MAC-10
(Różnice między wersjami)
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
m (Bot zamienia stare (brzydkie) nazwy szablonów na nowe.) |
(co tu taka biedota?) |
||
Linia 99: | Linia 99: | ||
==Ciekawostki== | ==Ciekawostki== | ||
− | *Jeśli wyposaży się w zarówno MAC-10 i [[USP|KM .45 Tactical]], będą posiadać tyle samo amunicji rezerwowej, gdyż używają tego samego naboju. | + | * Jeśli wyposaży się w zarówno MAC-10 i [[USP|KM .45 Tactical]], będą posiadać tyle samo amunicji rezerwowej, gdyż używają tego samego naboju. |
+ | * MAC-10 z ''Counter-Strike: Global Offensive'' jest zmodyfikowaną [[Pistolet maszynowy z tłumikiem|wersją]] z ''[[Left 4 Dead 2]]''. Z modelu broni usunięto tłumik z przyczepioną do niego trytkami latarką oraz zmieniono tekstury. | ||
+ | * W ''Counter-Strike 1.6'' MAC-10 jest błędnie przedstawiony jako broń strzelająca z zamka zamkniętego (czego dowodem jest zamknięte okienko wyrzutu łusek oraz rączka przeładowania w przedniej pozycji). Problem ten częściowo naprawiono w porcie na XBOXa, ''Condition Zero'' i ''Deleted Scenes'', gdzie rękojeść zamka znajduje się już w tylnej pozycji, choć okienko wciąż jest zamknięte. W ''[[Counter-Strike: Source]]'' problem okienka w pewnym sensie załatano (poprzez odbicie lustrzane modelu), by całkowicie zażegnać go w ''Global Offensive''. | ||
+ | ** Co więcej, podczas badania broni w CS:GO można zauważyć, że okienko wyrzutu łusek jest otwarte (co nie powinno dziwić, gdyż MAC-10 strzela z zamka otwartego). Co więcej, można też zobaczyć nabój pobrany z magazynka, gotowy do wprowadzenia do komory. Co ciekawe, nabój zawsze tam będzie, nawet jeśli magazynek będzie pusty. | ||
+ | ** Worldmodel broni dla odmiany posiada zamknięte okienko wyrzutu łusek. | ||
+ | * W widoku trzecioosobowym można zauważyć, że MAC-10 jest trzymany jak pistolet, choć w ''Source'' broń jest trzymana słabszą ręką za szkielet, podobnie jest z [[Schmidt Machine Pistol|TMP]] w tej samej grze. | ||
+ | ** We wcześniejszych grach model broni trzymany przez postać gracza w widoku trzecioosobowym nie miał rzemyka na przodzie broni. W ''Source'' broń posiada już rzemień, choć postać go nie wykorzystuje. Dopiero w ''Global Offensive'' robi z niego prowizoryczny chwyt przedni. | ||
+ | * W ''Counter-Strike 1.6'', ikonka z menu zakupów i ikonka zabójstwa MAC-10 nie posiada podpiętego magazynka. Trochę podobnie sprawa ma się z TMP, ale w ikonce zabójstwa ma już podpięty magazynek. | ||
==Galeria== | ==Galeria== |
Wersja z 21:31, 15 kwi 2017
MAC-10 | |
Inna nazwa | brak |
Cena | $1400 |
Pochodzenie | Stany Zjednoczone |
Używane przez | Terroryści |
Właściwości | |
Magazynek | 30 |
Tryby ognia | Automatyczny |
Amunicja | .45 ACP (11.43×23mm) |
Szybko- strzelność |
857 strz./min. |
Masa broni załadowanej |
3.82 kg |
Masa pocisku | 15.2 grama |
Prędkość wylotowa | 919 stóp/sek. |
Energia | 584 dżuli |
Czas przeładowania | 3.45 sekund |
Military Armament Corporation Model-10 (MAC-10) - pistolet maszynowy występujący w grach z serii Counter-Strike. MAC-10 zachował swoją prawdziwą nazwę, ponieważ spółka posiadająca prawa do nazwy zbankrutowała.
Spis treści |
Ogólnie
MAC-10 jest w miarę silnym pistoletem maszynowym udostępnionym wyłącznie Terrorystom. Jego poważniejszymi wadami są mierna celność i duży odrzut. Z tych powodów MAC-10 jest bardzo rzadko używany w publicznych grach oraz sparingach.
