Ted Backman
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
Linia 38: | Linia 38: | ||
Grafika:Charger_koncept.jpg|Charger | Grafika:Charger_koncept.jpg|Charger | ||
Grafika:Fast_Walker_koncept.jpg|Fast Walker | Grafika:Fast_Walker_koncept.jpg|Fast Walker | ||
+ | Grafika:Flocking_floater_koncept.jpg|Flocking floater | ||
+ | Grafika:Gonarch_koncept.jpg|Gonarch | ||
+ | Grafika:Houndeye_koncept.jpg|Houndeye | ||
+ | Grafika:Ichthyosaur_koncept.jpg|Ichthyosaur | ||
+ | Grafika:Kingpin_koncept.jpg|Kingpin | ||
+ | Grafika:Mr._friendly_koncept.jpg|Mr. friendly | ||
+ | Grafika:Nihilanth_koncept.jpg|Nihilanth | ||
+ | Grafika:Zombie_koncept.jpg|Zombie | ||
</gallery> | </gallery> | ||
[[Kategoria:Pracownicy Valve]] | [[Kategoria:Pracownicy Valve]] |
Wersja z 17:03, 24 gru 2009
Ted Backman | |
Imię i nazwisko | Ted Backman |
Pochodzenie | Seattle |
Stanowisko | dyrektor artystyczny, artysta concepct artów, rysownik i animator |
Praca przy grach | Half-Life,Half-Life 2, Half-Life 2: Episode One, Half-Life 2: Episode Two, Half-Life 2: Episode Three, Left 4 Dead |
Ted Backman jest dyrektorem artystycznym, artystą concepct artów, rysownikiem i animatorem w firmie Valve. Był niezależny artystą i animatorem w mieście Seattle do połowy lat dziewięćdziesiątych XX wieku. Przed dołączeniem do ekipy Valve w lecie 1996 roku, studiował malarstwo na Uniwersytecie w Waszyngtonie. Zaprojektował większość Synthów wykorzystanych w grze Half-Life 2. Jak większość pracowników, pracował również nad Left 4 Dead. Na oficjalnej stronie Valve, jego funkcje są opisane w następujący sposób: "Przed dołączeniem do Valve w lecie 1996 r., Ted studiował malarstwo na Uniwersytecie w Waszyngtonie, w czasie pracy w Valve, Ted był odpowiedzialny za projektowanie i budowę wielu modeli ludzi, miejsc i rzeczy, które przebywają w Black Mesa, City 17 i odleglejszym otoczeniu. Szary to jego ulubiony kolor."
Backman powiedział, że jednym z jego inspiracji dla stworzeń z gry Half-Life były obrazy HR Gigera z Necronomicona i ich seksualny wydźwięk. Możliwe jest też wzorowanie się malarstwem Wayne Douglas Barlowe.
Jego twarz została użyta jako wzorzec dla modelu mieszkańca Male 02, Teda.
Praca nad serią Half-Life
Half-Life
- Barnacle
- Black Mesa Research Facility
- Bullsquid
- Charger
- Fast Walker
- Flocking Floater
- Gonarch
- Headcrab
- Houndeye
- Ichthyosaur
- Kingpin
- Leech
- Mr. Friendly
- Nihilanth
- Kilka rodzaji broni
- Zombie
Galeria
- Houndeye koncept.jpg
Houndeye