia Odpadów) - jest to dziesiąty rozdział gry Half-Life.
Spis treści |
Szczegółowe streszczenie
Po wydostaniu się na zewnątrz Gordon dociera do przetwórni odpadów. Jest to bezludny kompleks przemysłowy wypełniony niebezpiecznymi maszynami i substancjami. Gordon spotyka tam tylko jednego żywego człowieka, którym jest ochroniarz strzelający do Headcrabów. Jednak ucieka on w panice i zostaje schwytany przez Barnacle i pożarty. Dzięki temu Gordon otrzymuje pistolet. W dalszej części kompleksu odnajduje on rewolwer i bomby sterowane radiowo. Walczy też z obcymi, których jest tam mało (tylko Headcraby, Bullsquidy i Barnacle. Przedzierając się przez niebezpieczne maszyny, Gordon w końcu wydostaje się z przetwórni.
Ciekawostki
- W pliku "titles.txt" znajdującym się w plikach Half-Life: Day One można znaleźć starą nazwę tego rozdziału - Chutes and ladders.