Residue Processing
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
m |
(tłumaczenie tytułu rozdziału + źródło oraz drobne redakcyjne) |
||
Linia 2: | Linia 2: | ||
{{Spoiler}} | {{Spoiler}} | ||
{{Rozdzial infobox | {{Rozdzial infobox | ||
− | |grafika=HL BMRF ResidueProcessing.jpg | + | |grafika = HL BMRF ResidueProcessing.jpg |
− | |gra=[[Half-Life]] | + | |gra = [[Half-Life]] |
− | |nr=10 | + | |nr = 10 |
− | |lokacje=<span></span> | + | |lokacje = <span></span> |
* [[Black Mesa Research Facility]] | * [[Black Mesa Research Facility]] | ||
* [[Zakład Przetwórstwa Odpadów Biologicznych]] | * [[Zakład Przetwórstwa Odpadów Biologicznych]] | ||
− | |mapy=c2a4, c2a4a, c2a4b, c2a4c }} | + | |mapy = <tt>c2a4</tt>, <tt>c2a4a</tt>, <tt>c2a4b</tt>, <tt>c2a4c</tt> |
− | '''Residue Processing''' ( | + | }} |
+ | '''Residue Processing''' (pol. ''Przetwórnia Odpadów''<ref>Plik <tt>hl1_polish.txt</tt> dołączony do ''[[Half-Life: Source]]'' w wydaniu na Steam</ref>) – jest to dziesiąty rozdział gry ''[[Half-Life]]''. | ||
− | ==Szczegółowe streszczenie== | + | == Szczegółowe streszczenie == |
Po wydostaniu się na zewnątrz [[Gordon Freeman|Gordon]] dociera do przetwórni odpadów. Jest to bezludny kompleks przemysłowy wypełniony niebezpiecznymi maszynami i substancjami. Gordon spotyka tam tylko jednego żywego człowieka, którym jest ochroniarz strzelający do [[Headcrab]]ów. Jednak ucieka on w panice i zostaje schwytany przez [[Barnacle]] i pożarty. Dzięki temu Gordon otrzymuje [[Glock 17|pistolet]]. W dalszej części kompleksu odnajduje on [[.357 Magnum|rewolwer]] i [[Bomba zdalna|bomby]] sterowane radiowo. Walczy też z obcymi, których jest tam mało (tylko Headcraby, [[Bullsquid]]y i Barnacle). Przedzierając się przez niebezpieczne maszyny, Gordon w końcu wydostaje się z przetwórni. | Po wydostaniu się na zewnątrz [[Gordon Freeman|Gordon]] dociera do przetwórni odpadów. Jest to bezludny kompleks przemysłowy wypełniony niebezpiecznymi maszynami i substancjami. Gordon spotyka tam tylko jednego żywego człowieka, którym jest ochroniarz strzelający do [[Headcrab]]ów. Jednak ucieka on w panice i zostaje schwytany przez [[Barnacle]] i pożarty. Dzięki temu Gordon otrzymuje [[Glock 17|pistolet]]. W dalszej części kompleksu odnajduje on [[.357 Magnum|rewolwer]] i [[Bomba zdalna|bomby]] sterowane radiowo. Walczy też z obcymi, których jest tam mało (tylko Headcraby, [[Bullsquid]]y i Barnacle). Przedzierając się przez niebezpieczne maszyny, Gordon w końcu wydostaje się z przetwórni. | ||
− | ==Ciekawostki== | + | == Ciekawostki == |
* Przy spotkaniu ochroniarza przy oczyszczalni odpadów, w tle słychać utwór ''Military Precision''. | * Przy spotkaniu ochroniarza przy oczyszczalni odpadów, w tle słychać utwór ''Military Precision''. | ||
− | * W pliku | + | * W pliku „<tt>titles.txt</tt>” znajdującym się w plikach ''[[Half-Life: Day One]]'' można znaleźć starą nazwę tego rozdziału – ''Chutes and ladders''. |
− | ==Galeria== | + | == Galeria == |
− | ===Obrazki przedpremierowe=== | + | === Obrazki przedpremierowe === |
<gallery> | <gallery> | ||
Grafika:Residue Processing first beta.jpg | Grafika:Residue Processing first beta.jpg | ||
Grafika:Half08.jpg | Grafika:Half08.jpg | ||
</gallery> | </gallery> | ||
− | ===Obrazki popremierowe=== | + | === Obrazki popremierowe === |
<gallery> | <gallery> | ||
Grafika:Residue Processing first.jpg | Grafika:Residue Processing first.jpg | ||
</gallery> | </gallery> | ||
− | ==Wideosolucja== | + | == Wideosolucja == |
<videoflash>wxn-6QpmIYg|475|300</videoflash> | <videoflash>wxn-6QpmIYg|475|300</videoflash> | ||
− | + | {{Przypisy}} | |
{{Rozdzialy}} | {{Rozdzialy}} | ||
[[Kategoria:Rozdziały w Half-Life]] | [[Kategoria:Rozdziały w Half-Life]] |
Wersja z 00:53, 4 lip 2019
Residue Processing | |
Gra | Half-Life |
Numer | 10 |
Lokacje | |
Mapy | c2a4, c2a4a, c2a4b, c2a4c |
Residue Processing (pol. Przetwórnia Odpadów[1]) – jest to dziesiąty rozdział gry Half-Life.
Spis treści |
Szczegółowe streszczenie
Po wydostaniu się na zewnątrz Gordon dociera do przetwórni odpadów. Jest to bezludny kompleks przemysłowy wypełniony niebezpiecznymi maszynami i substancjami. Gordon spotyka tam tylko jednego żywego człowieka, którym jest ochroniarz strzelający do Headcrabów. Jednak ucieka on w panice i zostaje schwytany przez Barnacle i pożarty. Dzięki temu Gordon otrzymuje pistolet. W dalszej części kompleksu odnajduje on rewolwer i bomby sterowane radiowo. Walczy też z obcymi, których jest tam mało (tylko Headcraby, Bullsquidy i Barnacle). Przedzierając się przez niebezpieczne maszyny, Gordon w końcu wydostaje się z przetwórni.
Ciekawostki
- Przy spotkaniu ochroniarza przy oczyszczalni odpadów, w tle słychać utwór Military Precision.
- W pliku „titles.txt” znajdującym się w plikach Half-Life: Day One można znaleźć starą nazwę tego rozdziału – Chutes and ladders.
Galeria
Obrazki przedpremierowe
Obrazki popremierowe
Wideosolucja
Przypisy
- ↑ Plik hl1_polish.txt dołączony do Half-Life: Source w wydaniu na Steam