Residue Processing
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(tłumaczenie tytułu rozdziału + źródło oraz drobne redakcyjne) |
m (infobox) |
||
Linia 5: | Linia 5: | ||
|gra = [[Half-Life]] | |gra = [[Half-Life]] | ||
|nr = 10 | |nr = 10 | ||
− | |lokacje = | + | |lokacje = [[Black Mesa Research Facility]] |
− | + | ||
* [[Zakład Przetwórstwa Odpadów Biologicznych]] | * [[Zakład Przetwórstwa Odpadów Biologicznych]] | ||
|mapy = <tt>c2a4</tt>, <tt>c2a4a</tt>, <tt>c2a4b</tt>, <tt>c2a4c</tt> | |mapy = <tt>c2a4</tt>, <tt>c2a4a</tt>, <tt>c2a4b</tt>, <tt>c2a4c</tt> |
Aktualna wersja na dzień 22:34, 10 lip 2019
Residue Processing | |
Gra | Half-Life |
Numer | 10 |
Lokacje | Black Mesa Research Facility |
Mapy | c2a4, c2a4a, c2a4b, c2a4c |
Residue Processing (pol. Przetwórnia Odpadów[1]) – jest to dziesiąty rozdział gry Half-Life.
Spis treści |
[edytuj] Szczegółowe streszczenie
Po wydostaniu się na zewnątrz Gordon dociera do przetwórni odpadów. Jest to bezludny kompleks przemysłowy wypełniony niebezpiecznymi maszynami i substancjami. Gordon spotyka tam tylko jednego żywego człowieka, którym jest ochroniarz strzelający do Headcrabów. Jednak ucieka on w panice i zostaje schwytany przez Barnacle i pożarty. Dzięki temu Gordon otrzymuje pistolet. W dalszej części kompleksu odnajduje on rewolwer i bomby sterowane radiowo. Walczy też z obcymi, których jest tam mało (tylko Headcraby, Bullsquidy i Barnacle). Przedzierając się przez niebezpieczne maszyny, Gordon w końcu wydostaje się z przetwórni.
[edytuj] Ciekawostki
- Przy spotkaniu ochroniarza przy oczyszczalni odpadów, w tle słychać utwór Military Precision.
- W pliku „titles.txt” znajdującym się w plikach Half-Life: Day One można znaleźć starą nazwę tego rozdziału – Chutes and ladders.
[edytuj] Galeria
[edytuj] Obrazki przedpremierowe
[edytuj] Obrazki popremierowe
[edytuj] Wideosolucja
[edytuj] Przypisy
- ↑ Plik hl1_polish.txt dołączony do Half-Life: Source w wydaniu na Steam