Residue Processing
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
Residue Processing | |
Gra | Half-Life |
Numer | 10 |
Lokacje | Black Mesa Research Facility |
Mapy | c2a4, c2a4a, c2a4b, c2a4c |
Residue Processing (pol. Przetwórnia Odpadów[1]) – jest to dziesiąty rozdział gry Half-Life.
Spis treści |
[edytuj] Szczegółowe streszczenie
Po wydostaniu się na zewnątrz Gordon dociera do przetwórni odpadów. Jest to bezludny kompleks przemysłowy wypełniony niebezpiecznymi maszynami i substancjami. Gordon spotyka tam tylko jednego żywego człowieka, którym jest ochroniarz strzelający do Headcrabów. Jednak ucieka on w panice i zostaje schwytany przez Barnacle i pożarty. Dzięki temu Gordon otrzymuje pistolet. W dalszej części kompleksu odnajduje on rewolwer i bomby sterowane radiowo. Walczy też z obcymi, których jest tam mało (tylko Headcraby, Bullsquidy i Barnacle). Przedzierając się przez niebezpieczne maszyny, Gordon w końcu wydostaje się z przetwórni.
[edytuj] Ciekawostki
- Przy spotkaniu ochroniarza przy oczyszczalni odpadów, w tle słychać utwór Military Precision.
- W pliku „titles.txt” znajdującym się w plikach Half-Life: Day One można znaleźć starą nazwę tego rozdziału – Chutes and ladders.
[edytuj] Galeria
[edytuj] Obrazki przedpremierowe
[edytuj] Obrazki popremierowe
[edytuj] Wideosolucja
[edytuj] Przypisy
- ↑ Plik hl1_polish.txt dołączony do Half-Life: Source w wydaniu na Steam