Ted Backman
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
m (korekta) |
|||
| Linia 12: | Linia 12: | ||
Jego twarz została użyta jako wzorzec dla modelu mieszkańca Male 02, Teda. | Jego twarz została użyta jako wzorzec dla modelu mieszkańca Male 02, Teda. | ||
| + | |||
| + | ==Praca nad serią Half-Life== | ||
| + | ===Half-Life=== | ||
| + | *[[Barnacle]] | ||
| + | *[[Black Mesa Research Facility]] | ||
| + | *[[Bullsquid]] | ||
| + | *[[Charger]] | ||
| + | *[[Fast Walker]] | ||
| + | *[[Flocking Floater]] | ||
| + | *[[Gonarch]] | ||
| + | *[[Headcrab]] | ||
| + | *[[Houndeye]] | ||
| + | *[[Ichthyosaur]] | ||
| + | *[[Kingpin]] | ||
| + | *[[Leech]] | ||
| + | *[[Mr. Friendly]] | ||
| + | *[[Nihilanth]] | ||
| + | *Kilka rodzaji broni | ||
| + | *[[Zombie]] | ||
| + | |||
| + | ==Galeria== | ||
| + | <gallery> | ||
| + | Grafika:Barnacle_koncept.jpg|Barnacle | ||
| + | Grafika:Bullsquid_koncept.jpg|Bullsquid | ||
| + | Grafika:Charger_koncept.jpg|Charger | ||
| + | Grafika:Fast_Walker_koncept.jpg|Fast Walker | ||
| + | </gallery> | ||
| + | |||
| + | |||
[[Kategoria:Pracownicy Valve]] | [[Kategoria:Pracownicy Valve]] | ||
Wersja z 13:53, 24 gru 2009
| Ted Backman | |
| |
| Imię i nazwisko | Ted Backman |
| Pochodzenie | Seattle |
| Stanowisko | dyrektor artystyczny, artysta concepct artów, rysownik i animator |
| Praca przy grach | Half-Life,Half-Life 2, Half-Life 2: Episode One, Half-Life 2: Episode Two, Half-Life 2: Episode Three, Left 4 Dead |
Ted Backman jest dyrektorem artystycznym, artystą concepct artów, rysownikiem i animatorem w firmie Valve. Był niezależny artystą i animatorem w mieście Seattle do połowy lat dziewięćdziesiątych XX wieku. Przed dołączeniem do ekipy Valve w lecie 1996 roku, studiował malarstwo na Uniwersytecie w Waszyngtonie. Zaprojektował większość Synthów wykorzystanych w grze Half-Life 2. Jak większość pracowników, pracował również nad Left 4 Dead. Na oficjalnej stronie Valve, jego funkcje są opisane w następujący sposób: "Przed dołączeniem do Valve w lecie 1996 r., Ted studiował malarstwo na Uniwersytecie w Waszyngtonie, w czasie pracy w Valve, Ted był odpowiedzialny za projektowanie i budowę wielu modeli ludzi, miejsc i rzeczy, które przebywają w Black Mesa, City 17 i odleglejszym otoczeniu. Szary to jego ulubiony kolor."
Backman powiedział, że jednym z jego inspiracji dla stworzeń z gry Half-Life były obrazy HR Gigera z Necronomicona i ich seksualny wydźwięk. Możliwe jest też wzorowanie się malarstwem Wayne Douglas Barlowe.
Jego twarz została użyta jako wzorzec dla modelu mieszkańca Male 02, Teda.
Praca nad serią Half-Life
Half-Life
- Barnacle
- Black Mesa Research Facility
- Bullsquid
- Charger
- Fast Walker
- Flocking Floater
- Gonarch
- Headcrab
- Houndeye
- Ichthyosaur
- Kingpin
- Leech
- Mr. Friendly
- Nihilanth
- Kilka rodzaji broni
- Zombie
