Residue Processing
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
m (nawias) |
m (dopisanie map) |
||
Linia 8: | Linia 8: | ||
* [[Black Mesa Research Facility]] | * [[Black Mesa Research Facility]] | ||
* [[Zakład Przetwórstwa Odpadów Biologicznych]] | * [[Zakład Przetwórstwa Odpadów Biologicznych]] | ||
− | |mapy=}} | + | |mapy=c2a4, c2a4a, c2a4b, c2a4c }} |
'''Residue Processing''' (z ang. ''Przetwórnia Odpadów'') - jest to dziesiąty rozdział gry [[Half-Life]]. | '''Residue Processing''' (z ang. ''Przetwórnia Odpadów'') - jest to dziesiąty rozdział gry [[Half-Life]]. | ||
Wersja z 12:35, 15 lip 2011
Residue Processing | |
Gra | Half-Life |
Numer | 10 |
Lokacje | |
Mapy | c2a4, c2a4a, c2a4b, c2a4c |
Residue Processing (z ang. Przetwórnia Odpadów) - jest to dziesiąty rozdział gry Half-Life.
Spis treści |
Szczegółowe streszczenie
Po wydostaniu się na zewnątrz Gordon dociera do przetwórni odpadów. Jest to bezludny kompleks przemysłowy wypełniony niebezpiecznymi maszynami i substancjami. Gordon spotyka tam tylko jednego żywego człowieka, którym jest ochroniarz strzelający do Headcrabów. Jednak ucieka on w panice i zostaje schwytany przez Barnacle i pożarty. Dzięki temu Gordon otrzymuje pistolet. W dalszej części kompleksu odnajduje on rewolwer i bomby sterowane radiowo. Walczy też z obcymi, których jest tam mało (tylko Headcraby, Bullsquidy i Barnacle). Przedzierając się przez niebezpieczne maszyny, Gordon w końcu wydostaje się z przetwórni.
Ciekawostki
- W pliku "titles.txt" znajdującym się w plikach Half-Life: Day One można znaleźć starą nazwę tego rozdziału - Chutes and ladders.