Ted Backman
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
m (korekta) |
|||
Linia 12: | Linia 12: | ||
Jego twarz została użyta jako wzorzec dla modelu mieszkańca Male 02, Teda. | Jego twarz została użyta jako wzorzec dla modelu mieszkańca Male 02, Teda. | ||
+ | |||
+ | ==Praca nad serią Half-Life== | ||
+ | ===Half-Life=== | ||
+ | *[[Barnacle]] | ||
+ | *[[Black Mesa Research Facility]] | ||
+ | *[[Bullsquid]] | ||
+ | *[[Charger]] | ||
+ | *[[Fast Walker]] | ||
+ | *[[Flocking Floater]] | ||
+ | *[[Gonarch]] | ||
+ | *[[Headcrab]] | ||
+ | *[[Houndeye]] | ||
+ | *[[Ichthyosaur]] | ||
+ | *[[Kingpin]] | ||
+ | *[[Leech]] | ||
+ | *[[Mr. Friendly]] | ||
+ | *[[Nihilanth]] | ||
+ | *Kilka rodzaji broni | ||
+ | *[[Zombie]] | ||
+ | |||
+ | ==Galeria== | ||
+ | <gallery> | ||
+ | Grafika:Barnacle_koncept.jpg|Barnacle | ||
+ | Grafika:Bullsquid_koncept.jpg|Bullsquid | ||
+ | Grafika:Charger_koncept.jpg|Charger | ||
+ | Grafika:Fast_Walker_koncept.jpg|Fast Walker | ||
+ | </gallery> | ||
+ | |||
+ | |||
[[Kategoria:Pracownicy Valve]] | [[Kategoria:Pracownicy Valve]] |
Wersja z 13:53, 24 gru 2009
Ted Backman | |
Imię i nazwisko | Ted Backman |
Pochodzenie | Seattle |
Stanowisko | dyrektor artystyczny, artysta concepct artów, rysownik i animator |
Praca przy grach | Half-Life,Half-Life 2, Half-Life 2: Episode One, Half-Life 2: Episode Two, Half-Life 2: Episode Three, Left 4 Dead |
Ted Backman jest dyrektorem artystycznym, artystą concepct artów, rysownikiem i animatorem w firmie Valve. Był niezależny artystą i animatorem w mieście Seattle do połowy lat dziewięćdziesiątych XX wieku. Przed dołączeniem do ekipy Valve w lecie 1996 roku, studiował malarstwo na Uniwersytecie w Waszyngtonie. Zaprojektował większość Synthów wykorzystanych w grze Half-Life 2. Jak większość pracowników, pracował również nad Left 4 Dead. Na oficjalnej stronie Valve, jego funkcje są opisane w następujący sposób: "Przed dołączeniem do Valve w lecie 1996 r., Ted studiował malarstwo na Uniwersytecie w Waszyngtonie, w czasie pracy w Valve, Ted był odpowiedzialny za projektowanie i budowę wielu modeli ludzi, miejsc i rzeczy, które przebywają w Black Mesa, City 17 i odleglejszym otoczeniu. Szary to jego ulubiony kolor."
Backman powiedział, że jednym z jego inspiracji dla stworzeń z gry Half-Life były obrazy HR Gigera z Necronomicona i ich seksualny wydźwięk. Możliwe jest też wzorowanie się malarstwem Wayne Douglas Barlowe.
Jego twarz została użyta jako wzorzec dla modelu mieszkańca Male 02, Teda.
Praca nad serią Half-Life
Half-Life
- Barnacle
- Black Mesa Research Facility
- Bullsquid
- Charger
- Fast Walker
- Flocking Floater
- Gonarch
- Headcrab
- Houndeye
- Ichthyosaur
- Kingpin
- Leech
- Mr. Friendly
- Nihilanth
- Kilka rodzaji broni
- Zombie