Właściwości
Część ciała | Podst. tryb ognia | |
---|---|---|
Bez pancerza | Z pancerzem | |
Głowa | 113 | 54 |
Klatka pier., ramię | 28 | 13 |
Brzuch | 35 | 17 |
Noga | 21 | 21 |
|
Jest to bardzo lekka broń, gdyż nie zmniejsza szybkości poruszania się gracza, gdy ją nosi (czyli szybkość poruszania się wynosi 250 jedn./sek.). Jest też jedną z wielu broni, która potrafi strzelać pod wodą.
Zalety i wady
Zalety | Wady |
---|---|
|
|
Taktyki
- Na małych dystansach strzelaj ile wlezie.
- Na małych dystansach celuj w głowę. Dwa trafienia powinny zabić.
- Na średnim dystansie, kucnij, strzelaj serią po dwa strzały każda i mierz w klatkę piersiową lub brzuch.
- Broń nie nadaje się na duży dystans, a jeśli to konieczne, strzelaj pojedynczo. MAC-10 posiada duży odrzut, ale celność pierwszego strzału jest bliska celności pierwszego strzału z M4A1, więc kampienie z MAC-10 jest "możliwe".
- Broń doskonale nadaje się do strzelania podczas biegu, pod warunkiem, że jesteś w stanie kontrolować odrzut.
Antytaktyki
- Unikaj wszelkich kontaktów z użytkownikami na bliskim dystansie.
- Używaj broni dużego zasięgu.
- Używaj broni dużego kalibru np. Desert Eagle i M3.
- Bardziej celne bronie są w stanie dosięgnąć użytkowników MAC-10 na dużych dystansach. Przykład takiej broni to MP5.
Osiągnięcia
Obrazek | Nazwa | Opis |
---|---|---|
Ingram Mac-10 Expert | Zabij 500 przeciwników używając Ingram Mac-10 |
Ciekawostki
- Jeśli wyposaży się w zarówno MAC-10 i KM .45 Tactical, będą posiadać tyle samo amunicji rezerwowej, gdyż używają tego samego naboju.
- MAC-10 z Counter-Strike: Global Offensive jest zmodyfikowaną wersją z Left 4 Dead 2. Z modelu broni usunięto tłumik z przyczepioną do niego trytkami latarką oraz zmieniono tekstury.
- W Counter-Strike 1.6 MAC-10 jest błędnie przedstawiony jako broń strzelająca z zamka zamkniętego (czego dowodem jest zamknięte okienko wyrzutu łusek oraz rączka przeładowania w przedniej pozycji). Problem ten częściowo naprawiono w porcie na XBOXa, Condition Zero i Deleted Scenes, gdzie rękojeść zamka znajduje się już w tylnej pozycji, choć okienko wciąż jest zamknięte. W Counter-Strike: Source problem okienka w pewnym sensie załatano (poprzez odbicie lustrzane modelu), by całkowicie zażegnać go w Global Offensive.
- Co więcej, podczas badania broni w CS:GO można zauważyć, że okienko wyrzutu łusek jest otwarte (co nie powinno dziwić, gdyż MAC-10 strzela z zamka otwartego). Co więcej, można też zobaczyć nabój pobrany z magazynka, gotowy do wprowadzenia do komory. Co ciekawe, nabój zawsze tam będzie, nawet jeśli magazynek będzie pusty.
- Worldmodel broni dla odmiany posiada zamknięte okienko wyrzutu łusek.
- W widoku trzecioosobowym można zauważyć, że MAC-10 jest trzymany jak pistolet, choć w Source broń jest trzymana słabszą ręką za szkielet, podobnie jest z TMP w tej samej grze.
- We wcześniejszych grach model broni trzymany przez postać gracza w widoku trzecioosobowym nie miał rzemyka na przodzie broni. W Source broń posiada już rzemień, choć postać go nie wykorzystuje. Dopiero w Global Offensive robi z niego prowizoryczny chwyt przedni.
- W Counter-Strike 1.6, ikonka z menu zakupów i ikonka zabójstwa MAC-10 nie posiada podpiętego magazynka. Trochę podobnie sprawa ma się z TMP, ale w ikonce zabójstwa ma już podpięty magazynek.
Galeria
Counter-Strike 1.0
Counter-Strike 1.6
Condition Zero
Condition Zero: Deleted Scenes
Counter-Strike: Source
Counter-Strike: Global Offensive
Broń i ekwipunek w grach z serii Counter-Strike