Residue Processing
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
m (dopisanie map) |
m |
||
Linia 15: | Linia 15: | ||
==Ciekawostki== | ==Ciekawostki== | ||
+ | * Przy spotkaniu ochroniarza przy oczyszczalni odpadów, w tle słychać utwór ''Military Precision''. | ||
* W pliku "titles.txt" znajdującym się w plikach [[Half-Life: Day One]] można znaleźć starą nazwę tego rozdziału - ''Chutes and ladders''. | * W pliku "titles.txt" znajdującym się w plikach [[Half-Life: Day One]] można znaleźć starą nazwę tego rozdziału - ''Chutes and ladders''. | ||
Wersja z 12:08, 25 lip 2011
Residue Processing | |
Gra | Half-Life |
Numer | 10 |
Lokacje | |
Mapy | c2a4, c2a4a, c2a4b, c2a4c |
Residue Processing (z ang. Przetwórnia Odpadów) - jest to dziesiąty rozdział gry Half-Life.
Spis treści |
Szczegółowe streszczenie
Po wydostaniu się na zewnątrz Gordon dociera do przetwórni odpadów. Jest to bezludny kompleks przemysłowy wypełniony niebezpiecznymi maszynami i substancjami. Gordon spotyka tam tylko jednego żywego człowieka, którym jest ochroniarz strzelający do Headcrabów. Jednak ucieka on w panice i zostaje schwytany przez Barnacle i pożarty. Dzięki temu Gordon otrzymuje pistolet. W dalszej części kompleksu odnajduje on rewolwer i bomby sterowane radiowo. Walczy też z obcymi, których jest tam mało (tylko Headcraby, Bullsquidy i Barnacle). Przedzierając się przez niebezpieczne maszyny, Gordon w końcu wydostaje się z przetwórni.
Ciekawostki
- Przy spotkaniu ochroniarza przy oczyszczalni odpadów, w tle słychać utwór Military Precision.
- W pliku "titles.txt" znajdującym się w plikach Half-Life: Day One można znaleźć starą nazwę tego rozdziału - Chutes and ladders.