Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
CZ75-Auto | |
![]() | |
Cena | $500 |
Pochodzenie | Republika Czeska |
Używane przez | |
Właściwości | |
Magazynek | 12 |
Tryby ognia | Automatyczny |
Amunicja | ![]() |
Szybko- strzelność |
600 strz./min. |
Czas przeładowania | 2,7 sekundy |
W pełni automatyczna wersja CZ75, najlepsza na krótkim dystansie, pozwala zmienić losy walki i zdobyć broń przeciwnika. Przy swoim małym magazynku wymaga jednak celnych strzałów i pilnowania liczby nabojów.
Opis z ekwipunku
CZ75-Auto – pistolet występujący w grze Counter-Strike: Global Offensive.
To jedyny pistolet automatyczny dostępny dla obu stronnictw. Jest zamiennikiem dla Five-seveN u Antyterrorystów i Teca-9 u Terrorystów. Posiada zadowalającą siłę ognia, ale amunicji jest jak na lekarstwo, a celność zdecydowanie nie należy do czołówki. Mimo pewnych wad, część graczy używa tego pistoletu, głównie na pistoletówkach.
Spis treści[ukryj] |
Obrażenia
Część ciała | Podst. tryb ognia | |
---|---|---|
Bez pancerza | Z pancerzem | |
Głowa | 131 | 101 |
Klatka pier., ramię | 32 | 25 |
Brzuch | 40 | 31 |
Noga | 24 | 24 |
|
Rodzaj statystyki | Wartość |
---|---|
Nagroda za zabójstwo | $100 (tryb turniejowy) $50 (tryb uproszczony) |
Obrażenia | 33 |
Kontrola odrzutu | 17/26 (65%) |
Zasięg efektywny | 16 m |
Penetracja pancerza | 77,65% |
Siła penetracji | 100 |
CZ75-Auto to lekki pistolet. Podczas noszenia tej broni, szybkość ruchu wynosi 240 jednostek na sekundę (przy domyślnej wartości 250 jedn./sek.).
Zalety i wady
Zalety | Wady |
---|---|
|
Za kulisami
CZ75-Auto to broń, która od czasu implementacji w grze przeszła najwięcej zmian. W tej sekcji zostały wyszczególnione te najważniejsze.
CZ75-Auto został dodany do gry w aktualizacji z 12 lutego 2014 jako zamiennik dla P250. Jego statystyki były niemalże identyczne z tym ostatnim, z wyjątkiem trybu prowadzonego ognia oraz dużo mniejszej ilości magazynków w zapasie. W przeciwieństwie do innych pistoletów, w animacji przeładowania wykorzystywany jest magazynek osadzony na specjalnej przystawce. Animacja ta była odtwarzana, niezależnie czy magazynek ten został już użyty czy nie - przy kolejnych przeładowaniach broni magazynek po prostu materializował się na przystawce, mimo, że przed przeładowywaniem go tam nie było.
Aktualizacja z 14 maja 2014 poprawiła animację przeładowania - jeżeli magazynek z przystawki został już wykorzystany, każde kolejne przeładowywanie odbywało się tradycyjną metodą, podobną do P250, P2000, Glocka i Five-SeveNa. Animacja została dodatkowo spowolniona, by czas przeładowania pozostał w obu animacjach ten sam. Przedni magazynek wracał na swoje miejsce jeśli gracz posiadał amunicję w zapasie poprzez schowanie i ponowne wyciągnięcie pistoletu. 2 września 2014 wyszła kolejna aktualizacja, wraz z nią wprowadzono kolejne zmiany do CZ75-Auto. Broń tym razem stała się zamiennikiem dla Five-SeveNa i Tec-9. Tym samym jej cena wzrosła z poprzednich 300$ do 500$.
10 grudnia 2014 roku CZ75-Auto przeszła kolejne zmiany. Lekko zmiejszono szybkostrzelność i obrażenia, pojemność magazynka zmalała do 8 naboi, a ilość amunicji w zapasie zmniejszono do 16 (co dawało 2 magazynki w zapasie zamiast wcześniej jednego). Pistolet otrzymał także nową, prawie dwukrotnie dłuższą animację wyciągania broni. Dzień później dodano alternatywną animację wyciągania broni, która była odtwarzana, gdy graczowi skończyła się amunicja w zapasie.
8 stycznia 2015 cofnięto zmiany z 10 grudnia, które dotknęły szybkostrzelność, pojemność magazynka i ilość amunicji w zapasie.
Ogólnie, oprócz zmian czysto technicznych, statystyki CZ75-Auto osłabiano (najbardziej ze wszystkich broni w grze) dla lepszego balansu, gdyż część graczy uważała tą broń za zbyt przesadzoną.